Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Bart40 schreef: De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij hebben genoten van deze meeting. Heel apart om zoveel mensen te ontmoeten die je nog nooit gezien hebt maar die je toch wel kent!
Een groot compliment aan de organisatie, alles was perfect!
De locatie, het eten, de sfeer, geweldig allemaal!
En ook bij ons krijgt de cactus een mooi plaatsje!

Michel en Elly
(die net wakker zijn. Het valt ook niet mee, 2 feestjes op 1 avond :wink: )
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Wij vonden het ook geweldig, de organisatie, de locatie, alles was gewoon perfect, hopenlijk volgend jaar weer zo??? :wink:
Ik vond het geniale idee van Rob om iedereen een cactus mee te geven die oorspronkelijk uit Arizona kwam onwijs origineel en ik zal hem dan ook heel erg koesteren!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben een geweldige middag en avond gehad. De locatie was perfect, net als de verzorging. Hulde aan de kinderen Monique en Albert!
Wij hebben veel mensen gsproken maar helaas ook veel mensen niet. Volgend jaar hopelijk een herkansing.

En wat leuk om nu eigenaar te zijn van een afstammeling van een cactus uit Arizona. Dank je Rob!

Martin en Marianne
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Dat jullie het allemaal zo gezellig vonden, zie je zeker op de foto's terugkomen. Grappig dat, howel ik niemand persoonlijk ken, je toch mensen herkend op de foto's.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

EvdB schreef:DEEL 2 (waarbij er misschien een kleine oververtegenwoordiging is van foto's met die knappe man er op :wink: , maar ik had hem ook al een hele dag niet gezien :lol: )
Inderdaad zeg, ik sta er wel 3 keer tussen :wink: !
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

Wat zag dat er gezellig uit :!:
Heel jammer, dat wij niet aanwezig konden zijn :(
En dat idee van die msn verbinding vind ik helemaal een goede zet.
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Ook wij willen iedereen van harte bedanken! Albert, Monique & kids, bedankt voor de gast vrijheid!

We hebben een hele fijne dag gehad! Vooral Dan heeft er van genoten om als half Amerikaan zijnde zo leuk ontvangen te worden door somige mensen!

We hebben jammer genoeg niet met iedereen gepraat, maar ondanks dat was het absoluut een geslaagde en gezellige dag!
onze blog - Bouwmanfamily
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Het was super!!! We vonden de mensen en de paarden erg leuk om te ontmoeten...

En bedankt dat de Mustang zo'n ereplaats kreeg...

Marina & Maarten
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

De cactus heeft hier ook een mooi plekje gekregen op de vensterbank.

Ps. de chocoladetaart was heerlijk!!!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Wat was het gisteren weer gezellig en goed georganiseerd tijdens de AA-meeting in Beesd.
Hierbij wil ik dan ook Albert en Monique nogmaals hartelijk danken voor het openstellen van hun huis (lees: paardenstal) en alles, dat zij gedaan hebben om ons een knus Amerikagevoel te geven. Ook dank aan hun kinderen, die op alle fronten hun medewerking gaven.
Natuurlijk ook heel veel dank aan Marjan, Esmée, Rob, Roland, hun eventuele partners en verder aan iedereen, die er aan meegeholpen heeft om dit tot een onvergetelijke middag en avond te maken.
Rob, hartelijk dank voor jouw originele cadeau, de cactus uit Arizona, zelf opgekweekt uit door jou gevonden zaad. Wij gaan hem vertroetelen.

Dit allemaal ook namens Rina.

Niet dat ik erg veel foto’s heb gemaakt, maar ik zal diegene die (redelijk) goed zijn hier plaatsen. Het spijt mij om te zeggen, maar ook ik weet lang niet alle namen van de mensen, die op de foto’s staan en zal alleen de namen plaatsen, die mij bekend zijn (of waarvan ik denk, dat ik ze weet).

Afbeelding
Monique (Nieuwenoord) houdt haar openingstoespraak.

Afbeelding
René (Rene.jager) geniet van het eten.

Afbeelding
Van links naar rechts: Maarten (Mack), op de rug Marina (partner van Mack), Martijn (Njit), Linda (SpaceAce), (rechts op de rug ?).

Afbeelding
Links, helemaal achteraan nog net een glimps te zien van Doreen (Doreennicole), rechts achteraan Marjan (Hekkie).

Afbeelding
Achter de bar Albert (Albertje Kritiek Himself) en Jan (partner van Hekkie).

Afbeelding
Carola (CaroLine), Cor (partner van Gypsygirl), Ingrid (Gypsygirl), Rob.

Afbeelding
Albert (Albertje Kritiek Himself) en Ger (partner van Vana).

Afbeelding

Afbeelding
Het barbequeën in volle gang.

Afbeelding
Van links naar rechts langs de tafel: op de rug Sandra (Sandy), Rina (partner van Markro), Elly (Michelly).

Afbeelding
Aan de grote barbequepan: Rina (partner van Markro) en Stefan (partner van Sandy).

Afbeelding

Afbeelding
Op de voorgrond, rechts van de tafel: Jos (partner van Esmée) en René (Rene.jager).

Mocht iemand er bezwaar tegen hebben genoemd of herkenbaar te zijn, laat het mij even via een “pm” weten, dan zal ik de naam en/of foto verwijderen.
Als ik een verkeerde naam geplaatst heb of als iemand zijn of haar naam toegevoegd wil hebben, geef het mij dan ook even duidelijk door.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

EvdB schreef:
Bart40 schreef: De dvd box van Rene is $59.95 zag ik zojuist.
Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????
Klopt dat scheelt nogal een beetje zeg.... meer dan de helft!!
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Bart40 schreef:
EvdB schreef: Is het niet dezelfde als deze: http://www.amazon.com/Americas-Great-Tr ... B0001MMGU4 $26.99 ?????
Klopt dat scheelt nogal een beetje zeg.... meer dan de helft!!
Zie ik het verkeerd dan. Op de homepage van questar staat 'ie toch voor $29,99 !?? Ik heb er zeker geen $60,- voor betaald hoor!
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Dat is de 3 dvd versie als ik het zo bekijk, de 6 staat verderop en die kost daar 59.99
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Bart40 schreef:Dat is de 3 dvd versie als ik het zo bekijk, de 6 staat verderop en die kost daar 59.99
Kijk maar eens op http://www.questarhomevideo.com/shopexd.asp?id=195

6 DVD's voor USD 29,99. Dit was ook de DVD-box die gisteren op de meeting deels is vertoond.
Jan Gijs
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

JGK schreef:
Bart40 schreef:Dat is de 3 dvd versie als ik het zo bekijk, de 6 staat verderop en die kost daar 59.99
Kijk maar eens op http://www.questarhomevideo.com/shopexd.asp?id=195

6 DVD's voor USD 29,99. Dit was ook de DVD-box die gisteren op de meeting deels is vertoond.
Inderdaad verkeerd gekeken.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wij vonden de meeting ook zeer geslaagd. Het was dan ook wel heel gezellig aan het ronde tafeltje dicht bij de bar ;)

Ik had in eerste instantie een beetje een afwachtende houding, maar de meeste kwamen eigenlijk vanzelf naar mij toe. Bij veel aanwezigen had ik totaal geen idee wie het waren en bij een aantal was het alsof ik ze al heel lang kende. Ik heb een aantal hele leuke gesprekken gehad. Stefan vermaakte zich ook goed, die heb ik de helft van de tijd niet gezien (hij laat me ook gewoon alleen) en vond ik later terug bij de grillplaat. Wij zijn nog vrij lang gebleven, het was op het eind dan ook wel erg gezellig. Ik heb ook zo gelachen met een aantal van jullie … : ))

Als ik de volgende keer iets minder gepest wordt, dan kom ik wel weer ; ))

Laatst gewijzigd door Sandy op 26 nov 2006, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Arjen
Amerikafan

Bericht door Arjen »

Ik vond het ook een erg geslaagde meeting! De lokatie was perfect en de sfeer was ook helemaal top :)

Ik wil dan ook Monique, Albert, hun kinderen, Esmée, Rob (nog speciaal bedankt voor de cactus!), Marjan, Roland, en iedereen die ik vergeet die ook heeft meegeholpen met het organiseren van deze gezellige dag nogmaals hartelijk bedanken. Daarnaast natuurlijk alle aanwezige medeforummers voor de leuke gesprekken. En als laatst 'onze' nederamerikanen voor de digitale belangstelling :)

Ik kan geen vergelijking maken met de vorige meeting(s), maar vond deze echt super geslaagd. Heb dan ook geen op- of aanmerkingen over de organisatie. Natuurlijk is het jammer dat je met minder mensen hebt gesproken dan je zou willen maar dat is nou eenmaal zo.

En Marjol, over de fotoalbums...het lag er in het begin best vol met albums zodat wij onze maar bij ons hebben gehouden.Ik heb ook van anderen albums gezien die niet in het hoekje lagen maar gewoon over de tafels verdeeld. Daar had je dus nog kunnen kijken als je nog meer albums wilde zien.

Ik hoop dat iedereen een goede terugreis heeft gehad en dat de organisatie geen slechte nachtrust heeft gehad vanwege het feest van de buren. Verder ben ik blij dat ik op maar weinig foto's te vinden ben ;)

Concluderend: :doublethumb:

groetjes,
Arjen
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie foto Sandy!
Bij veel aanwezigen had ik totaal geen idee wie het waren
Ik vond nog wel dat ik het niet gek deed met mijn score (681 berichten in iets meer dan een jaar), maar volledig onbekend :!: :wink:

Marianne
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

Goed te horen dat jullie het alemaal naar je zin gehad hebben.
Enne, ja die sate ziet er heerlijk uit!!!! :D
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer