Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forum aanwezigheid

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Marby schreef: En vooral Sandy, ik lees jou posts altijd met plezier. 8) Niet mee stoppen hoor!!

Margaret
Nou, daarop kan ik alleen maar "hear, hear" zeggen :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ook ik kom elke dag wel op het forum.
Ik lees niet alle berichten meer omdat bepaalde onderwerpen me gewoon niet interesseren (ik heb niets met emigratie)
Ik probeer zoveel mogelijk advies te geven als mensen vragen hebben over bepaalde routes die wij al gereden hebben.
Maar ik vind het ook heel leuk om gewoon off topic te praten over diverse onderwerpen.
Mij maakt het helemaal niets uit hoeveel berichten iemand plaatst, het is toch ook gewoon een leuk forum om alleen maar mee te lezen.
Feit is natuurlijk ook dat steeds meer mensen elkaar persoonlijk hebben leren kennen en dan geef je misschien ook wat makkelijker een reactie op het forum.

....en Sandy, we waren je gewoon een beetje aan het plagen hoor. Blijf gewoon lekker doorschrijven, ik kan me niet voorstellen dat iemand zich daaraan ergert. ( trouwens ik sta zelf ook in de top 10 met mijn aantal berichten en ben ook van plan daar te blijven :D )

Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Dat had ik wel door hoor Marjon .. jij stond ook bij het gezellige tafeltje dicht bij de bar ;)

Overigens bedankt Petra en Marby, dat doet me goed om te horen ... ik ga nu zeker door : ))
Op een Amerikaans forum noemden ze me ooit "Chatty Cathy" ... en Sandy is daar ook ontstaan (afkorting voor Sandra)
-
Sandy
case23.com
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Forum aanwezigheid

Bericht door case23.com »

markro schreef:Bart bedoelt hier het digifotofreakforum, zie http://www.digifotofreak.nl/ en dan in de linker kolom de 4de button "Naar het forum".
Ik heb me daar ook aangemeld, daarop kreeg ik een e-mail dat mijn account geactiveerd is, maar kan nog steeds niet inloggen. Heb op hun activerings e-mail gereageerd maar daarop krijg geen antwoord meer.

Andere naam opgegeven maar ook daarop geen reactie. :?

iemand die er wel op kan en even een moderator wil wakker schudden?
With both feet on the ground you won't get far!!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

case23.com schreef:
markro schreef:Bart bedoelt hier het digifotofreakforum, zie http://www.digifotofreak.nl/ en dan in de linker kolom de 4de button "Naar het forum".
Ik heb me daar ook aangemeld, daarop kreeg ik een e-mail dat mijn account geactiveerd is, maar kan nog steeds niet inloggen. Heb op hun activerings e-mail gereageerd maar daarop krijg geen antwoord meer.

Andere naam opgegeven maar ook daarop geen reactie. :?

iemand die er wel op kan en even een moderator wil wakker schudden?
Ik heb het aan een moderator van het Digifotofreakforum doorgegeven.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

markro schreef: Iedereen is een expert op zijn/haar terrein en natuurlijk heb jij, net als ieder ander, recht van spreken. :wink:
Zeker op dit forum, dat het meest fantastische forum is dat er bestaat.
Wilde je nog bedanken voor die opmerking :D !
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door helena »

Ook ik kom bijna dagelijks even op het forum en lees de dingen die me het meest aanspreken, ik heb echter te weinig tijd om te posten. Het valt me op dat het een hechte club is en het is heel plezierig om mee te lezen.

Voordat ik dit forum ontdekte was ik al een aanzienlijk aantal keren in verschillende delen van Amerika geweest behalve het westen, maar door de info en de enthousiaste verhalen hebben we dit jaar een geweldige rondreis door het westen en de nat. parken gemaakt.
Iedereen is vriendelijk en geeft je direct advies.

Helena
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Sandy schreef:
Coyote schreef:Het maakt mij niet uit of iemand veel post of weinig post.
Dat vraag ik me dan weer af... De keerzijde is weer dat mensen zich kunnen storen aan te veel posts : ))
Dat werd me op de meeting wel pijnlijk duidelijk door een aantal reacties. Ik ben te prominent aanwezig :oops: :wink:
Absoluut niet, ik heb er alleen maar bewondering voor! Ga vooral zo door!
Carola
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Raar dat mensen zich storen aan mensen die nauwelijks posten
Die mis je dan toch ook niet?
De "vaste" posters ga je op een gegeven moment herkennen, maar de mensen die nauwelijks posten niet en die mis ik dan dus ook niet.

Een forum is toch gewoon een handige vraagbaak en plaats voor discussie?
Niemand is verplicht tot iets, dat is het mooie er aan

Waar ik me wel aan stoor zijn nieuwkomers die meteen een vraag neerplanten als: "waar vind ik een goedkoop vliegticket" en dan zonder enige motivatie of uitleg hun topic plaatsen om vervolgens ook nooit meer terug te keren.
Maar over het algemeen vind ik de sfeer op dit forum echt heel gezellig en vriendelijk, misschien ook omdat t echt een specifiek forum is en niet zoiets algemeens als bijvoorbeeld FOK of het Vivaforum (daar breken geregeld ruzies uit, maar ja...geloof ook dat half nederland zich daar ophoud).
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Iris_1982 schreef:Raar dat mensen zich storen aan mensen die nauwelijks posten
Maar is dat ook zo ??
Ik zou het wel leuk vinden wanneer leden actiever worden, maar ik stoor me er niet aan : ))
Sandy
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer