Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
NL-moderators op bezoek bij USA-moderators
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Uh, nee, hoor, als je dat schrijft ben je nog nooit naar een echte Krispy Kreme geweest, met het neon bord aan. Krispy Kreme doughnuts, als ze nog warm zijn, zijn niet te evenaren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Je krijgt mij sowieso niet warm voor donuts... wel voor de spekulaas die mijn vrouw net gebakken heeft...Petra/VS schreef:Uh, nee, hoor, als je dat schrijft ben je nog nooit naar een echte Krispy Kreme geweest, met het neon bord aan. Krispy Kreme doughnuts, als ze nog warm zijn, zijn niet te evenaren.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Alleen jammer dat ze tegenwoordig dat bord ALTIJD aanhebben en de donuts voordat je thuis bent weer koud zijn, het is niet echt speciaal meer. (Natuurlijk heb ik er dan al een gehadPetra/VS schreef:Uh, nee, hoor, als je dat schrijft ben je nog nooit naar een echte Krispy Kreme geweest, met het neon bord aan. Krispy Kreme doughnuts, als ze nog warm zijn, zijn niet te evenaren.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikakenner
Bestaan die dan? Lekkere donuts bedoel ik?Dennis schreef:Moeten we een onderwerp openen over de lekkerste donuts? :whistling:
Wat een heerlijk leven moet het toch zijn als je niet aan vakantieperiodes vastzit en met enige regelmaat de States kunt bezoeken........
Jullie hebben weer een geweldig tripje in het vooruitzicht. Ben helemaal niet jaloers!
Ik denk aan omscholen