Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Afvalvermaler....
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Afvalvermaler....
Je moet ook wel helemaal in de gootsteen klimmen als kind en dan weten, dat je je arm flink diep in dat ding moet steken en ook nog eens het knopje aandoen. Lijkt me niet, dat daar veel ongelukken mee voorkomen. Zo'n kind valt al zeker niet per ongeluk met zijn arm in een vermaler. Wij hebben er in ieder huis een gehad en de kinderen wisten, toen ze klein waren, niet eens, dat dat ding er was.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Bij ons in huis zijn twee kids van 9 en 11. Zij zijn gewaarschuwd voor de vermaler maar kunnen nog nauwelijks bij de aan/uitknop, die als een lichtswitch in de keuken aan de muur zit. Sowieso zouden ze nooit tegelijkertijd hun arm in de vermaler kunnen steken en de knop aandoen - daar zijn ze zelfs op deze leeftijd nog niet groot genoeg voor.
En ja, ik verkoop ze dus nog steeds.
En ja, ik verkoop ze dus nog steeds.

Heb je er veel verkocht in NL Dennis? Ben benieuwd of er hier markt voor is...
Sandy
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ik heb geen idee hoe groot de Nederlandse markt is. Mijn verkopen zijn, afhankelijk van het seizoen, redelijk maar niet bijzonder groot.
Dergelijke apparaten mogen in Nederland niet gebruikt worden.Sandy schreef:Heb je er veel verkocht in NL Dennis? Ben benieuwd of er hier markt voor is...
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Vermalers worden in Nederland verkocht, alleen de afvoeren zijn er niet voor gemaakt 

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
De verkoop en het aansluiten van voedselrestenvermalers in Nederland is niet verboden, het lozen van vermalen afvalstoffen wel.Bron6foot6 schreef:Dergelijke apparaten mogen in Nederland niet gebruikt worden.Sandy schreef:Heb je er veel verkocht in NL Dennis? Ben benieuwd of er hier markt voor is...
Dat klinkt zo van: Je mag een toilet plaatsen, maar je mag hem niet doorspoelen

Sommige huishoudens lozen hun afvalwater niet op het riool en kunnen het dus wel gebruiken.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan je afvalvermaler dus aansluiten op zo'n toilet.
(of de afvoer van je afvalvermaler)

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Wij hebben ook een afvalvermaler. Volgens mij is het niet langer verboden.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;