Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:Aangezien ik inmiddels in het bezit ben van een RandMcNally Roadatlas 2008, heb ik de Roadatlas van zowel 2006 als 2007 over.

Is er iemand die ik daar een plezier mee kan doen? Zo ja, dan neem ik ze mee naar de meeting voor de liefhebber.

Verder heb ik nog Streets & Trips versie 2007 in de aanbieding (tegen een kleine vergoeding). Stuur me maar een pbtje als iemand daar belangstelling voor heeft.
Ook ik heb de RandMcNally 2008 Roadatlas en Streets & Trips 2008 gekocht in Amerika. Hierdoor heb ik de RandMcNally 2007 Roadatlas en Streets & Trips 2007 over.

Mocht iemand belangstelling hebben, stuur me dan ook even een pb-tje. Dan kan ik die volgende week ook meenemen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wij moeten even gaan kijken of we het gaan redden zaterdag. Het wil niet helemaal lukken met het onderbrengen van de kinderen. Waarschijnlijk zal het wel loslopen en anders dat we later op de avond even komen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

CaroLine schreef:
hekkie schreef: Ik geloof je onmiddellijk en graag....... :wink: :lol:

Ik bedoelde overigens een afzakkertje in De Neust, maar doe dat uiteraard liever met de "plakkers" in De Notenboom..... :wink:

Marjan
He Marjan, hoe moet ik dat opvatten? :wink:
Carola
We maken het gewoon gezellig met z'n allen. Ook na afloop en de volgende morgen......... :lol:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Coyote schreef:
nieuwenoord schreef:Jij wel :D
Hebben jullie dan geen plaatsje gereserveerd voor de moderator (en penningmeester) die helemaal uit Friesland moet komen?? :lol: :wink:

Roland
Ik vind nog steeds dat mensen met Amerikaanse automobielen wél bij de Noteboom mogen parkeren. Het is toch een Amerika-meeting? :twisted:

:nana:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

hekkie schreef:
CaroLine schreef: He Marjan, hoe moet ik dat opvatten? :wink:
Carola
We maken het gewoon gezellig met z'n allen. Ook na afloop en de volgende morgen......... :lol:

Gr. Marjan
Wij hebben ook een plekje gevonden om te overnachten in Beesd (B&B het Hoog Huis), dus kunnen we ook blijven plakken :lol:
Hoe laat is de meeting trouwens afgelopen?

Groetjes,
Sonja
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Als de laatste weg is :P
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

SonjaV schreef:Hoe laat is de meeting trouwens afgelopen?

Groetjes,
Sonja
Meestal als de laatste gast weggaat :lol:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dus er is geen eindtijd dat ze dicht gaan?
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Ik vind nog steeds dat mensen met Amerikaanse automobielen wél bij de Noteboom mogen parkeren. Het is toch een Amerika-meeting
Jammer voor jou mijn Amerikaanse auto staat er wel, eerlijk gezegt een Duitse en een Amerikaanse
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

lelie schreef:Dus er is geen eindtijd dat ze dicht gaan?
als het dus een stuk in de nacht is en het is gezellig moeten wij nog het hele eind terug naar België :cry: :wink:

groetjes
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

SonjaV schreef: Wij hebben ook een plekje gevonden om te overnachten in Beesd (B&B het Hoog Huis), dus kunnen we ook blijven plakken :lol:
Leuk Sonja dat jullie ook blijven slapen. Vanuit Limburg is het zeker ook nog wel een behoorlijk eindje rijden?

Gezellig, al die "plakkers"....... :lol:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

hekkie schreef:
SonjaV schreef: Wij hebben ook een plekje gevonden om te overnachten in Beesd (B&B het Hoog Huis), dus kunnen we ook blijven plakken :lol:
Leuk Sonja dat jullie ook blijven slapen. Vanuit Limburg is het zeker ook nog wel een behoorlijk eindje rijden?

Gezellig, al die "plakkers"....... :lol:

Marjan
Ja, het is dik 1,5 uur rijden.
In Amerika stelt dit natuurlijk niks voor :D
Maar dan hoeven we tenminste niet zo op de tijd te letten en 's nachts nog terug te rijden.

Sonja
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Nati schreef:
lelie schreef:Dus er is geen eindtijd dat ze dicht gaan?
als het dus een stuk in de nacht is en het is gezellig moeten wij nog het hele eind terug naar België :cry: :wink:

groetjes
Nou, als je al om drie uur begint en als organisatie nog veel vroeger, denk ik niet dat we het tot diep in de nacht gaan vol houden!
Nati
Amerikakenner

Bericht door Nati »

nieuwenoord schreef:
Nati schreef: als het dus een stuk in de nacht is en het is gezellig moeten wij nog het hele eind terug naar België :cry: :wink:

groetjes
Nou, als je al om drie uur begint en als organisatie nog veel vroeger, denk ik niet dat we het tot diep in de nacht gaan vol houden!
nee, sorry dat kan ik best begrijpen hoor :wink: , maar het was maar bij wijze van spreken.

groetjes
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Vorig jaar was het inderdaad ook vrij laat, maar toen ik thuis zo mijn bedje in rollen. :P
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

We merken vanzelf hoe laat het wordt. Wij rijden na afloop "nog even" terug naar Heerenveen (via Deventer om de hond op te halen). :lol:

Ach, je moet er wat voor over hebben, toch? Ik merk dat ik de afstanden in Nederland nog steeds kort vind na 2 weken toeren door Amerika. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

nieuwenoord schreef:Vorig jaar was het inderdaad ook vrij laat, maar toen ik thuis zo mijn bedje in rollen. :P
En hoe laat was "vrij laat"? :wink:

Wij moeten ook nog naar het Zuid-Limburgse rollen voordat we bij het bed zijn...

In eerste instantie had ik zoiets van "we boeken een hotelletje in Den Bosch of omgeving" en dat plan weer laten varen, maar ik begin er toch weer meer over na te denken - te meer omdat we de zondag nog naar de Brabanthallen willen voor de grote vlooienmarkt...
Het wordt dus of 's nachts terug en de volgende ochtend weer heen, of toch ergens bij Den Bosch nog overnachten... (ik vind autorijden heerlijk, ook 's nachts, dus dat maakt me niet zo veel uit).

Hmmmmm... choices, choices....
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
phillybilly
Amerika-expert

Bericht door phillybilly »

In eerste instantie had ik zoiets van "we boeken een hotelletje in Den Bosch of omgeving" en dat plan weer laten varen, maar ik begin er toch weer meer over na te denken - te meer omdat we de zondag nog naar de Brabanthallen willen voor de grote vlooienmarkt...

Wij zijn ook aan het denken aan een hotelletje :)
( http://www.nachtjeweg.nl )
Dit omdat wij zondag ergens willen winkelen (veel steden hebben koopzondag de eerste zondag van de maand) en als we dan zaterdag én zondag op en neer moeten rijden, is het misschien leuker (en benzineprijs-technisch gezien) net zo lekker om een hotelletje te nemen... Maar dat gaan we nog even uitzoeken
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als ik zo lees wie er allemaal in de buurt van de meeting willen/gaan overnachten denk ik dat we voor volgend jaar maar een meeting-lokatie moeten gaan zoeken waar de overnachtings mogelijkheid bij is.
Een kasteeltje of een (klein) vakantie park of zo.
De prijs zal dan wel omhoog moeten vrees ik. :?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Rob schreef:Als ik zo lees wie er allemaal in de buurt van de meeting willen/gaan overnachten denk ik dat we voor volgend jaar maar een meeting-lokatie moeten gaan zoeken waar de overnachtings mogelijkheid bij is.
Nahhh... als het in Limburg is, is dat niet nodig! :wink:

Maar zonder flauwe kul, misschien geen gek idee... ik ga toch maar eens op zoek naar een hotelletje, vanavond!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer