Andere jaren werden er veel foto-albums, boeken, reisgidsen e.d. meegenomen. Natuurlijk is er weer ruimte om dit soort zaken neer te leggen op de boekentafels. Houd er rekening mee dat er vaak veel is en dat je soms wat zal moeten inschikken.
Zoals al eerder vermeld, is er een laptop en beamer beschikbaar voor DVD's met film of fotomateriaal. Vorig jaar is dat allemaal prima gegaan, maar ook daar geldt, allemaal een beetje geduld en inschikken. Veel mensen vinden kletsen veel gezelliger, andere kunnen uren films kijken. Wees voorzichtig met de apparatuur en overleg.
Dan nog wat anders: vorig jaar is er al 's middags buiten een groepsfoto gemaakt. Niet iedereen staat erop, omdat sommige mensen pas later kwamen. Buiten zal dat het makkelijkst gaan, het is vrij donker in de zaal. Als iemand een hele goede camera mét flitser heeft, is binnen misschien nog een mogelijkheid als er toch laatkomers zijn. Wie o wie?
Zorg dat je spullen herkenbaar zijn, boeken, fotoalbums e.d. niet zonder naam of kenteken meebrengen, zo komt er ook geen verwarring over wat nou van wie is!
Misschien is dit ook wel wat voor ons. Wij willen zondag gaan winkelen in Utrecht of Den Bosch. Op en neer rijden zaterdag van Venlo naar Beesd en dan zondag nog een keer van Venlo naar Utrecht of Den Bosch.........dan haal je die 41 euro er wel uit.
*Ik zal Kai eens mailen* hahaha
Kai vind het een leuk plan en zal vandaag proberen nog een kamer te reserveren
Dat is een onverwacht uitstapje....leuk! haha
OFFTOPIC: wat raden jullie aan ? Shoppen in Utrecht of den Bosch? DB heb ik gestudeerd en vind ik wel een "aardige" stad om te shoppen, UT ben ik nog nooit geweest, alleen in hoog catharijne.....
phillybilly schreef:Kai vind het een leuk plan en zal vandaag proberen nog een kamer te reserveren
Dat is een onverwacht uitstapje....leuk! haha
Kamer reserveren gaat wel bijzonder eenvoudig, merkte ik gisteren.
Volgens mij kun je na 14:00 uur inchecken, tot middernacht of zoiets, geloof ik.
Ik denk dat wij eerst even naar Waalwijk rijden, en van daaruit naar de meeting gaan (i.p.v. na de meeting nog moeten inchecken, om ook te voorkomen dat als het later wordt je toch geen kamer meer blijkt te hebben... ).
En qua shoppen: 't is maar waar je van houdt... grachten of geen grachten...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
phillybilly schreef:OFFTOPIC: wat raden jullie aan ? Shoppen in Utrecht of den Bosch? DB heb ik gestudeerd en vind ik wel een "aardige" stad om te shoppen, UT ben ik nog nooit geweest, alleen in hoog catharijne.....
Persoonlijk zeg ik Utrecht. Waarschijnlijk omdat ik hier in Den Bosch vrijwel elke hoek ken. In Utrecht ben ik vorige week alleen even geweest om ergens wat te gaan drinken (koopavond) en dat zag er oergezellig uit! Ik was namelijk ook nog nooit verder geweest dan Hoog Catharijne, maar volgens mij hebben we echt wat gemist. Utrecht straalt in ieder geval een super leuke stad uit
Maarja.. in Den Bosch shoppen, betekent kopje thee bij Lin & Tijn
Den Bosch ken ik niet, maar als we in Nederland zijn winkel ik altijd in Utrecht. Dolgezellig langs de grachten en bij de dom en allerlei lekkere restaurantjes ook.
SpaceAce schreef:
Persoonlijk zeg ik Utrecht. Waarschijnlijk omdat ik hier in Den Bosch vrijwel elke hoek ken. In Utrecht ben ik vorige week alleen even geweest om ergens wat te gaan drinken (koopavond) en dat zag er oergezellig uit! Ik was namelijk ook nog nooit verder geweest dan Hoog Catharijne, maar volgens mij hebben we echt wat gemist. Utrecht straalt in ieder geval een super leuke stad uit
Maarja.. in Den Bosch shoppen, betekent kopje thee bij Lin & Tijn
Of bij Marjol & Gerbert Al wonen wij niet echt in het centrum.
Den Bosch is absoluut een leuke stad om te shoppen, maar mijn voorkeur gaat toch ook uit naar Utrecht, m.i. de beste shopstad van Nederland!
Maar dan is Waalwijk wel een beetje een onlogische keuze qua locatie van het hotel hoor...
rene.jager schreef:Als iemand nog een Rand McNally voor mij heeft, houd ik me aanbevolen. Die van mij ligt helemaal uit elkaar. Je doet er niet toe overigens welk jaar het is. Als 'ie maar recenter is dan 1998.
René,
Ik heb nog een 2007 versie voor je. Ik zal 'm zaterdag voor je meenemen!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.