Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ken ik, dat gevoel...lelie schreef:Wij zijn er om 15.00 uur ook al wel hoor. Ik hou er persoonlijk niet van om binnen te komen en de hele "zaal" zit vol. Ik zie de mensen liever binnen komen.

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
NIEUWE ROUTEBESCHRIJVING
Let op: ze hebben in het dorp verzonnend dat er juist nu eenrichtingsverkeer ingesteld moest worden wegens werkzaamheden. Klik dus een op bovenstaande link voor de gewijzigde route naar de Notemboom!!
Let op: ze hebben in het dorp verzonnend dat er juist nu eenrichtingsverkeer ingesteld moest worden wegens werkzaamheden. Klik dus een op bovenstaande link voor de gewijzigde route naar de Notemboom!!
Het is gebruikelijk dat iedereen Bossche bollen meeneemt voor de restSkuye schreef:zijn er nog mensen die speciale dingen mee ( gaan ) nemen ????
( Dit word mijn eerste meeting, ben dus eigenlijk nog meeting-maagd![]()
, weet nog niet zo goed wat ik mij er van voor moet stellen ........... beetje nerveus ?!?! )

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pff, hou op jongens! Veel te veel lekkere zoete dingen!
Serieus voor Skuye: wat iedereen meeneemt is aan ieder voor zich. Eten en drinken is er volop (hoewel drinken dus na vijf consumpties voor eigen rekening verder). Ook koffie en gebak zijn voorzien, er wordt hierboven hevig geplaagd.
De meeste mensen nemen hun fotoboeken mee en er is ruimte om reisgidsen, kaarten e.d. uit te stallen. Meestal gaan ze mee terug naar huis, soms wordt er weleens wat uitgeruild of gehandeld, maar dat gaat dan 'onder de tafel door'. Wij bemoeien ons nergens mee
Serieus voor Skuye: wat iedereen meeneemt is aan ieder voor zich. Eten en drinken is er volop (hoewel drinken dus na vijf consumpties voor eigen rekening verder). Ook koffie en gebak zijn voorzien, er wordt hierboven hevig geplaagd.
De meeste mensen nemen hun fotoboeken mee en er is ruimte om reisgidsen, kaarten e.d. uit te stallen. Meestal gaan ze mee terug naar huis, soms wordt er weleens wat uitgeruild of gehandeld, maar dat gaat dan 'onder de tafel door'. Wij bemoeien ons nergens mee

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij willen er rond 14:00-14:30 zijn; wij moeten alle badges nog even sorteren en uitstallen. Ik hoop dat de organisatie hiervoor een tafeltje heeft reserveerd?Skuye schreef:wie is er gelijk al om 15:00 uur ????????????

P.S. voor iedereen die braaf de afgelopen weken zijn of haar Avatar niet heeft veranderd; de Avatars staan dit jaar niet meer op de badges :hm:
Omdat de Avatars, maar ook de eervolle vermelding van Amerika ontdekkker, Amerika gek etc. etc. niet persoonsgebonden zijn en regelmatig veranderen heb ik die weggelaten. Dus wat mij betreft kunnen jullie allemaal jullie Avatars gaan veranderen, uitwisselen of ...
:doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb: :doublethumb:
Jan Gijs
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mack schreef:Het is gebruikelijk dat iedereen Bossche bollen meeneemt voor de restSkuye schreef:zijn er nog mensen die speciale dingen mee ( gaan ) nemen ????
( Dit word mijn eerste meeting, ben dus eigenlijk nog meeting-maagd![]()
, weet nog niet zo goed wat ik mij er van voor moet stellen ........... beetje nerveus ?!?! )

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jammer, ik heb net zo'n leuke avatar waar ik trots op ben!JGK schreef:de Avatars staan dit jaar niet meer op de badges :hm:

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Je staat er wel mooi op!Dento schreef:Jammer, ik heb net zo'n leuke avatar waar ik trots op ben!JGK schreef:de Avatars staan dit jaar niet meer op de badges :hm:![]()
Mijn auto kent iedereen toch wel... (die mocht vorig jaar nog gewoon bij de ingang staan

Mack
MW Drawings
MW Drawings
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hè? Trotse houding, borst fier vooruit, gewei ferm de hoogte in...Mack schreef:Je staat er wel mooi op!Dento schreef: Jammer, ik heb net zo'n leuke avatar waar ik trots op ben!![]()

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Vind het ook jammer. Veel mensen herken ik aan hun avatar...Dento schreef:Jammer, ik heb net zo'n leuke avatar waar ik trots op ben!JGK schreef:de Avatars staan dit jaar niet meer op de badges :hm:![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Een paar leden zijn erg trouw aan hun Avatar; velen wisselen regelmatig en waarom ook niet. De Nickname alsmede de naam van de partner en de woonplaats staan er natuurlijk wel op. Ook is te zien (nee, ik zeg nog niet hoe) of iemand lid is van het forum of als partner van een lid meekomt en als laatste mogelijkheid; beiden lid zijn van het forum.Njit schreef:Vind het ook jammer. Veel mensen herken ik aan hun avatar...Dento schreef: Jammer, ik heb net zo'n leuke avatar waar ik trots op ben!![]()
Jan Gijs
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zijn dan toch gewoon twee mogelijkheden. Of je bent lid of je bent partner. Als je beide lid bent dan val je beide in categorie 1 en 2JGK schreef:Ook is te zien (nee, ik zeg nog niet hoe) of iemand lid is van het forum of als partner van een lid meekomt en als laatste mogelijkheid; beiden lid zijn van het forum.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Je zal zien dat er een licht verschil is tussen de badge van een lid en die van een lid waarvan de partner ook lid is. M.a.w. 3 variatiesNjit schreef:Dat zijn dan toch gewoon twee mogelijkheden. Of je bent lid of je bent partner. Als je beide lid bent dan val je beide in categorie 1 en 2JGK schreef:Ook is te zien (nee, ik zeg nog niet hoe) of iemand lid is van het forum of als partner van een lid meekomt en als laatste mogelijkheid; beiden lid zijn van het forum.

Jan Gijs
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
We zijn niet nieuwgierig maar we willen wel graag alles weten