Laat deze keer maar hoor Marjol Ze waren hardstikke lekker vorig jaar, maar wij wonen zo dicht bij Den Bosch. En, ja, geloof het of niet, onze bakker bakt ook best lekker Bollen (ik zal ze geen Bossche bollen noemen!).
Ik denk dat wij dit weekend de handjes vol hebben aan meeting, aftermeeting, ontbijtjes en weet ik wat allemaal
CaroLine schreef:Hoi Monique,
Toen we vorig jaar het adres van De Neust in de Tomtom zetten bracht die ons naar de verkeerde plek. Blijkbaar moeten we niet Beesd ingeven maar iets anders, alleen weet ik niet meer wat.
Kun jij me misschien helpen?
Carola
Hoi Carola,
Ik heb vanavond ook even wat adressen voor dit weekend ingevoerd in TomTom. De Neust staat inderdaad niet onder Beesd, maar als volgt onder adres:
Stad:
Marienwaard (Beesd)
Straat:
Marienwaerdt Appeldijk
Huisnummer:
5
Zo moet het toch lukken dacht ik.....
Jullie komen toch ook eerst naar de Notenboom? Regelen we later wel iets met vervoer.
Wij gaan overigens morgen al naar Beesd en ik ben van plan om toch ook even langs De Neust te rijden om te proberen of we alsnog niet zaterdag wat eerder kunnen inchecken. Ik ga "mijn charmes in de strijd te gooien" bij de Freule.
Is ze nou helemaal van "Lotje getikt".......
Gr. Marjan
Bedankt Marjan, ik zal het zo in de Tomtom zetten.
Wij gaan morgen eerst naar de Notenboom.
groetjes en tot morgen,
Carola
a. De organisatie van de meeting wil hierbij laten weten dat er is besloten om de zaal in De Notenboom rookvrij te houden. Voor de rokers ons ons is er voldoende gelegenheid buiten onder een flink afdak mét verwarming te roken of in het cafégedeelte van de Notenboom de nicotinebehoefte op peil te houden.
b. Inmiddels is er een MSN-adres aangemaakt. Wie niet bij de meeting kan zijn en toch een kijkje wil nemen en een praatje wil maken, kan via dit MSN-adres af en toe kijken of er meetinggangers te spreken zijn en of ze de webcam even de zaal in willen slingeren
nieuwenoord schreef:
a. De organisatie van de meeting wil hierbij laten weten dat er is besloten om de zaal in De Notenboom rookvrij te houden. Voor de rokers ons ons is er voldoende gelegenheid buiten onder een flink afdak mét verwarming te roken of in het cafégedeelte van de Notenboom de nicotinebehoefte op peil te houden.
Daar ben ik heel blij om! Het schoot me net te binnen toen we bij MacDonalds zaten, ik was net van plan het hier te vragen.
nieuwenoord schreef:
Daar ben ik heel blij om! Het schoot me net te binnen toen we bij MacDonalds zaten, ik was net van plan het hier te vragen.
Voor de moderators wordt echter een uitzondering gemaakt
markro schreef:Om al vast in de stemming te komen voor zaterdag.
Hier is het filmpje te zien van de AllesAmerikameeting 2006, dat forumlid René Jager maakte.
Heeft weinig met de meeting te maken, maar de foto's in het begin, na de golden gate bridge, waar is dat? Grand Canyon, foto is genomen vanaf de Colorado River
Ik heb er in ieder geval wel zin in, vind het wel een beetje spannend want ik heb echt géén idee wat ik me erbij moet voorstellen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.