Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door Chrisp »

Ik vond het echt heel gezellig gisteravond! Ik heb aardig wat mensen gesproken, maar het overgrote deel natuurlijk nog niet. Gingen die zeven uur nou echt zó snel voorbij? Wel erg leuke en gezellige gesprekken gehad!

Ik wil het OT team bedanken voor de goede organisatie, alles was prima geregeld en leuk gebracht. De opstelling van de tafels nodigde inderdaad uit tot rouleren, top! De puntjes van kritiek zitten, zoals beloofd, in Sophie's mailbox ( :lol: :wink: ) .

Ook nogmaals bedankt, michelly, dat je ons naar Veghel hebt gereden. Ook een erg intrigerend gesprek onderweg :P .

Uiteindelijk lag ik om 5:15am in bed, terwijl we om 6:45am al weer op moesten omdat Derk zijn Thalys moest halen. Erg veel geslapen dus ;) . Vanochtend zijn we nog even naar Schiphol geweest, om vliegtuig te spotten en -natuurlijk- om overpriced Frappuccinos te drinken. Het was een erg gezellig weekend, dat is zeker!

Volgend jaar ben ik weer van de partij!
Afbeelding
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Eigenlijk moeten we na mijn NY reis maar eens een keertje met z'n drieen afspreken, Chris. Op Schiphol bij de SB, en dan kan ik jullie eindelijk in alle rust SF tips geven :)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Deal! Derk en ik hadden vandaag al afgesproken een keer samen te gaan spotten op Schiphol zodra hij zijn rijbewijs heeft, kunnen we dat mooi combineren!
Afbeelding
Susie one
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Susie one »

Thuul, de foto hangt erg mooi aan de muur.
Nogmaals hartelijk gefeliciteerd met de eerste plaats.
Ik heb net al het leuke commentaar gelezen op je foto gelezen.

Groetjes,
Susan
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

haha en ik dat op die van jou ook, fijn dergelijke commentaren, kun je toch wat van leren.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

En ik ben ook net weer een half uurtje thuis, zo'n beetje de laatste geloof ik. :wink:

Het was weer een super geslaagde en georganiseerde meeting! OT bedankt! :thumbup: :clap:

Met veel mensen gesproken, geloof dat ik me aan (bijna) iedereen voorgesteld heb en leuke gesprekken gehad. De indeling van de tafels zoals die nu was, was perfect! :thumbup: Je merkte dat veel vaker van plaats verwisseld werd. Leuk dat er zoveel prijsjes weggegeven werden. Veel te snel was het dan ook al 23.00 uur. Het blijft een perfecte locatie voor de jaarlijkse meeting.

Na de meeting nog gezellig nageborreld en even voor 2 uur vannacht als een blok in slaap gevallen en heerlijk geslapen. Na het ontbijt vanochtend nog heel leuk gecached in Zaltbommel en om 14.00 uur afscheid genomen van de laatsten.

Op naar volgend jaar! :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Susie one
Amerikakenner

Bericht door Susie one »

thuul schreef:haha en ik dat op die van jou ook, fijn dergelijke commentaren, kun je toch wat van leren.
Zeker weten. :P
Reisverslagen
2009 http://www.usaoost2009.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 http://www.usawest2010.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Washington DC/omgeving http://www.oldamerica2011.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 New York http://bigapple2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Thuul, nogmaals proficiat met je overwinning ! Hij hangt er erg mooi en lekker assorti met de piano :thumbup: :clap:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Ik vond het ook een erg leuke meeting!! De indeling van de ruimte was veel fijner dan vorig jaar waardoor ik ook met veel meer mensen gekletst heb,
Natuurlijk weer lang niet met iedereen, maar voor mn gevoel toch aardig wat en daar gaat het om. Anders kom je thuis met het gevoel dat je maar 2 mensen gezien hebt :-)
Ik vond het in ieder geval heel leuk om Pushkin, Derk, Chris en Ilana eens in het echt te ontmoeten!

Ik vond het eten ook lekkerder dan vorig jaar, geen idee waarom maar vooral de hamburgers waren érg goed moet ik zeggen! :mrgreen:
Ik vond de opzet van de quiz dit jaar minder geslaagd omdat er veel situaties voorkwamen waar geen oplossing voor was. Maar ach....het gaat om het vermaak :)

Ilana: ik vond t ook hartstikke gezellig met jou in de auto :-) Gelukkig hield de kachel zich op de terugweg rustig :mrgreen:
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Ook namens John en mij een dikke proficiat aan het OT :thumbup: Het was onze eerste meeting , maar zeker onze laatste niet . Ik vond het heel fijn om eens te praten met Jessica , Vana , Thuul , de hekkies , Saskia en Bert , om Annie en Rob weer te zien enz enz ........ ! Ik besef nu dat ik te weinig van mijn stoel geweest ben en nog teveel mensen niet heb leren kennen . Dat zal voor de volgende keer zijn :thumbup:
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Ook wij vonden het net als vorig jaar een zeer geslaagde meeting! OT ontzettend bedankt voor de goede organisatie, de leuke quiz en fantastische prijzen! :clap: :clap: Helaas zijn we zelf niet in de prijzen gevallen maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Het eten was weer lekker en we hebben veel & gezellig kunnen kletsen en ik heb ook nog een aantal mooie albums gezien. De aftermeeting was ook geslaagd alleen ben ik vanmorgen een beetje brak wakker geworden. Gelukkig kon ik tijdens de leuke cachewandeling wel wat uitwaaien. De wandeling en het samen cachen was erg leuk om te doen en daarvoor ook veel dank voor de organisatie en de leuke goodie!

Thuul van harte met je mooie canvasdoek en je hebt er een superplek voor uitgekozen. Hij hangt echt prachtig! :thumbup:
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Susie one
Amerikakenner

Bericht door Susie one »

Allereerst wil ik het OT een dikke pluim geven voor het organiseren van een supermeeting.

We hebben echt een leuke meeting gehad.
Ik heb echt leuk gekletst met een aantal forummers.
Georgie schreef:CSX en SusieOne, bedankt voor jullie lieve woorden en gezellige kletspraat!
Graag gedaan!
dimple schreef:Susie en Jolanda, ook leuk jullie te hebben gezien. Dat kletst ook weer makkelijker in het paardentopic nu er een gezicht bij de naam gaat. :wink:
Ik vind het ook fijn dat ik jullie eindelijk ontmoet heb.

Het was voor mij echt onverwacht dat mij foto op de 2e plaats is geeindigd.
Ik had dit echt niet verwacht. Ik heb net mijn commentaar gelezen op mijn foto gelezen en het erg leuk om het te lezen.
Ik ga met de gewonnen waardebon van Burb een mooi fotoboek maken.
We hebben de foto's van ons feest (BBQ met een amerikaanse twist) van 27 augustus 2010 (geregisteerd partnerschaps) een mooi fotoboek maken.

Wij zijn volgend jaar ook weer van de partij.

Groetjes,
Susie One
Reisverslagen
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Dat is een mooie bestedeing, Susan.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

De canvas hangt daar heel mooi, Thuul!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Thuul, gefeliciteerd met je prachtige canvasdoek. Hij hangt heel mooi boven de piano :thumbup:

Elly
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het doek hangt daar mooi Thuul (dat heeft Peter snelt geverfd zeg :wink: )

thuul schreef: Eerst een mok winnen in de loterij ( van Las Vegas, iemand anders zorgt er goed voor hoop ik :roll: )
Oh, wie dan?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Vraag mezelf af of die mok eindelijk op de plaats van bestemming is aangekomen, hij is van het moment van overdracht door de winnares aan de liefhebster tot moment van vertrek uit het hotel maar vier keer vergeten en door zeer behulpzame medeforumleden weer terug gebracht :lol: :lol: :lol:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Rob schreef:Vraag mezelf af of die mok eindelijk op de plaats van bestemming is aangekomen, hij is van het moment van overdracht door de winnares aan de liefhebster tot moment van vertrek uit het hotel maar vier keer vergeten en door zeer behulpzame medeforumleden weer terug gebracht :lol: :lol: :lol:
Aan de bar en de receptie vonden ze het al een mooie mok ;-)
Groetjes,
Carine
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Oh jeetje Rob, dat is ook wat ;)
Heb jij je sleutelhanger uiteindelijk gekregen? We hadden je nog even nodig voor de loterij, maar hebben je maar lekker in de tipi laten staan.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hij heeft een mooi plekje gekregen tussen de andere Starbucksmokken. Hij staat naast die van Bangkok.

Ik vergat hem trouwens niet hoor, ik wilde testen hoe behulpzaam jullie waren 8)

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer