Als ik nog wat in de kleine kosten kan helpen, door dingen zoals papier, pennen of dat soort dingen via mijn bedrijf beschikbaar te stellen (maar natuurlijk wel met naam erop dan

Petra, leuk dat je er bij zult zijn !
nee dat is teveel van het goede voor een protestantse Groningse op de late avond/vroege ochtend, ik had mijn kruit al verschotenMisschien wordt Bart wel prins, daar heb je misschien nog niet aan gedacht.
Er zullen vast wel een paar satéstokjes zonder vlees te regelen zijn.Coyote schreef:Nou, dat wordt op een houtje bijten Ruud...![]()
Roland
Aswoensdag is pas 22 februari, dan pas begint de vasten toch echt? 6 weken voor Pasen? Daarvoor is het toch juist feesten met Carnaval?Coyote schreef:
Nou, dat wordt op een houtje bijten Ruud...
Katja : Er zullen vast wel een paar satéstokjes zonder vlees te regelen zijn.
Een buutereedner is een soort van stand-up comedian die een vorm van humoristisch cabaret uitoefent, waarbij veel mensen "in de tang genomen worden", liefst in een lokaal dialect.sachasenne schreef:Wat is een buutereedner?
Geen enkel probleem!tcoppers schreef:Jacqueline, Bij die polonaise lopen jij en Thuul dan wel voorop.![]()
Een buutereedner is een tonproater.Jasmino schreef:Een buutereedner is een soort van stand-up comedian die een vorm van humoristisch cabaret uitoefent, waarbij veel mensen "in de tang genomen worden", liefst in een lokaal dialect.sachasenne schreef:Wat is een buutereedner?
Wat gaaf dat je erbij bent! Als je wat wilt zien van de regio Alkmaar, dan houden wij ons aanbevolenPetra/VS schreef:Gisteren geboekt: vlucht van Washington via Chicago naar Amsterdam op 1 februari! Ik ga er dus ook bij zijn dit jaar en ben reuze benieuwd (vind het ook wel een beetje spannend eerlijk gezegd).
Van boven de grote rivieren zekerGeen carnaval op een Amerikafeest hoor.