Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de AllesAmerika.com stickers (topic uit 2006)
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De stickers zijn ook in Huize Den Bosch aangekomen. Helaas zijn we al op vakantie geweest 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Liz: Mijn e-mailadres (zie de AA-homepage).
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Wow, geweldig, Marco!
Misschien is dat de volgende actie... een AA-t-shirt?
Voor wat betreft de prijs: iedereen woonachtig in NL of BE die één of meerdere foto's instuurt om te laten zien waar je de AA-stickers geplakt hebt, maakt kans op de gratis Amerikaanse brievenbus mét grondpaal en naamplaatset, ter waarde van maar liefst €68,50!
Ja mensen, je hoorde het hier eerst... een gratis Amerikaanse brievenbus ter waarde van bijna 70 euri! Aan de slag dus en plakken maar...
Stuur je foto's naar mijn e-mailadres. Je kunt het adres vinden op de AllesAmerika.com homepage.

Voor wat betreft de prijs: iedereen woonachtig in NL of BE die één of meerdere foto's instuurt om te laten zien waar je de AA-stickers geplakt hebt, maakt kans op de gratis Amerikaanse brievenbus mét grondpaal en naamplaatset, ter waarde van maar liefst €68,50!
Ja mensen, je hoorde het hier eerst... een gratis Amerikaanse brievenbus ter waarde van bijna 70 euri! Aan de slag dus en plakken maar...
Stuur je foto's naar mijn e-mailadres. Je kunt het adres vinden op de AllesAmerika.com homepage.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Aangekomen in perfecte conditie.
Neem er een mee naar New York die ik op het voorhoofd van het vrijheidsbeeld zal plakken.
Thnx, Eric
Neem er een mee naar New York die ik op het voorhoofd van het vrijheidsbeeld zal plakken.
Thnx, Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
De stickers zijn hier ook binnengekomen.
Thanx daarvoor en ik ga wel iets mafs uitzoeken voor een foto
Thanx daarvoor en ik ga wel iets mafs uitzoeken voor een foto
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Contacteer:
Ja, het gaat hard! Al 76,5% van de stickers zijn inmiddels vergeven, dus als je er nog een paar wilt moet je snel zijn.
Een aantal nieuwe plaatsen waar je de stickers binnenkort ook kunt zien (best veel in België): Kaprijke (B), Dronten, Brasschaat (B), Vlissingen, Vleuten, Etten-Leur, Rumpt, Haarlem, Zwevezele (B), Roggel, Geleen, Lier (B), en Brugge (B).
Een aantal nieuwe plaatsen waar je de stickers binnenkort ook kunt zien (best veel in België): Kaprijke (B), Dronten, Brasschaat (B), Vlissingen, Vleuten, Etten-Leur, Rumpt, Haarlem, Zwevezele (B), Roggel, Geleen, Lier (B), en Brugge (B).