Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verwijzen naar reisverslagen

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Verwijzen naar reisverslagen

Bericht door nieuwenoord »

Geweldige statistieken Martin & Marianne :thumbup:
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Zo volkomen nutteloos was dit onderzoek van Martin dan toch niet :lol:

Naast jullie reisverslagen lees ik ook regelmatig op Martin zijn site, voor entertainment.
Hoe nutteloos sommige onderzoeken dan ook zijn, het relaas doet me steeds glimlachen.

@Marianne: door jouw verwijzingen in topics te zien, ga ik zelf ook nog vaak op verder onderzoek. En ik moet zeggen, erg vaak leer ik nog iets bij. Dus ... blijf maar lekker verwijzen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Bianca Stripes&Stars
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bianca Stripes&Stars »

Ik ben blij om te lezen dat de meeste mensen een verwijzing naar een reisverslag toch wel leuk vinden. :wink:
:roll: Niet bedoeld om mensen te irriteren, maar om mensen te helpen en iets extra's mee te geven. Net zoals andere reisverslagen ervoor hebben gezorgd dat ik fantastische USA vakanties heb gehad.
Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Haha, wat een topic is dit zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier bijna nooit kijk, toch maar even reageren want ik ben er ook zo één :lol:

Ook ik maak regelmatig een verwijzing naar één van onze reisverslagen en krijg daar leuke reacties op. Het interesseert mij geen zak hoeveel "views/statistieken" (ook ik verdien er niets mee) mijn verslagen opleveren, als ik iemand met onze ervaringen kan helpen dan doe ik dat graag. Mijn verslagen zitten vol met "linkjes" waar je een hoop info uit kunt halen en een verwijzing naar een verslag is vaak waardevoller (juiste tekst, foto's) dan een "platte" reacties.

Ik mag ook graag reisverslagen van anderen lezen, dat doe ik regelmatig en dat er zitten echt kunstwerkjes :thumbup: bij. Wij zijn nu al een aantal keertjes in de VS geweest, maar voor elke reis doe ik wel weer een leuk idee of voordeel uit één van jullie reisverslagen op! Wat mij betreft gewoon mee doorgaan aub !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie