Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Het was inderdaad weer een geslaagde avond (en middag)
Ik heb met name nog genoten van de film van Cor en zijn 6 weken als arbeider op een boerderij in Montana. Ik begrijp ineens heel goed waarom zij juist vaak naar het noorden van de USA trekken. :D
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ook vanuit Den Bosch complimenten over de organisatie. Wij hebben ons ook prima vermaakt :)

Nog steeds niet zo heel veel mensen gesproken, maar met degenen die ik wél gesproken heb, was het in ieder geval heel gezellig! :)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Wij vonden het ook weer heel gezellig en geslaagd .. We zijn weer tot het eind gebleven.
Volgende keer komen we op tijd ;)
Sandy
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Marjol schreef:Nog steeds niet zo heel veel mensen gesproken, maar met degenen die ik wél gesproken heb, was het in ieder geval heel gezellig! :)
Het Florida hoekje ;)
Sandy
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Het was weer een gezellige meeting en ook de locatie was weer perfect. :D Complimenten voor de organisatie :!: , Albert's Teddybeer verhaal en het cadeautje was weer zeer origineel. De fotowedstrijd ook goed bedacht waardoor er zo ie zo meer beweging kwam in de groep.
Roland's opmerking over het eten is echter wel terecht maar verder perfecte bediening.
Naast de bekende superfilm van Rene waren er enkele nieuwe die erg leuk waren en weer een heel ander beeld gaven van Amerika. Ik zie me nog niet logeren bij die boer daar in Montana :wink: maar lachen was het zeker wel dat West-Fries gepraat tegen die boer :lol: en te zien hoe het daar gaat op het boerenland, toch wel iets anders als hier...
Volgend jaar probeer ik wel iets eerder te komen zodat alles ook opgezet is voordat de helft van de forumleden al aanwezig zijn... :wink:
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Ook vanuit Etten-Leur willen wij de organisatie (nogmaals) bedanken voor de geslaagde avond. De locatie was toppie. vooral het "foto-boeken-hoekje-op-het-podium" vonden wij goed gekozen.

De foto-actie was heel leuk: mijn stem voor de foto van Karin en Marloes was helaas niet voldoende om hun de overwinning te bezorgen. Helaas hebben we de rememberance-pen waar Marko het over heeft moeten missen:

Code: Selecteer alles

Als dank voor het stemmen kreeg iedereen een mooie, houten Parkerpen van Stal Nieuwen Oord
We twijfelen of dat komt doordat we niet op Albert hebben gestemd (sorry Albert maar we wilden een keertje jou niet na-apen) of doordat we (te) weinig op het forum schrijven en dus geen pen nodig hebben :lol:

Wat wij verder nog super vonden was dat de gehele zaal -geheel in Amerikaanse traditie- rookvrij was. Doorgaans hebben wij geen enkele last van rokers, maar om na afloop van zo'n gezellige avond te constateren dat je kleding niet naar rook ruikt was prettig.

Wij zijn geloof ik op het moment zo'n beetje de enige forumbezoekers die nog niet de volgende Amerika reis gepland hebben (dat doen we pas nadat we de foto's van de afgelopen vakantie hebben terugbekeken :oops: ). Dat dat een voordeel is hebben wij gisteren gemerkt. Met alle tips die wij hebben opgedaan moet het een eitje zijn om ons 8e tripje (en de 9e ook wel :wink: ) te gaan plannen.

Allemaal erg veel dank voor de geslaagde middag/ avond.

@ Gert: heb jij voor de veiligheid na gisteravond maar je foto uit jouw avatar gehaald:lol:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Martin en ik hebben genoten van onze tweede meeting!
We hebben veel mensen gesproken die we al van het forum of van hun reisverslagen kenden en Martin is helemaal gerustgesteld dat hij in het echt toch niet op Ivo Niehe blijkt te lijken. :lol: :lol:

Ik heb ook gemerkt dat alle tips en aanwijzingen die ik op het forum zet een veel breder publiek hebben dan ik had gedacht: er zijn een hoop stille meelezers! En ik zal nooit meer zeggen dat je aan 1 nacht Page wel genoeg hebt! :wink:

De aankleding van de ruimte bij de Nooteboom was geweldig, een perfecte locatie voor de meeting.

Michel en Elly: gefeliciteerd met de winnende foto! Misschien kan hij hier ook een getoond worden?

Marianne
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

EvdB schreef:Wij zijn geloof ik op het moment zo'n beetje de enige forumbezoekers die nog niet de volgende Amerika reis gepland hebben (dat doen we pas nadat we de foto's van de afgelopen vakantie hebben terugbekeken :oops: ). Dat dat een voordeel is hebben wij gisteren gemerkt. Met alle tips die wij hebben opgedaan moet het een eitje zijn om ons 8e tripje (en de 9e ook wel :wink: ) te gaan plannen.
Heel verstandig Esmée :D Wij hadden de route voor 2008 al een heel eind af, maar die 'moeten' we na gisteren weer een beetje omgooien.

Karin
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Jee ik baal echt, dat ik er niet bij kon zijn, het was heel gezellig zo te lezen.
Martin & Marianne schreef:
Michel en Elly: gefeliciteerd met de winnende foto! Misschien kan hij hier ook een getoond worden?

Marianne
Ja!!!! Ik ben nieuwsgierig, trouwens ook eigenlijk wel naar de andere inzendingen.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

pyca schreef:
Martin & Marianne schreef:

Marianne
Ja!!!! Ik ben nieuwsgierig, trouwens ook eigenlijk wel naar de andere inzendingen.
Het is wel een leuk idee om de foto's van de fotowedstrijd te plaatsen op het forum.

*note mod - Marco
Voor het plaatsen van de foto's, die meegedaan hebben aan de fotowedstrijd, heb ik het topic "Fotowedstrijd meeting 2007" heropend.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Wij zijn ook weer in het land van de levenden... Nou ja... Ongeveer.

Gisteravond hebben wij ons ook erg vermaakt, hoewel we eigenlijk maar zeer weinig mensen gezien en daadwerkelijk gesproken hebben. We hebben vooral veel foto's en films gezien...

Persoonlijk vond ik dit de gezelligste meeting van de afgelopen drie jaar! Complimenten aan de organisatie.

(alleen het blijft jammer dat mijn auto gewoon op het marktplein moest...) :twisted:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

EvdB schreef:Wij zijn geloof ik op het moment zo'n beetje de enige forumbezoekers die nog niet de volgende Amerika reis gepland hebben (dat doen we pas nadat we de foto's van de afgelopen vakantie hebben terugbekeken :oops: ).
Nee hoor :) Wij gaan aankomende vakantie naar Venezuela en Isla Margarita (januari). Maarja, dat is eigenlijk ook wel een beetje Amerika he ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Uiteraard zijn er ook weer foto's gemaakt. Hieronder volgt een overzicht van mijn foto's. De eerste serie is een impressie van de meeting zelf, de tweede serie van het eten.

Klik op de foto voor een groter formaat.

Veel kijkplezier!!

Serie 1

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Serie 2

Afbeelding Afbeelding

De foto's zijn vrij voor iedereen voor eigen gebruik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Jammer, jammer, jammer zijn de groepsfoto's mislukt. De groothoeklens hadden we net terug gekregen van reparatie en Bert kwam erachter dat op de lens de autofocus was uitgeschakeld toen hij binnen foto's ging maken en bleek dat hij niet scherp stelde. Helaas was dit bij het maken van de buitenfoto's niet opgevallen.

We hebben nog wel een stel impressiefoto's kunnen maken van deze zeer geslaagde meeting. Hulde aan de organisatie, het was een mooie locatie en erg gezellig.

Hier komt het eerste deel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Nog wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Leuke foto's!

Jammer dat de groepsfoto's mislukt zijn... hebben we daarvoor tien minuten in de kou gestaan... ;)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ook wij vonden onze eerste meeting heel erg geslaagd! Jammer genoeg niet met iedereen kunnen praten, maar toch wel met een redelijk aantal. Leuk om iedereen eens in het echt te zien.

Een ontzettend leuke lokatie, een gezellige sfeer, en uitstekend verzorgd!

Tenzij we volgend jaar ten tijde van de meeting al in Amerika zouden wonen, zijn we zeer zeker weer van de partij.

Volgend jaar blijven we wel niet meer in het Formule1 :lol: - toch wel fijner om je eigen badkamer te hebben, dan de douche en toilet om de hoek op de gang! :lol: Dan heb je tenminste een toiletbril, en weet je wie het is geweest die op de rand heeft ge-jeweetweld... :roll: En ook een echt kussen zou fijn zijn, in plaats van een rol die over de hele breedte van het bed vastligt... :roll: :lol:

Ach ja, voor die paar uurtjes was het wel prima, en we waren goedgemutst door de meeting, dus we hebben ons er niet druk over gemaakt. Plus we waren zo bij de Brabanthallen vanmorgen... :D

Complimenten in ieder geval aan de organisatie!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat ontzettend leuk om allemaal te lezen en te zien! Zijn in Nederland streepjes truien in of zo ;)?

Helaas is het ons niet gelukt de webcam aan de praat te krijgen, Rick heeft er bijna de hele middag aan gewerkt. Bedankt, Albert en Mack met het meehelpen daarbij. Verder was het leuk om met verschillende forumleden te kletsen online.

Teddy's vriendje staat hier al vanaf het bezoek van Albert en Monique en is een superleuk herinnering. Hij zal worden gevuld met spaarcenten om de volgende AA meeting bij te kunnen komen wonen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Petra/VS schreef:

Teddy's vriendje staat hier al vanaf het bezoek van Albert en Monique en is een superleuk herinnering. Hij zal worden gevuld met spaarcenten om de volgende AA meeting bij te kunnen komen wonen!
Oh dat zou leuk zijn, Petra!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij zijn eindelijk ook weer thuis na een heel gezellig weekend.
De meeting was heel gezellig, ik heb dit jaar toch met veel meer mensen kunnen praten dan vorig jaar. Leuk om mensen van de foto's uit reisverslagen te herkennen.
Niemand zei gelukkig Rita tegen me, dus dat misverstand is ook weer uit de wereld en Martin, je lijkt echt niet op Ivo Niehe.
De lokatie was heel gezellig, de sfeer was prima (ik heb geen mensen in het verlegenhoekje zien zitten)

Om middernacht heeft onze chauffeur Fred (die twee keer in het pikkedonker de smalle dijk overgereden is) ons naar B&B de Neust gebracht.
Met Marjan en Jan, Carola en Fred en Paula en Jos hebben we nog heerlijk de flessen wijn, de kaas, worst, nootjes en gehaktballetjes verorberd die Carola en Paula hadden meegenomen.

Vanochtend moesten we weer vroeg op om te ontbijten en daarna zijn we met zijn allen naar Monique en Albert gereden waar we gastvrij met koffie werden ontvangen.
Daarna zijn (zoals het hoort) de mannen op gaan ruimen in de Notenboom en hebben de dames gezellig gekletst.

Al met al een heel geslaagd weekend.
Dank aan de organisatie, alles was weer perfect geregeld. Volgend jaar komen we weer.

Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer