apart aan een tafeltje, waar dan iedereen op nummer bij Petra kan komen kletsen.

Theo
Iris_1982 schreef:Zou het wel heel leuk vinden om Petra eens te ontmoeten...haha die wordt straks de attractie van de meeting
Iedereen intekenen om 5 minuutjes met Petra te kletsen
tcoppers schreef:Petra, weet dat nog niet maar wij gaan nummertjes uitdelen en zetten Petra dan
apart aan een tafeltje, waar dan iedereen op nummer bij Petra kan komen kletsen.![]()
Theo
je weet maar nooit of de partners niet toch mee gaan. Jos, mijn man heeft doorgaans een gruwelijk hekel aan groepsbijeenkomsten maar een AA-meeting is toch heel anders. Live tips krijgen en praten over onze passie "Amerika !". En 1 x mee gaan, is alle jaren mee willen.@ RNA en Iris 1982
Volgens mij liggen de Azoren eilandengroep halverwege de VS en Europa in de Atlantische Oceaan, bedoel je dat soms ?DVDGuy schreef:Of we moeten juliie neder-amerikanen een keertje tegemoet komen![]()
Lijkt ons een heerlijk idee! Het staat al genoteerdRob schreef:Dus de kids een weekend naar bonma/pa en de ouders een gezellig weekend/dag kletsen over Amerika, voordeel is dat je daar niet alleen bent met je verslaving
Is ook een ideebluemoon schreef:Volgens mij liggen de Azoren eilandengroep halverwege de VS en Europa in de Atlantische Oceaan, bedoel je dat soms ?DVDGuy schreef:Of we moeten juliie neder-amerikanen een keertje tegemoet komen![]()