Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
We hebben alvast een topic geopend waar iedereen na afloop van de meeting zijn of haar reacties en/of foto's in kwijt kan.
Vriendelijk verzoeken we jullie pas ná de meeting reacties in dit topic te geven.
Het Organisatieteam
Susan, Linda, Juliet, Roland, Martijn, Marjan
Vriendelijk verzoeken we jullie pas ná de meeting reacties in dit topic te geven.
Het Organisatieteam
Susan, Linda, Juliet, Roland, Martijn, Marjan
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Zo wij zijn net thuis .. wij vonden het erg gezellig, heel geslaagd, leuke gesprekken gehad en chapeau voor het OT (BBQ was super!) : )
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reacties en foto's Alles Amerika Meeting 2009
Zo, we zijn veilig thuis geraakt. Heenrit ging vlotjes in een uurtje tijd, de terugrit, daar deden we meer dan 2 uu over vanwege de sneeuwval. We hebben de ganse A67 afgereden in een fille tot Belgie omdat we achter de sneeuwruimers hingen. (Disneygolf, hingen jullie daar ook in?)
We vonden de meeting fantastisch!
We werden onthaald met een gratis tas koffie/thee, donuts en heerlijk lekkere soesjes.
Nadien gezellig wat babbelen hier en daar. De tafel met de foto-albums was haast te klein! De quiz was best wel moeilijk voor een niet-Amerika reiziger, maar we vonden hem leuk. En we zijn heel erg benieuwd naar de juiste antwoorden (vanwege de sneeuwval zijn we vertrokken vooraleer de uitslag er was). Ik hoop dat het OT de quiz dan ook op het forum plaatst.
Het eten is met enige vertraging begonnen omdat een aantal mensen op de heenweg al in een fille zaten, maar ondanks de bezorgdheid die er hier en daar was, ging het allemaal heel vlot. Per groep (op basis van een nummer dat je bij binnenkomst gekregen had) mocht je aanschuiven voor het eten, zodat daar niet iedereen op een kluitje in het riet stond. Ik had de indruk dat er ruim voldoende eten was, en het was lekker!
Na het eten werden die nummertjes van bij de aankomst terug gebruikt, maar deze keer mocht taartenbakster Sana (Souraia) de onschuldige hand zijn die de lotjes trok. Een aantal mensen wonnen een road atlas editie 2010, verder was er nog een mand met spulletjes om te bakken, en een mand met allerlei voedingsmiddelen. Maar de hoofdprijs was natuurlijk een prachtige taart gebakken door Sana, versierd met Amerikaanse sterren!
En toen zijn wij vertrokken. Als afscheid kregen we nog een mooie Alles Amerika koelkastmagneet mee.
We hebben dus de uitslag van de quiz niet meer gezien, alsook niet de winnaar van de fotowedstrijd. Daar ben ik heel benieuwd naar.
Mag ik bij deze een dikke dikke welverdiende pluim geven aan het OT!!!
Het zal mooi in elkaar, en het liep als een trein. Dank je wel voor jullie goede zorgen!!!
Edit: helahola! Ik zie net dat ik met dit bericht mijn 8000ste post geplaatst heb. Wow.
We vonden de meeting fantastisch!
We werden onthaald met een gratis tas koffie/thee, donuts en heerlijk lekkere soesjes.
Nadien gezellig wat babbelen hier en daar. De tafel met de foto-albums was haast te klein! De quiz was best wel moeilijk voor een niet-Amerika reiziger, maar we vonden hem leuk. En we zijn heel erg benieuwd naar de juiste antwoorden (vanwege de sneeuwval zijn we vertrokken vooraleer de uitslag er was). Ik hoop dat het OT de quiz dan ook op het forum plaatst.
Het eten is met enige vertraging begonnen omdat een aantal mensen op de heenweg al in een fille zaten, maar ondanks de bezorgdheid die er hier en daar was, ging het allemaal heel vlot. Per groep (op basis van een nummer dat je bij binnenkomst gekregen had) mocht je aanschuiven voor het eten, zodat daar niet iedereen op een kluitje in het riet stond. Ik had de indruk dat er ruim voldoende eten was, en het was lekker!
Na het eten werden die nummertjes van bij de aankomst terug gebruikt, maar deze keer mocht taartenbakster Sana (Souraia) de onschuldige hand zijn die de lotjes trok. Een aantal mensen wonnen een road atlas editie 2010, verder was er nog een mand met spulletjes om te bakken, en een mand met allerlei voedingsmiddelen. Maar de hoofdprijs was natuurlijk een prachtige taart gebakken door Sana, versierd met Amerikaanse sterren!
En toen zijn wij vertrokken. Als afscheid kregen we nog een mooie Alles Amerika koelkastmagneet mee.
We hebben dus de uitslag van de quiz niet meer gezien, alsook niet de winnaar van de fotowedstrijd. Daar ben ik heel benieuwd naar.
Mag ik bij deze een dikke dikke welverdiende pluim geven aan het OT!!!

Edit: helahola! Ik zie net dat ik met dit bericht mijn 8000ste post geplaatst heb. Wow.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Opmerkingen/vragen/ideeën AA-meeting 2009
Laat die foto's maar komen! 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Winnaar van de fotowedstrijd was Dude (meen ik), Vana tweede prijs (daar had ik overigens ook op gestemd).
Iris had de quiz gewonnen ..
Ik vond het ook erg gezellig en zeer geslaagd!!
De BBQ was ook erg lekker en veel .. en volop lekkere hapjes die later op de avond nog werden geserveerd. Chapeau voor het OT!
Iris had de quiz gewonnen ..
Ik vond het ook erg gezellig en zeer geslaagd!!
De BBQ was ook erg lekker en veel .. en volop lekkere hapjes die later op de avond nog werden geserveerd. Chapeau voor het OT!
Laatst gewijzigd door Sandy op 30 jan 2010, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
En hoe zien die twee foto's eruit?Sandy schreef:Winnaar van de fotowedstrijd was Dude (meen ik), Vana tweede prijs (daar had ik overigens ook op gestemd).
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wij zijn ook weer veilig en wel thuis gearriveerd, op de snelweg ging het allemaal heel goed alleen in Nuenen zelf was het spiegelglad!
Wat ons betreft was het een prima geslaagde meeting, leuk om alle bekende en nieuwe gezichten te zien en heerlijk om eens lekker over ons favoriete vakantieland te kunnen kletsen. De quiz was gelukkig wel iets minder moeilijk dan vorig jaar (al heb ik toch nog flink wat vragen moeten gokken!) Goh, de derde prijs in de fotowedstrijd, daar had ik serieus niet op gerekend. Wel heel erg leuk natuurlijk. Bart en Marjon, van harte proficiat met jullie eerste en tweede prijs.
We zijn benieuwd naar de foto's!!
Groet,
H&H
Wat ons betreft was het een prima geslaagde meeting, leuk om alle bekende en nieuwe gezichten te zien en heerlijk om eens lekker over ons favoriete vakantieland te kunnen kletsen. De quiz was gelukkig wel iets minder moeilijk dan vorig jaar (al heb ik toch nog flink wat vragen moeten gokken!) Goh, de derde prijs in de fotowedstrijd, daar had ik serieus niet op gerekend. Wel heel erg leuk natuurlijk. Bart en Marjon, van harte proficiat met jullie eerste en tweede prijs.
We zijn benieuwd naar de foto's!!
Groet,
H&H
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
En ook wij zijn weer thuis. Wij gingen denk ik zo'n beetje als laatsten de feestzaal uit
! Onderweg was de weg goed besneeuwd, dus harder dan 80 km/u hebben we zeker niet kunnen rijden. Maar de andere kant op de A15 was nog dramatischer en een flinke file ...
Wij vonden het een supergeslaagde avond. En dus wil ik vanuit ons de OT nog HARTSTIKKE bedanken voor de supergeslaagde avond. Een mooi opzetje van het programma van de avond, zorgde ervoor dat we al wisten waar we aan toe waren. De foto-wedstrijd en de quiz waren hartstikke leuk (al vonden wij de quiz erg lastig
). En dan ook nog eens een loterij ! En dat allemaal in een prima Amerika sfeer. Echt top geregeld en een dik compliment waard !
We hebben het ook erg gezellig gehad. We zijn alleen maar aan het kletsen geweest, met verschillenden in het begin van de avond en ik vond het ook erg leuk dat er steeds bekenden even langskwamen om te kletsen ! Echt hartstikke leuk. En echt, de avond was tekort, en ik ben eigenlijk teveel aan eenzelfde tafeltje blijven staan, want ik had echt nog wel met anderen willen praten; eigenlijk een beetje jammer dus ... Maar dat ligt duidelijk aan mezelf
! Op een gegeven moment heb je het zo naar je zin, dat je er eigenlijk niet bij stilstaat en je lekker aan het kletsen bent. En dan ineens is het 0:00uur (zo snel ging het echt) .... Oftewel, hierbij geef ik me als eerste op voor de volgende AA Meeting, en dan ga ik echt ook met anderen kletsen
!
Wij gaan lekker naar bed, morgen nog een drukke dag ... De hotelgangers zitten waarschijnlijk allemaal nu nog in de bar van het hotel ! Nog 40minuten, en dan gaat die ook sluiten ! Ik ben benieuwd nog naar de foto's van vandaag, van deze supergeslaagde dag
!

Wij vonden het een supergeslaagde avond. En dus wil ik vanuit ons de OT nog HARTSTIKKE bedanken voor de supergeslaagde avond. Een mooi opzetje van het programma van de avond, zorgde ervoor dat we al wisten waar we aan toe waren. De foto-wedstrijd en de quiz waren hartstikke leuk (al vonden wij de quiz erg lastig

We hebben het ook erg gezellig gehad. We zijn alleen maar aan het kletsen geweest, met verschillenden in het begin van de avond en ik vond het ook erg leuk dat er steeds bekenden even langskwamen om te kletsen ! Echt hartstikke leuk. En echt, de avond was tekort, en ik ben eigenlijk teveel aan eenzelfde tafeltje blijven staan, want ik had echt nog wel met anderen willen praten; eigenlijk een beetje jammer dus ... Maar dat ligt duidelijk aan mezelf

Wij gaan lekker naar bed, morgen nog een drukke dag ... De hotelgangers zitten waarschijnlijk allemaal nu nog in de bar van het hotel ! Nog 40minuten, en dan gaat die ook sluiten ! Ik ben benieuwd nog naar de foto's van vandaag, van deze supergeslaagde dag

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- jesse
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hier ook veilig thuis, moeten dezelfde kant op als Mattrob, dus dezelfde file, gelukkig de andere kant op, gezien.
Het was een hele leuke avond, inderdaad lekker staan praten en dan gaat de tijd sneller dan het lijkt. Leuk om de mensen te ontmoeten met wie je vaak anoniem meeleest.
Bewondering voor de uitstekende organisatie van deze avond, echt alles was super voor elkaar, geweldig! Bedankt.
En voor nu; welterusten!

Het was een hele leuke avond, inderdaad lekker staan praten en dan gaat de tijd sneller dan het lijkt. Leuk om de mensen te ontmoeten met wie je vaak anoniem meeleest.
Bewondering voor de uitstekende organisatie van deze avond, echt alles was super voor elkaar, geweldig! Bedankt.
En voor nu; welterusten!

- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Goede morgen,
Ook hier niets anders dan woorden van lof voor de organisatie!
Je zou haast gaan denken dat jullie niets anders doen dan evenementen organiseren.
Wij waren ook een van de laatsten die waren toegekomen (thanks Coyote) en was het feestje al goed op gang.
Het ontvangst, de kwis, het eten (en dat van een belg komende
) was meer dan O.K. alleen jammer van het Heineken bier....(grapje!)
De kwis was best moeilijk en dat dude z'n foto gewonnen heeft (wist ik niet, ik lees het hier) is volledig terecht.
Het was misschien niet de mooiste maar zeer zeker de speciaalste en dat zal het hem gedaan hebben, Proficiat dude!
Tijdens het eten is het zwaar beginnen te sneeuwen en zijn dan kort daarna reeds huiswaarts gereden om verkeers chaos te vermijden.
De weg terug is vlekkeloos verlopen, @ Kastelke, de sneeuwruimers had ik zien aankomen en was gelukkig net voor hen de snelweg opgereden.
Dat maakt dat we vrij baan hadden en door dat m'n wintermobiel al uitgerust was m.b.t. onze komende skivakantie had ik het linkerbaanvak vrijwel voor mij alleen.
120Km/u was bijgevolg geen probleem en waren we vrij snel thuis.
Ik denk dat dit een van de weinige keren was dat ik me keurig aan de snelheidsbeperkingen heb gehouden...
Ik hou alvast de volgende AA meeting vrij in m'n agenda, het koelkast magneetje zal z'n plaats krijgen op de koelkast in ons huisje in Florida waarvan ik hier later een foto zal plaatsen.
Nogmaals proficiat aan het OT, jullie mogen dat nog doen!
Ook hier niets anders dan woorden van lof voor de organisatie!
Je zou haast gaan denken dat jullie niets anders doen dan evenementen organiseren.

Wij waren ook een van de laatsten die waren toegekomen (thanks Coyote) en was het feestje al goed op gang.
Het ontvangst, de kwis, het eten (en dat van een belg komende

De kwis was best moeilijk en dat dude z'n foto gewonnen heeft (wist ik niet, ik lees het hier) is volledig terecht.
Het was misschien niet de mooiste maar zeer zeker de speciaalste en dat zal het hem gedaan hebben, Proficiat dude!
Tijdens het eten is het zwaar beginnen te sneeuwen en zijn dan kort daarna reeds huiswaarts gereden om verkeers chaos te vermijden.
De weg terug is vlekkeloos verlopen, @ Kastelke, de sneeuwruimers had ik zien aankomen en was gelukkig net voor hen de snelweg opgereden.
Dat maakt dat we vrij baan hadden en door dat m'n wintermobiel al uitgerust was m.b.t. onze komende skivakantie had ik het linkerbaanvak vrijwel voor mij alleen.
120Km/u was bijgevolg geen probleem en waren we vrij snel thuis.
Ik denk dat dit een van de weinige keren was dat ik me keurig aan de snelheidsbeperkingen heb gehouden...

Ik hou alvast de volgende AA meeting vrij in m'n agenda, het koelkast magneetje zal z'n plaats krijgen op de koelkast in ons huisje in Florida waarvan ik hier later een foto zal plaatsen.
Nogmaals proficiat aan het OT, jullie mogen dat nog doen!
Klinkt allemaal erg gezellig!! Ik ben nu wel erg benieuwd welke foto's bij de winnaars horen 

Is iedereen nog lang blijven hangen? Wij vertrokken even nadat de bar ging sluiten om 23.00 uur. Was net zo gezellig aan tafel, en iedereen bleef nog lekker hangen, maar wij moesten de oppas nog thuis brengen. Ik heb wel knallende hoofdpijn nu en vannacht (had toch maar 3 rode wijntjes gehad).
Sandy
Die moeten Dude, Vana & Henriette zelf maar onthullen .. of het OT .. maar die zijn lekker aan het ontbijten nu in het hotelSemJes schreef:Klinkt allemaal erg gezellig!! Ik ben nu wel erg benieuwd welke foto's bij de winnaars horen

Sandy
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ook wij vonden het weer een heel geslaagde avond. We hebben weer flink gekletst en veel fotoboeken bewonderd.
Organisatie bedankt, het was super geregeld.
En Dude, gefeliciteerd met de winnende foto, hij is prachtig
Organisatie bedankt, het was super geregeld.
En Dude, gefeliciteerd met de winnende foto, hij is prachtig

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ook wij hebben een zeer leuke avond gehad. Wij kwam als laatste binnen, mede omdat we ook wat later van huis zijn vertrokken (mijn zoon moest afzwemmen voor zijn A).
Een tijd terug is mij door het OT gevraagd of ik een taart wilde maken geheel in Amerika stijl als prijs voor de loterij. Dat vond ik zo een grote eer en natuurlijk wilde ik een taart maken. Ik heb weken lang van alles bedacht hoe ik de taart zou maken, van Eagles tot het Vrijheidsbeeld. Uiteindelijk heb ik hem heel simpel gehouden en als basis de Amerikaanse kleuren genomen. Ik hoop dat de winnaar (nummer 27 en niet 7, sorry Gpj73
) de taart lekker vind.
Het (halal) eten vonden wij erg lekker en er was genoeg voor iedereen.
Helaas zijn wij ook vroeg naar huis gegaan. Marwan moest weer vroeg op en het weer was bar slecht. Uiteindelijk anderhalf uur gereden over 80 kilomter.
OT bedankt voor de geslaagde avond en wat mij betreft volgend jaar weer in Zaltbommel.
Oh ja hier is de foto van de taart:

Een tijd terug is mij door het OT gevraagd of ik een taart wilde maken geheel in Amerika stijl als prijs voor de loterij. Dat vond ik zo een grote eer en natuurlijk wilde ik een taart maken. Ik heb weken lang van alles bedacht hoe ik de taart zou maken, van Eagles tot het Vrijheidsbeeld. Uiteindelijk heb ik hem heel simpel gehouden en als basis de Amerikaanse kleuren genomen. Ik hoop dat de winnaar (nummer 27 en niet 7, sorry Gpj73

Het (halal) eten vonden wij erg lekker en er was genoeg voor iedereen.
Helaas zijn wij ook vroeg naar huis gegaan. Marwan moest weer vroeg op en het weer was bar slecht. Uiteindelijk anderhalf uur gereden over 80 kilomter.
OT bedankt voor de geslaagde avond en wat mij betreft volgend jaar weer in Zaltbommel.
Oh ja hier is de foto van de taart:

- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Mooie taart , je kan er wat van !
Groetjes,

Groetjes,
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn ook net weer terug na een hele gezellige middag/avond met een leuke afzakker in de hotelbar en vanmorgen nog een heerlijk ontbijt. Hieronder alvast wat foto's. Foto's van de Quiz en de binnenkomst volgen later.
Het instellen van de beamer vergde wat acrobatische toeren

Opening meeting

Start loterij. Sana trekt de lootjes

Winnaar 5e prijs: Nathalief (Nathalie)

Winnaar 4e prijs: MoniqueMichiel (Monique)

Winnaar 3e prijs: Ger (Ger)

Winnaar 2e prijs: Trudy (Trudy)

Trekking van de hoofdprijs: een originele Amerika taart van Sana

Winnaar Hoofdprijs: Harry (Harry)

Sana bedankt voor de prachtige taart!

De drie kanshebbers voor de Fotowedstrijd

Winnaar 3e prijs: Henriëtte

Winnaar 2e prijs: Vana (Marjon)

Winnaar 1e prijs: Dude (Bart)

Met dank aan de sponsors: Jerry en Bianca

Het instellen van de beamer vergde wat acrobatische toeren

Opening meeting

Start loterij. Sana trekt de lootjes

Winnaar 5e prijs: Nathalief (Nathalie)

Winnaar 4e prijs: MoniqueMichiel (Monique)

Winnaar 3e prijs: Ger (Ger)

Winnaar 2e prijs: Trudy (Trudy)

Trekking van de hoofdprijs: een originele Amerika taart van Sana

Winnaar Hoofdprijs: Harry (Harry)

Sana bedankt voor de prachtige taart!

De drie kanshebbers voor de Fotowedstrijd

Winnaar 3e prijs: Henriëtte

Winnaar 2e prijs: Vana (Marjon)

Winnaar 1e prijs: Dude (Bart)

Met dank aan de sponsors: Jerry en Bianca

Laatst gewijzigd door Njit op 31 jan 2010, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Harry-Carla
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Zo, wij zijn dus vannacht ook veilig thuisgekomen. De A2 was goed te rijden maar de A15 werd gaandeweg slechter en slechter. Hevige sneeuwval en daardoor waren de sporen van de voorgangers niet meer te zien, en de sneeuwschuivers waren kennelijk ook nog niet bezig geweest, zo'n dik pak lag er.
Maar nu het belangrijkste, de Meeting.
Allereerst heel veel lof voor het OT, wat een goede organisatie zeg! In onze beleving was alles perfect geregeld.
Leuke acties gedurende de avond, gezellig kletsen met verschillende 'bekenden' uit het forum. Het was onze eerste Meeting, geweldig! Dus zeker niet de laatste!
Wij hebben ons staan verbazen over de mooie fotoalbums op de tafel. Wat een collage aan foto's bij elkaar zeg! Wauw!
Het leuke vinden wij dat iedereen zo enorm enthousiast is over reizen in de Noord Amerika.
Maar nu het belangrijkste, de Meeting.
Allereerst heel veel lof voor het OT, wat een goede organisatie zeg! In onze beleving was alles perfect geregeld.
Leuke acties gedurende de avond, gezellig kletsen met verschillende 'bekenden' uit het forum. Het was onze eerste Meeting, geweldig! Dus zeker niet de laatste!

Wij hebben ons staan verbazen over de mooie fotoalbums op de tafel. Wat een collage aan foto's bij elkaar zeg! Wauw!
Het leuke vinden wij dat iedereen zo enorm enthousiast is over reizen in de Noord Amerika.
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,
Harry & Carla
2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Harry & Carla
2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
We zijn weer thuis, gelukkig heel wat sneller kunnen rijden dan de heenweg met een vreselijke file, waardoor we ook bijna te laat kwamen.
Op de A15 stond vanmorgen nog steeds een file, maar nu gelukkig de andere kant op
Vonden het een geslaagde avond, goed georganiseerd, veel variatie. Complimenten en dank voor het vele werk.
Leuk om eens wat gezichten te zien bij namen. En te kunnen praten ipv mailen.
Was voor ons ook de eerste keer en dus ook een beetje kat uit de boom kijken
Ook het hotel was erg goed, jammer dat we de afterparty hebben gemist ( waren gewoon te moe
), maar het ontbijt maakte veel goed, prima uitgebreid eten en opnieuw gezellig!.
Op naar een volgende keer!
PS Zojuist mijn prijs gewonnen bij de Quiz geinstalleerd en daar ben ik reuze blij mee: Street&Trips; de trial versie was net verlopen; en zo zie je maar dat je met veel trial&error nog steeds een prijs kan winnen!
Op de A15 stond vanmorgen nog steeds een file, maar nu gelukkig de andere kant op
Vonden het een geslaagde avond, goed georganiseerd, veel variatie. Complimenten en dank voor het vele werk.
Leuk om eens wat gezichten te zien bij namen. En te kunnen praten ipv mailen.
Was voor ons ook de eerste keer en dus ook een beetje kat uit de boom kijken

Ook het hotel was erg goed, jammer dat we de afterparty hebben gemist ( waren gewoon te moe

Op naar een volgende keer!
PS Zojuist mijn prijs gewonnen bij de Quiz geinstalleerd en daar ben ik reuze blij mee: Street&Trips; de trial versie was net verlopen; en zo zie je maar dat je met veel trial&error nog steeds een prijs kan winnen!

Laatst gewijzigd door Mrs.Bean op 31 jan 2010, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook ik ben veilig thuis geraakt. Om half twaalf vertrokken door de sneeuw (veel later dan ik op voorhand zou vertrekken) en om half twee stond ik op het prinsenbal (carnavalsbal)
Maar het belangrijkste was uiteraard de meeting zelf:
Allereerst een dikke proficiat aan het OT. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt en alles verloop vlotjes. Echt een zeer goede organisatie, wat een talent
Enige minpunt was dat de avond veeeeel te snel om was en ik met hetzelfde gevoel zit als MattRob. Ik heb lang niet met iedereen gepraat en zat ook wat vast gekleeft aan mijn tafel. Maar daar was het dan ook heel gezellig
De Kwis vond ik enorm moeilijk en ik heb dus heel veel moeten gokken maar precies was het mijn lucky day want tot mijn grote verbazing was ik gedeeld 1e. Met de schiftingsvraag ging ik dan kompleet de mist in haha, 85 miljoen Square ??? beetje veel niet
Proficiat aan Iris voor de overwinning!
Maar ik had net voordien de foto wedstrijd gewonnen en daar was ik al heel blij mee. Vandaar dat ik via deze weg iedereen wil bedanken die op mijn foto gestemd heeft. De andere foto's waren ook zeer mooi dus ik denk wel dat de keuze moeilijk geweest zal zijn. Proficiat ook aan Marjon (Vana) en Henriëtte voor het behalen van de tweede en derde prijs.
Ook bedankt aan Jerry en Bianca voor het prachtige doek. Hij zal zeker een mooi plaatsje krijgen in ons huisje. Ik ga hem zo snel mogelijk ophangen en dan zet ik uiteraard wat foto's op het forum van hoe het eruit ziet.
Bij het naar huis gaan dus nog een leuke magneet gekregen, die we tussen de andere usa magneten gaan hangen
Het was dus een zeer geslaagde avond en hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn !!
Bart
Maar het belangrijkste was uiteraard de meeting zelf:
Allereerst een dikke proficiat aan het OT. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt en alles verloop vlotjes. Echt een zeer goede organisatie, wat een talent

Enige minpunt was dat de avond veeeeel te snel om was en ik met hetzelfde gevoel zit als MattRob. Ik heb lang niet met iedereen gepraat en zat ook wat vast gekleeft aan mijn tafel. Maar daar was het dan ook heel gezellig

De Kwis vond ik enorm moeilijk en ik heb dus heel veel moeten gokken maar precies was het mijn lucky day want tot mijn grote verbazing was ik gedeeld 1e. Met de schiftingsvraag ging ik dan kompleet de mist in haha, 85 miljoen Square ??? beetje veel niet

Maar ik had net voordien de foto wedstrijd gewonnen en daar was ik al heel blij mee. Vandaar dat ik via deze weg iedereen wil bedanken die op mijn foto gestemd heeft. De andere foto's waren ook zeer mooi dus ik denk wel dat de keuze moeilijk geweest zal zijn. Proficiat ook aan Marjon (Vana) en Henriëtte voor het behalen van de tweede en derde prijs.
Ook bedankt aan Jerry en Bianca voor het prachtige doek. Hij zal zeker een mooi plaatsje krijgen in ons huisje. Ik ga hem zo snel mogelijk ophangen en dan zet ik uiteraard wat foto's op het forum van hoe het eruit ziet.
Bij het naar huis gaan dus nog een leuke magneet gekregen, die we tussen de andere usa magneten gaan hangen
Het was dus een zeer geslaagde avond en hopelijk kan ik er volgend jaar weer bij zijn !!
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants