Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grotere Avatar verzoek
Grotere Avatar verzoek
Zou het formaat van de avatars groter mogen? Bij voorkeur 80x80 (of misschien zelfs 100x100)
Het is nu 60 x 60, wat ik erg klein vindt. Je kan soms moeilijk zien wat er op de avatars afgebeeld staat.
Het is juist leuk om avatars te gebruiken van mooie bezienswaardigheden in Amerika, maar daarvoor is 60x60 te klein.
Op sommige fora, kun je zelf de grootte bepalen, met een max van 100x100.
Het is nu 60 x 60, wat ik erg klein vindt. Je kan soms moeilijk zien wat er op de avatars afgebeeld staat.
Het is juist leuk om avatars te gebruiken van mooie bezienswaardigheden in Amerika, maar daarvoor is 60x60 te klein.
Op sommige fora, kun je zelf de grootte bepalen, met een max van 100x100.
Sandy
haha, ja ik dacht laat ik gelijk een voorbeeldje geven, een vage foto van mijn vierkoppige kroost 
p.s. jij kan ook wel een up to date avatar gebruiken, jouw tweeling is toch al de één jaar gepasseerd?
(Want hoeveel weekjes zijn ze op je huidige avatar - Zie, kan 't echt niet zien op 'n 60x60 formaat ; ))

p.s. jij kan ook wel een up to date avatar gebruiken, jouw tweeling is toch al de één jaar gepasseerd?
(Want hoeveel weekjes zijn ze op je huidige avatar - Zie, kan 't echt niet zien op 'n 60x60 formaat ; ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 26 okt 2005, 22:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
De avatars worden op AA zelf gehost. Ik kan me voorstellen dat Dennis niet zit te wachten op meer Traffic.. Het scheelt maar een paar kb maar in een maand kan dit toch wel wat verschil maken...Sandy schreef:Hm, geen bericht is slecht bericht?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ah OK, ik begrijp wat jij en Njit bedoelen. Het andere forum waaraan ik refereerde (waar je zelf de grootte van je avatar kan bepalen, met een max van 100x100), worden de avatars inderdaad niet op het forum zelf gehost. Daar moet je avatar ergens anders gehost worden, zoals image shack. Vandaar de grote 100x100 avatars, maar ook het feit dat het leden aantal daar niet zo groot is als hier.
Het is OK Dennis - Ik denk als er meer mensen behoeft aan zouden hebben, dan waren er wel meer reacties geweest. Dus je hoeft er voor mij niet over na te denken : ))
Het is OK Dennis - Ik denk als er meer mensen behoeft aan zouden hebben, dan waren er wel meer reacties geweest. Dus je hoeft er voor mij niet over na te denken : ))
Sandy
LOL grapjas - en wie bepaalt dan in welke categorie een forumlid valt..Jan Visser schreef:Misschien kunnen we stemmen. Alle knappe forumleden krijgen 100x100, bij alle engerds worden de avatars verwijderd. Zoals jullie zien heb ik, vooruitlopend op dat besluit, maar vast eieren voor mijn geld gekozen
Ga je ja avatar overigens nog een keer aanpassen? Volgens mij vind je die 'broken link' wel leuk zo..
Sandy
Ik dus. Als compensatie voor het niet hebben van een avatar word ik de jury. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd!Sandy schreef:LOL grapjas - en wie bepaalt dan in welke categorie een forumlid valt..
Ga je ja avatar overigens nog een keer aanpassen? Volgens mij vind je die 'broken link' wel leuk zo..
Ik zie geen broken link, bij mij is hij gewoon "weg"!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zo beter? Je kan hem hier zo vanaf halen als je wilt.Gypsygirl schreef:Mijn nieuwe avatar is wel heel erg klein geworden, ik krijg m niet groter!

Gr. Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 05 mar 2006, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Jouw plaatje is 55x70 Marjan, die kan ze niet op dit forum uploaden. 60 is max, (breedte en hoogte) - Gypsy als je de orginele foto nog hebt (want een klein plaatje vergroten, vermindert de kwaliteit), dan kun je er misschien nog wel een betere duidelijke (en iets bredere) avatar van maken in PSP of een fotoshop programma ..hekkie schreef:Zo beter? Je kan hem hier zo vanaf halen als je wilt.Gypsygirl schreef:Mijn nieuwe avatar is wel heel erg klein geworden, ik krijg m niet groter!
Upload Avatar from your machine:
Displays a small graphic image below your details in posts. Only one image can be displayed at a time, its width can be no greater than 60 pixels, the height no greater than 60 pixels, and the file size no more than 6 KB.
Laatst gewijzigd door Sandy op 27 okt 2005, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu dat er 2 mogelijkheden zijn om een avatar op te laden. 'Upload Avatar from your machine' en 'Upload Avatar from a URL' .. De eerste optie uitschakelen is dat eventueel geen idee? Je kunt je avatar makkelijk hosten bij Image Shack bijvoorbeeld, dan is grootte en bandbreedteverbruik geen probleem.De avatars worden op AA zelf gehost. Ik kan me voorstellen dat Dennis niet zit te wachten op meer Traffic.. Het scheelt maar een paar kb maar in een maand kan dit toch wel wat verschil maken...
Upload Avatar from a URL:
Enter the URL of the location containing the Avatar image, it will be copied to this site.
Sandy