---Even tussendoor---
Volgende week start trouwens de grootste wedstrijd van het jaar: de hoofdprijs bestaat uit twee gratis vliegtickets naar New York City! Hou de AA-homepage in de gaten of abonneer je op de AA-nieuwsbrief (gratis).
---Even tussendoor---
Maar nu leek het me wel leuk om ook iets te organiseren waaraan uitsluitend forumleden kunnen meedoen en je een leuke prijs kunt winnen. Dus hier is hij!
De wedstrijd en de prijs
Ik ga aan één van jullie een gratis foto op canvas van 90 x 60 cm weggeven waarop je jouw favoriete Amerikafoto mag plaatsen, als je raadt wanneer het AA-forum zijn tienduizendste lid mag verwelkomen. Om te voorkomen dat dit te makkelijk is, voeg ik wel een extra vereiste toe. Uitleg: er zijn nu 9.268 leden. Op dit moment hebben we dus nog 732 nieuwe leden nodig om de 10.000 te bereiken. Maar alle leden die zich vanaf nu aanmelden, worden uitsluitend als nieuw lid geteld als ze minimaal één bericht geplaatst hebben op dezelfde dag dat het tienduizendste lid zich aangemeld heeft. Dus zolang een nieuw aangemeld lid op 0 berichten blijft staan, telt deze NIET mee voor deze wedstrijd. (Het tienduizendste lid kan dus bijvoorbeeld lid 10.198 zijn volgens de telling die op de homepage van het forum wordt gehanteerd.)
Ik weet het, dit maakt het wat moeilijker. Maar dat is nu juist de bedoeling!

Deze prijs krijg je overigens van Canvas Company - die bekend staan om hun hoge kwaliteit (als beste getest door onder meer de Consumentenbond). Breng hun site alsjeblieft een bezoekje.
Wat zijn de regels?
1. Forumleden die hun account na 10 februari 2011 hebben aangemaakt en/of minder dan 18 kwaliteitsberichten hebben geplaatst zijn uitgesloten van deelname. Sorry!
2. Je mag slechts één keer raden.
3. Deelnemen kan van 4 maart t/m 11 maart 2011; daarna mag je niet meer raden.
4. Je moet in dit draadje een bericht plaatsen met daarin de datum in 2011 waarop jij denkt dat het tienduizendste lid zich aanmeldt op de site. Het gaat hier om de dag en maand in 2011.
5. Als een datum genoemd is, mag je hem niet nog een keer noemen. (Dus mochten alle dagen van het jaar genoemd zijn, dan kun je niet meer meespelen!)
6. De winnaar is degene die het dichtst bij de datum komt waarop zich het tienduizendste lid aanmeldt volgens de hierboven beschreven regels (let dus op: een nieuw lid wordt voor deze wedstrijd uitsluitend geteld als hij/zij minstens 1 bericht heeft geplaatst).
7. Deze actie is ludiek bedoeld en moet de sfeer op het forum ten goede komen, niet verminderen. Dus ten overvloede: de mening van mijzelf, Dennis, is de doorslaggevende mening. Ik ga dus absoluut geen discussies aan nadat ik heb nageteld welk lid als tienduizendste geteld moet worden. Als je de prijs (nét) niet wint, wees dan alsjeblieft een galante en goede verliezer en wees gewoon blij voor de winnaar. (Kort gezegd: over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

8. Niet valsspelen! Als je op welke manier dan ook het voordeel naar je toe probeert te trekken, krijg je een permaban van me. Geen uitzonderingen.
9. Als twee forumleden even dicht bij de juiste datum zitten, is de winnaar degene die als eerste de dichtstbijzijnde datum noemde.
Okee, genoeg met de regeltjes. Raden maar, zou ik zeggen. Veel plezier en succes!

AL GESELECTEERDE DATA PER 10 MAART 15:50 UUR
April
18 - Hockey
Mei
28 - Stan.Gobien
30 - laanvdj
31 - Staceybeesie
Juni
01 - Kirstenluis
07 - lyan
21 - Inge
23 - family of 5