Het is niet altijd even gemakkelijk leiding te geven aan zo'n groot forum als AllesAmerika met zoveel leden en even zovele verschillende visies, meningen, opvattingen en niet te vergeten de commentaren daarop. In de loop der jaren heeft menige discussie zowel voor als achter de schermen plaatsgevonden en niet alles is altijd even soepeltjes verlopen, maar dat hoort er allemaal bij. Ik weet in elk geval dat het modteam oprecht haar best doet e.e.a. in goede banen te leiden. Wat mezelf betreft hoop ik een steentje bijgedragen te hebben aan de grote groei en het succes van dit AllesAmerika forum.
Vanuit de taak van moderator zal ik nu ook het OT van de AA-meeting 2012 niet meer behulpzaam kunnen zijn en aan mijn bemoeienis daarmee komt hiermee dan ook een einde. Rob staat het OT op dit punt terzijde en men kan prima verder zonder mijn persoontje.
Met de hand op mijn hart kan ik zeggen dat ik de meeste tijd met veel plezier mijn taak als moderator heb vervuld. Langzamerhand heb ik echter bij mezelf geconstateerd dat dit plezier de laatste tijd minder is geworden en als dat besef er is dan wordt het tijd je pijlen ergens anders op te gaan richten. Uiteraard zal ik als "gewoon" forumlid actief blijven want AA kan ik niet missen natuurlijk....

Ik wil graag vanaf deze plaats iedereen (zowel de mods als alle forumleden) hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking en het in mij gestelde vertrouwen door de jaren heen.
Bedankt lieve mensen!
Marjan