Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aftreden Marjan (hekkie) als moderator

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Aftreden Marjan (hekkie) als moderator

Bericht door hekkie »

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik besloten heb na zeven jaar mijn functie als moderator van dit AllesAmerika-forum neer te leggen. Ik speel al een tijdje met de gedachte te stoppen met het modschap maar vond het een hele moeilijke beslissing. AA voelt een beetje als je kindje en waar ik best veel tijd en energie in heb gestoken en dat zet je niet zomaar opzij. Ook het gevoel dat ik mijn collega mods en ook jullie daarmee wellicht in de steek laat, maakte deze beslissing er niet eenvoudiger op.

Het is niet altijd even gemakkelijk leiding te geven aan zo'n groot forum als AllesAmerika met zoveel leden en even zovele verschillende visies, meningen, opvattingen en niet te vergeten de commentaren daarop. In de loop der jaren heeft menige discussie zowel voor als achter de schermen plaatsgevonden en niet alles is altijd even soepeltjes verlopen, maar dat hoort er allemaal bij. Ik weet in elk geval dat het modteam oprecht haar best doet e.e.a. in goede banen te leiden. Wat mezelf betreft hoop ik een steentje bijgedragen te hebben aan de grote groei en het succes van dit AllesAmerika forum.

Vanuit de taak van moderator zal ik nu ook het OT van de AA-meeting 2012 niet meer behulpzaam kunnen zijn en aan mijn bemoeienis daarmee komt hiermee dan ook een einde. Rob staat het OT op dit punt terzijde en men kan prima verder zonder mijn persoontje.

Met de hand op mijn hart kan ik zeggen dat ik de meeste tijd met veel plezier mijn taak als moderator heb vervuld. Langzamerhand heb ik echter bij mezelf geconstateerd dat dit plezier de laatste tijd minder is geworden en als dat besef er is dan wordt het tijd je pijlen ergens anders op te gaan richten. Uiteraard zal ik als "gewoon" forumlid actief blijven want AA kan ik niet missen natuurlijk.... :wink:

Ik wil graag vanaf deze plaats iedereen (zowel de mods als alle forumleden) hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking en het in mij gestelde vertrouwen door de jaren heen.

Bedankt lieve mensen!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Re: Aftreden Marjan (hekkie) als moderator

Bericht door Dennis »

Marjan, namens ook de andere mods (die ongetwijfeld ook hun eigen zegje zullen doen) wil ik je van harte bedanken voor de 7 jaren van hard werk voor het AA-forum! Je hebt zonder twijfel een enorme invloed op AA gehad. Het is echter zeer begrijpelijk dat je af en toe wat minder verantwoordelijk wilt zijn voor alles; het in goede banen leiden van een forum is niet eenvoudig en heeft vele ups en downs. Hopelijk kun je nu van zowel het forum als de meeting genieten zonder dat je altijd maar hard moet werken, en gelukkig blijf je wel aan als forumlid en kunnen de forumleden dus gewoon van je kennis en ervaring gebruik blijven maken.

Het staat buiten kijf dat we jou, je kennis en ervaring, en je unieke kijk op zaken in het modteam bijzonder zullen missen, maar we respecteren je keuze om wat minder verantwoordelijkheid te nemen. Zoals al eerder besproken heb je altijd ons oor en hopen we je nog vele jaren te kunnen blijven verwelkomen op het AA-forum.

Marjan, nogmaals bedankt voor alles! :clap:
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Goh Marjan, wat een groot besluit, voor mij ben je bijna vergroeid met de "leiding" van het forum. Ik vind dat jij je enorm goed je mod-taken hebt vervuld, en ik vind het een groot gemis. Maar ik kan het ook heel goed begrijpen. Zeven jaar is een lange tijd, en ik kan me heel goed voorstellen dat je het plezier verliest na verloop van tijd, en dan is het gewoon tijd om het bijltje erbij neer te gooien en bezig te gaan met dingen die je wel energie geven!

Ik wil je in elk geval van harte bedanken voor alles wat je voor ons gedaan hebt in die 7 jaar!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Marjan, ik ben er nog 'maar' 4 jaar, maar toch bedankt voor je eindeloze inzet op en voor het forum !
Wellicht heb ik je gisteren, onbewust, nog een laatste MOD taak gegeven ? :wink:
Geniet van je 'gewone' lid zijn bij je dikke AA vrienden!

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Marjan, ik had het je al gezegd, maar bij deze dus nog eens 'officieel': het zal best wel vreemd aandoen om je niet meer 'groen' te zien, en om je input achter de schermen niet meer te krijgen. Maar ik begrijp dat er een moment komt waarvan je denkt "Nu heb ik het wel gehad". Zeker omdat het modereren van zo'n groot forum best heel wat tijd opslorpt omdat men probeert om geen lichtzinnige beslissingen te nemen. Ik heb altijd graag met je samengewerkt, en het is fijn dat je in ieder geval wel nog de Amerika-microbe in je hebt, zodat je hier blijft hangen als waardevol forumlid!
(wat ga je doen met al je vrije tijd? :shock: Straks ga je je nog vervelen! ;-) )

Bedankt voor de fijne en leerzame samenwerking!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Bedankt Marjan !!!!!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Heb het in het admintopic al aangegeven maar ook hier nog even we gaan je zeker missen als groen persoon.
Maar zullen elkaar hopelijk nog zeer regelmatig ontmoeten.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dennis en Elke hebben het al goed verwoord, we gaan je enorm missen in het mod team. Ik ben blij, dat ik je op de meeting weer ga zien! Superbedankt voor al je inzet de afgelopen jaren!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Marjan, wat een belangrijke keuze en wat een moeilijke keuze. Want inderdaad je bent bijna vergroeid met dit forum.
Al was je de laatste tijd wat minder aanwezig in het openbaar had ik het idee. Achter de schermen des te meer heb ik altijd begrepen en ik kan me goed voorstellen dat je na een bepaalde tijd iets anders wilt gaan doen met je tijd en energie.
Ook ik wil je ontzettend bedanken voor al die tijd en inderdaad geniet van de tijd die je nu krijgt en van het gewoon AAforumlid zijn, want van ons ben je niet zomaar af hoor :wink:
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Marjan, hartelijk bedankt voor al je werk!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Marjan, ik ben pas ruim een jaar lid van het forum, maar had al snel door dat jij en het forum soms bijna met elkaar vergroeid waren.
Ik weet uit eigen ervaring hoeveel voors en tegens er aan een dergelijke beslissing vooraf zijn gegaan; het is vast een moeilijke beslissing geweest en daar kunnen we alleen maar respect voor hebben.

Dank je wel voor je inspanningen en gelukkig blijf je als forumlid :thumbup:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik ga in herhaling vallen, zowel in dit topic alsook al achter de schermen :lol: , maar we gaan je zeker missen, Marjan! Bedankt in ieder geval voor de hele fijne samenwerking!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Marjan het zal zeker en vast een heel moeilijke beslissing geweest zijn! Diepe respect daarvoor.
Geocachend Nederland gaat nu zeker te klein worden voor jou ;-)
Maar in Belgie zijn er nog veel hoor !
Groetjes,
Carine
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Marjan,
Bedankt voor al die jaren als moderator bij dit forum. Voor groentjes zoals ik, is jullie informatie van onschatbare waarde. Ik ben dan ook blij dat je als "gewoon" forumlid iedereen blijft ondersteunen bij allerlei vragen. Zelfs vragen die voor jullie als ervaren Amerika-gangers misschien wel erg onnozel overkomen. Ik wil niet alleen jou, maar eigenlijk alle moderators complimenteren met de fantastische forum. Dit jaar zullen wij voor de 1e keer naar de meeting komen, dan kunnen we je persoonlijk bedanken voor alle tips, ervaringen en inzet. Bedankt !!!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Marjan, heel erg bedankt voor je inzet, tijd en werk! Zal je missen als mod...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Lieve Marjan, van de bijna 7 jaar dat ik nu lid ben van dit forum was jij er altijd als Moderator, en ik wil je heel erg bedanken voor je steun en begrip achter de schermen toen het er voor mij heel vervelend aan toe ging op het forum. Ik zal je zeker missen als moderator en ik hoop dat er weer iemand in het team gekozen gaat worden die net zo begripvol en respectvol met mensen om kan gaan als jij.
You will be missed!!!!!!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Een vituele knuffel van ons hier Marjan. Je krijgt later deze maand wel een echte van me :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Marjan, ik ben bijna gelijk met jou op het forum gekomen en heb je dus al die jaren als moderator meegemaakt. Ik vind dat je fantastisch werk hebt verricht al die jaren. Het moderatoren heb je altijd op een uiterst prettige en sympathieke manier gedaan.
Ik kan heel goed begrijpen waarom je er nu, na al die jaren mee ophoudt.

Heel erg bedankt voor al het werk wat je verricht hebt voor het AA forum en bij de meetings elk jaar. Petje af :clap:

Big Hug van Marjon
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ook ik las het bericht in het forum Meeting 2012 OT en was diep geschokt en moest eerst even bij komen :( :o :shock: :sadcry: en heb daar eerst gereageerd.
Maar ik wilde me hier ook bij alle voorgaande posters aan sluiten en Marjan hartelijk bedanken voor alles wat zij voor het AA-forum gedaan heeft.
Ik was ook heel blij toen we elkaar voor de eerste keer ontmoeten voor de eerst OT-bespreking. Het was er tot dan toe nog niet van gekomen.

Marjan, je gaat een enorme leegte achterlaten. Maar je blijft gelukkig wel aan als forumlid. :wink:
En wat mij betreft blijf je gewoon adviseur van het OT 2012 ik weiger me gewoon de fotocollage aan te passen en dat meen ik.
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door Aricon »

Marjan, van mij ook nog op deze plaats een welgemeend Dankjewel!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer