hoi,
een stom vraagje
Hoe kan ik hier een avator toevoegen aan mijn profiel/berichtjes. (zo'n klein fototje rechts boven bij je berichtje, dat noemt toch een avator denk ik he)
Ik denk dat ik de foto eerst via imageshack moet verkleinen? klopt dat? Maar het is me nog niet gelukt.
bedankt!
leen
* Note mod (Marco):
een andere naam voor gebruikersafbeelding is avatar.
Titel aangepast voor de duidelijkheid.
Het is een kunst om hem zo klein en vooral onder de 25 KB te krijgen, maar vervolgens kun je via Gebruikerspaneel > Wijzig profiel > Wijzig Avatar het plaatje uploaden.
Ik heb de onderstaande tekst van een ander forum waar ik Moderate geplakt. Is hier ook wel van toepassing
Het is je wellicht opgevallen dat de meeste Forumleden een Avatar naast hun naam hebben staan. Dit kan van alles zijn: een gek plaatje, een foto van je huis, je favoriete drankje. Het is ook een stukje herkenning om bepaalde leden aan te herkennen.
Mocht je zelf ook zo'n Avatar willen toevoegen dan kun je dat met de volgende link doen: ucp.php?i=profile&mode=avatar
Het plaatje moet aan de voorwaarde voldoen: de maximale toegestane grootte is 25 KB óf 100 bij 100 pixels (de kleinste).
Je kunt zelf aan de slag gaan om een leuk plaatje te ontwerpen of je gaat naar 1 van de vele sites op internet.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.