Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
verwijderen eigen geplaatste vragen
verwijderen eigen geplaatste vragen
Na 2 dagen kun je dat niet zelf maar moet je dit een moderator vragen te doen. Dit is tamelijk onhandig, liever zou ik zelf de eigen geplaatste berichten kunnen verwijderen. Wat is er de reden van dat dit niet kan/mag?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: verwijderen eigen geplaatste vragen
Ja, voorheen kon dat wel en gebeurde het weleens dat iemand plots al zijn/haar berichten van de afgelopen periode verwijderde. Dan kreeg je dus heel vreemde discussie waaruit delen weg waren.
Denk altijd goed na voordat je iets post, om te voorkomen dat je er naderhand spijt van krijgt. En als je iets echt eraf wilt hebben kun je altijd een moderator mailen.
Denk altijd goed na voordat je iets post, om te voorkomen dat je er naderhand spijt van krijgt. En als je iets echt eraf wilt hebben kun je altijd een moderator mailen.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Waarom zou je je eigen vragen willen weghalen?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het antwoord van RiverCola geeft het helemaal weer. Als je denkt een serieuze reden te hebben waarom teksten van je van het forum weggehaald moeten worden, contacteer dan de moderators via pb (er staat daar zo'n knopje waarmee je alle moderators tegelijk kan contacteren).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Reden voor het willen verwijderen is dat ik onlangs vernam dat dergelijke sites, maar ook bijv. facebook, hyves etc. afgezocht worden door dubieuze figuren die zo nazoeken waar, welke huizen in de vakantieperiode leeg staan. Da's wat makkelijker inbreken. Ik wil geen afscheid nemen van deze site, maar wil voorzichtiger gaan zijn met het noemen van teveel persoonlijke gegevens. dat was ik tot dusverre niet.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Je moet altijd voorzichtig zijn met persoonlijke informatie; zeker op Internet.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je hebt gelukkig pas 11 berichten dus de schade is nog te overzien 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RiverCola
- Amerika-expert
Heb ook net even je berichten bekeken, op zich niets te persoonlijk behalve dat je een aantal keer je bericht hebt ondertekent met je volledige naam. Niemand hier hoeft precies te weten hoe jij heet. Daarom kies je dus ook een forumnaam, ter zelfbescherming.
Ik zou de moderators dus vragen dit aan te passen zodat nergens meer je volledige naam staat.
Wat mij soms irriteert op dit forum is dat mensen elkaar redelijk goed kennen en dan aan gaan spreken met de echte voornaam ipv de forumnaam. Sommige mensen ondertekenen standaard met die naam, maar anderen niet. Om een reden. Ik bijvoorbeeld doe dat niet omdat ik niet echt een gangbare naam heb. Het is dan wel erg makkelijk googlen voor mensen. Bij deze misbruik ik jouw topic dus even om op te roepen dat niet meer te doen!
Ik zou de moderators dus vragen dit aan te passen zodat nergens meer je volledige naam staat.
Wat mij soms irriteert op dit forum is dat mensen elkaar redelijk goed kennen en dan aan gaan spreken met de echte voornaam ipv de forumnaam. Sommige mensen ondertekenen standaard met die naam, maar anderen niet. Om een reden. Ik bijvoorbeeld doe dat niet omdat ik niet echt een gangbare naam heb. Het is dan wel erg makkelijk googlen voor mensen. Bij deze misbruik ik jouw topic dus even om op te roepen dat niet meer te doen!

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan altijd je nickname veranderen. Op zich vind ik dat geen slecht idee als je nickname op dit moment je echte naam bevat. Als je wilt, kunnen we het wijzigen in bv. JoostH of JoHo of zo. En vooral nooit ergens je adres noemen!
Elke
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Volgens mij heb ik je ook gevonden op hyves... Daar in ieder geval je krabbels laten verbergen. Mocht er ooit iemand je een fijne vakantie krabbelenJH01 schreef:Reden voor het willen verwijderen is dat ik onlangs vernam dat dergelijke sites, maar ook bijv. facebook, hyves etc.

(je FB is vrij goed afgeschermd in ieder geval, al kan ik nog wat info van je prikbord halen...)
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 31 jan 2012, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Waarom irriteert jou dat? .. Als forumleden die elkaar goed kennen en elkaar aanspreken met echte naam, dan neem ik aan dat dat met wederzijds goedkeuren is. Mijn nickname is Sandy, echte naam Sandra ... Ik heb er geen probleem mee als leden mij met Sandra aanspreken, ik heb niets te verbergen. Ik ben sowieso voorzichtig wat ik online zet. Ik vind het daarom wat misplaatst dat je een oproep plaatst of we dat allemaal even niet meer willen doen. Tenzij je bedoelt dat leden jou met je eigen naam hebben aangesproken op het forum.RiverCola schreef:Wat mij soms irriteert op dit forum is dat mensen elkaar redelijk goed kennen en dan aan gaan spreken met de echte voornaam ipv de forumnaam. Sommige mensen ondertekenen standaard met die naam, maar anderen niet. Om een reden. Ik bijvoorbeeld doe dat niet omdat ik niet echt een gangbare naam heb. Het is dan wel erg makkelijk googlen voor mensen. Bij deze misbruik ik jouw topic dus even om op te roepen dat niet meer te doen!
Bovendien de meesten hebben een weblog of website, waar een naam makkelijk te achterhalen is. Mijn volledige naam is de url van mijn website...
Sandy
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Ter info - ik sta ook per e-mail in contact met dit forumlid om te proberen dit zo goed mogelijk op te lossen.
- RiverCola
- Amerika-expert
Je betrekt mijn post teveel op jezelf Sandy/Sandra! Jammer van zo'n bozige reactie.
Als je goed leest zie je dat ik erbij schrijf dat sommige mensen heel open zijn over hun eigen naam. Dat anderen ze op die manier aanspreken vinden ze dan blijkbaar geen probleem en dat mag ook! Ik onderteken echter nooit met mijn eigen naam, simpelweg omdat je, als je mijn eigen naam googled, dan uitkomt bij posts op dit forum. Dat komt omdat mijn naam een niet vaak voorkomende naam is. En ik wil niet dat Jan en Alleman kan lezen wat ik op dit forum schrijf.
Ik onderteken dus ook NOOIT met mijn eigen naam. Maar sommige mensen weten mijn naam wel degelijk, omdat ik met ze op facebook zit of omdat ik in privéberichten heb ondertekent met mijn eigen naam.
Een hoop forumleden die mijn echte naam kennen schrijven toch steevast Rivercola, dat waardeer ik. Anderen doen dat niet...tja, je kent elkaar redelijk en dan vervagen die grenzen van openbaar/privé. Maar alles wat we hier schrijven is openbaar, en ik heb niet voor niets een forumnaam.
Dat wilde ik dus even meegeven; wees voorzichtig met het gebruiken van namen van mensen, ook al weet je hoe ze echt heten.
Als je goed leest zie je dat ik erbij schrijf dat sommige mensen heel open zijn over hun eigen naam. Dat anderen ze op die manier aanspreken vinden ze dan blijkbaar geen probleem en dat mag ook! Ik onderteken echter nooit met mijn eigen naam, simpelweg omdat je, als je mijn eigen naam googled, dan uitkomt bij posts op dit forum. Dat komt omdat mijn naam een niet vaak voorkomende naam is. En ik wil niet dat Jan en Alleman kan lezen wat ik op dit forum schrijf.
Ik onderteken dus ook NOOIT met mijn eigen naam. Maar sommige mensen weten mijn naam wel degelijk, omdat ik met ze op facebook zit of omdat ik in privéberichten heb ondertekent met mijn eigen naam.
Een hoop forumleden die mijn echte naam kennen schrijven toch steevast Rivercola, dat waardeer ik. Anderen doen dat niet...tja, je kent elkaar redelijk en dan vervagen die grenzen van openbaar/privé. Maar alles wat we hier schrijven is openbaar, en ik heb niet voor niets een forumnaam.
Dat wilde ik dus even meegeven; wees voorzichtig met het gebruiken van namen van mensen, ook al weet je hoe ze echt heten.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Snap het probleem ook niet zo om iemand bij zijn/haar voornaam te noemen. Mijn achternaam is nergens op een forum te vinden. Met wat zoekwerk is die wel te achterhalen maar goed, hoever wil iemand gaan.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- RiverCola
- Amerika-expert
Kijk, er staat een link naar een blog van mij in mijn handtekening. Jullie kunnen er dus makkelijk achter komen hoe ik echt heet. Maar dat vind ik niet erg!
Andersom zou ik wel vervelend vinden, als iemand mij persoonlijk kent, van werk of privé, mij zou googlen en dan achter mijn forumnaam zou komen. Alles is hier openbaar, dus iemand kan alles van me lezen wat ik hier in de afgelopen jaren schreef. Bijvoorbeeld dat ik aan de Greencard Loterij meegedaan heb (niet echt handig als je aan het solliciteren bent of hoopt een vast contract op je werk te krijgen bv). Of als ik eens iets geschreven heb over mijn gezondheid of een andere privé-situatie. Ik ben redelijk open op dit forum, mensen uit mijn omgeving hoeven dat niet te weten.
Andersom zou ik wel vervelend vinden, als iemand mij persoonlijk kent, van werk of privé, mij zou googlen en dan achter mijn forumnaam zou komen. Alles is hier openbaar, dus iemand kan alles van me lezen wat ik hier in de afgelopen jaren schreef. Bijvoorbeeld dat ik aan de Greencard Loterij meegedaan heb (niet echt handig als je aan het solliciteren bent of hoopt een vast contract op je werk te krijgen bv). Of als ik eens iets geschreven heb over mijn gezondheid of een andere privé-situatie. Ik ben redelijk open op dit forum, mensen uit mijn omgeving hoeven dat niet te weten.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien die website dan ook maar uit je onderschrift weghalen, want zo krijg je je ganse naam te zien.RiverCola schreef: Ik onderteken dus ook NOOIT met mijn eigen naam. Maar sommige mensen weten mijn naam wel degelijk, omdat ik met ze op facebook zit of omdat ik in privéberichten heb ondertekent met mijn eigen naam.
Elke
- RiverCola
- Amerika-expert
Zie mijn laatste post!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
RiverCola, ik heb mensen hier alleen nog maar jouw voornaam zien gebruiken, en als ik die google in Google.nl, en de eerste 5 pagina's bekijk, dan zie ik nergens AllesAmerika verschijnen. Verder dan 5 pagina's ga ik niet zoeken, denk dat de meeste mensen dat niet doen.
Als ik google op [jouw voornaam] + AllesAmerika, dan zijn er 2 linken te zien.
Als ik google op [jouw voornaam] + AllesAmerika, dan zijn er 2 linken te zien.
Elke
Degenen die ik weleens bij de voornaam noem (wat overigens vanzelf gaat, heeft ook te maken dat ik al 8 jaar lid ben) zijn: Vana, Njit, SpaceAce, Jerbia, Jer van Bia, Jasmino, Petra/VS, Georgie, Ned in Mo, Hekkie, Lely & Iris (sorry kan nu even niet op je nickname komen Iris ; ) ... En waarschijnlijk nog wel een aantal.
Ik heb het zelf nooit zo bekeken, dat anderen er misschien last van hebben, dus mocht iemand er problemen mee hebben, hoor ik het graag.. en zal ik erop letten

PS. Rivercola, heb even via de zoekfunctie jouw echte naam ingetypt en jij wordt wel heel vaak met je echte naam aangesproken hier. Volgens mij meer dan ik met mijn echte naam word aangesproken.
Ik heb het zelf nooit zo bekeken, dat anderen er misschien last van hebben, dus mocht iemand er problemen mee hebben, hoor ik het graag.. en zal ik erop letten

PS. Rivercola, heb even via de zoekfunctie jouw echte naam ingetypt en jij wordt wel heel vaak met je echte naam aangesproken hier. Volgens mij meer dan ik met mijn echte naam word aangesproken.
Sandy
- RiverCola
- Amerika-expert
@Kastelke: Jeetje, moet ik me nu gaan verdedigen omdat ik aangeef het niet prettig te vinden als mensen mijn voornaam gebruiken?
Wij hebben hier toch allemaal een nickname? Als mensen alleen die nickname gebruiken en verder hun voornaam niet, dan is daar toch een reden voor? De meeste mensen kiezen toch voor anonimiteit tot op zekere hoogte?
@Sandy: Dat komt volgens mij dus door mijn voornaam. Andere namen komen zoveel vaker voor in Nederland dan de mijne...
Wij hebben hier toch allemaal een nickname? Als mensen alleen die nickname gebruiken en verder hun voornaam niet, dan is daar toch een reden voor? De meeste mensen kiezen toch voor anonimiteit tot op zekere hoogte?
@Sandy: Dat komt volgens mij dus door mijn voornaam. Andere namen komen zoveel vaker voor in Nederland dan de mijne...