Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles Amerika Meeting 2013
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Alles Amerika Meeting 2013
Zoals de laatste jaren het geval was, is de zomerperiode weer het moment om een organisatieteam voor de AllesAmerika meeting samen te stellen.
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren. Zo zijn er enkele bijeenkomsten voorzien waarbij in onderling overleg een locatie gekozen wordt. Hou er dus rekening mee dat je je nu en dan ook zal moeten verplaatsen.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Idealiter zou de eerste bijeenkomst begin september plaatsvinden.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen jaren het geval is geweest.
Vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende animo is voor de meeting.
Petra (Forum medebeheerster)
Iedereen die zich beschikbaar wil en kan stellen en bereid is zo’n AA-meeting (mede) te organiseren, kan zich tot 15 augustus a.s. daarvoor aanmelden via een pb aan de Global Moderators. Bedenk daarbij wel dat er veel tijd en energie in zo’n organisatie gaat zitten, dus wees er zeker van dat je dit wilt en jij je dit ook kunt permitteren. Zo zijn er enkele bijeenkomsten voorzien waarbij in onderling overleg een locatie gekozen wordt. Hou er dus rekening mee dat je je nu en dan ook zal moeten verplaatsen.
Eén van de moderators (wie is nog niet definitief) zal een coördinerende rol vervullen bij het samenstellen van het OT en het organiseren van de meeting. Derhalve zal deze mod ook deel uitmaken van het organisatieteam zelf.
De voorkeur gaat uit naar een klein team (maximaal vier personen). Mochten er meer mensen zich aanmelden zal de coördinator in overleg met alle betrokkenen het organisatieteam definitief samenstellen.
Idealiter zou de eerste bijeenkomst begin september plaatsvinden.
Bovenstaande aanpak is een bewuste keuze en géén discussiepunt. Na 15 augustus zal er volledige openheid van zaken worden gegeven of en zo ja wie bereid zijn de organisatie van de meeting op zich te nemen en hoe het uiteindelijke organisatieteam eruit zal zien.
Schroom ondertussen niet al jullie ideeën/vragen/opmerkingen omtrent de meeting hier op het forum te plaatsen zodat er alvast inzicht komt waar jullie voorkeuren voor deze bijeenkomst naar uitgaan. Met z’n allen kunnen we er voor zorgen dat de volgende AllesAmerika-meeting weer net zo’n succes wordt als de afgelopen jaren het geval is geweest.
Vooropgesteld natuurlijk dat er voldoende animo is voor de meeting.
Petra (Forum medebeheerster)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Alles Amerika Meeting 2013

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
komt er een livestream? 

- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik dacht dat jij de boel kwam opvrolijken en iedereen een helm kreeg aangeboden 

Groetjes,
Carine
Carine
Nou ik denk dat als ik kom dat er veel annuleringen/ziekmeldingen/"o er is iets tussen gekomen" binnen komen. 

Maar het AllesAmerika.tv. Verslaggever erbij, ik stel voor DVDGuy, lekker veel roddels erin ed. Frapatsen op het toilet.
Ja ik zie dat wel zitten!
Ja ik zie dat wel zitten!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik hoorde dat er een danspaal geplaatst zou worden, speciaal voor jou.
Roland

Roland
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ja dat van die paal had ik ook gehoord 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oftewel, je durft nietDejaVu schreef:Nou ik denk dat als ik kom dat er veel annuleringen/ziekmeldingen/"o er is iets tussen gekomen" binnen komen.

Groetjes,
Carine
Carine
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
is wel leuk voor de foto. Keer wat anders als een vlag of een Amerikaanse hoedsachasenne schreef:Ik dacht dat jij de boel kwam opvrolijken en iedereen een helm kreeg aangeboden

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
paal? paal?
pb verstuurd!
pb verstuurd!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nu komt hij natuurlijk wel met 10 van die paaldansmeiden van zijn club. Want die willen natuurlijk ook beroemd gaan worden in de USA, en hoe kan dat beter dan op een AA meeting te komen dansen als special guests? Nadien kunnen ze op basis daarvan hun artiestenvisum aanvragen, en DejaVu moet mee als manager/bodyguard/PR verantwoordelijke.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ik "investeer" in die meiden. Investeringsvisum? 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn inmiddels tien dagen verstreken wat betreft de aanmelding voor het organisatieteam van de meeting 2013.
Er is slechts één aanmelding. Hierbij wil ik tevens vermelden dat ook nieuwe leden zich mogen kandidaat stellen.
Indien er zich geen kandidaten meer melden, zal de meeting 2013 niet kunnen doorgaan.
Het mod team vraagt zich af of er wel genoeg animo is voor een AA meeting?
Misschien kunnen jullie aangeven of er behoefte is aan een AA meeting in 2013.
Er is slechts één aanmelding. Hierbij wil ik tevens vermelden dat ook nieuwe leden zich mogen kandidaat stellen.
Indien er zich geen kandidaten meer melden, zal de meeting 2013 niet kunnen doorgaan.
Het mod team vraagt zich af of er wel genoeg animo is voor een AA meeting?
Misschien kunnen jullie aangeven of er behoefte is aan een AA meeting in 2013.
Groetjes,
Carine
Carine
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik zou het bijzonder jammer vinden als er geen nieuwe meeting komt. Wij zullen als het enigszins kan van de partij zijn.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Wij zijn ook zeker weer van de partij!!!!