Wel kunnen wij het begin van het topic aanklikken maar dan moet je al het geen je al kent weer voorbij om bij de 'update' te komen

Klopt! Op 1 van mijn Duitse Fora staan telkens 'aanbiedingen' van Tablets in perfect Duits geschreven. Zelf krijg ik veel Spam via mijn mail-adres dat op onze website staat (niet als klikbare link overigens). Heb ook sterk de indruk dat er druk mee gehandeld wordtDejaVu schreef:De spammers zijn linkbuilders. Dat zijn mensen die overal links plaatsen zodat ze geindexeerd worden door google met als gevolg dat een bepaalde website stijgt in google. Hier zitten gewoon echte mensen achter dus die beantwoorden deze vragen met gemak
Ik ken niks van dat wereldje. Maar wil je hiermee zeggen dat er dus Nederlandstaligen achter zitten die tegen betaling dus Chinese berichten/linken plaatsen?DejaVu schreef:De spammers zijn linkbuilders. Dat zijn mensen die overal links plaatsen zodat ze geindexeerd worden door google met als gevolg dat een bepaalde website stijgt in google. Hier zitten gewoon echte mensen achter dus die beantwoorden deze vragen met gemak
Maar als ze dat antwoord eenmaal weten....kastelke schreef:Bah, da's pech.
....
"Geef de naam van het vervoersmiddel op twee wielen dat zo typisch is voor Nederland." Hoe los je dat als Chinees (anderstalige) op?
Njit schreef:Ik had (via Dento) al de mogelijkheid aangegeven om een Stop Forum Spam plugin te installeren.
Die draaien wij nu ook op het Florida Forum en af en toe komt er 1tje doorheen maar lang niet zoveel meer als vroeger.
StopForumSpam is een Community oplossing. Dat wil zeggen dat als een ander Forum een spammer heeft en die meldt dat, dat deze spammer bij alle andere Fora die de plugin gebruiken geen toegang meer krijgt maar automatisch gebanned wordt.
Zie http://www.stopforumspam.com/
Martijn, Stan is hiermee aan de slag gegaan. Bedankt voor het meedenken.Njit schreef:Ik had (via Dento) al de mogelijkheid aangegeven om een Stop Forum Spam plugin te installeren.