Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Afscheid als moderator
- Bandido
- Amerika-expert
Afscheid als moderator
Beste forumleden:
Ik denk dat het moment is gekomen om mijn modschap te beëindigen. Ik heb het de afgelopen jaren met heel veel plezier gedaan, maar ik merk dat mijn drukkere baan het qua tijd niet meer toelaat om genoeg tijd aan het forum te spenderen. Sinds ruim een jaar heb ik een flinke promotie gemaakt, en dit betekent meer verantwoordelijkheid, meer reizen (binnen Georgia, de VS, maar ook in Europa), maar ook moet ik zo af en toe wat opofferen, en zo is uitgebreid internetten is er gewoon qua tijd niet meer bij. En dus minder tijd om het forum te lezen.
Persoonlijk heb ik heel veel aan dit forum te danken, en zal het altijd een warm hart blijven toedragen. Maar ik ben eens goed bij mezelf nagegaan of wat ik doe nog wel voldoende is. En ik denk dat dat momenteel niet meer het geval is. Ik hoef niet zo nodig "voor de vorm" moderator te zijn, maar wil ook daadwerkelijk iets bijdragen. Toen ik ermee begon had ik voor mijn gevoel voldoende tijd om dat te doen, en nu is dat gewoon niet meer het geval, en dat is niet eerlijk naar het forum toe, noch naar mijn medemods toe. Ik hoopte steeds op een minder drukke periode, maar ik lijk alleen maar van hectische periode naar nieuwe hectische periode te gaan, en ik heb nu niet eens meer tijd om elke dag in te loggen, laat staan effectief te modereren. En dan klopt er iets niet.
Ik zal altijd een positieve bijdrage blijven leveren aan het forum, en zal mijn ervaringen blijven delen. Als iemand een „poster child“ is voor het gebruiken en waarderen van alle kennis op AA, dan ben ik het wel, en daar ben ik dankbaar voor. Mijn hele traject heb ik afgelegd met dit forum: van het winnen van de GC loterij, tot het daadwerkelijk verhuizen en het beginnen van een nieuw leven.
Uiteraard is dit alles in goed overleg met mijn medemods gedaan en ik ben blij met hun positieve instelling en begripvolle reacties. We beschikken over een geweldig team "achter de schermen", en in die zin neem ik daarvan met pijn in het hart afscheid. Maar het forum is en blijft met hen in goede handen. En als "gewoon lid" zal ik met veel plezier een actief lid blijven.
Ik denk dat het moment is gekomen om mijn modschap te beëindigen. Ik heb het de afgelopen jaren met heel veel plezier gedaan, maar ik merk dat mijn drukkere baan het qua tijd niet meer toelaat om genoeg tijd aan het forum te spenderen. Sinds ruim een jaar heb ik een flinke promotie gemaakt, en dit betekent meer verantwoordelijkheid, meer reizen (binnen Georgia, de VS, maar ook in Europa), maar ook moet ik zo af en toe wat opofferen, en zo is uitgebreid internetten is er gewoon qua tijd niet meer bij. En dus minder tijd om het forum te lezen.
Persoonlijk heb ik heel veel aan dit forum te danken, en zal het altijd een warm hart blijven toedragen. Maar ik ben eens goed bij mezelf nagegaan of wat ik doe nog wel voldoende is. En ik denk dat dat momenteel niet meer het geval is. Ik hoef niet zo nodig "voor de vorm" moderator te zijn, maar wil ook daadwerkelijk iets bijdragen. Toen ik ermee begon had ik voor mijn gevoel voldoende tijd om dat te doen, en nu is dat gewoon niet meer het geval, en dat is niet eerlijk naar het forum toe, noch naar mijn medemods toe. Ik hoopte steeds op een minder drukke periode, maar ik lijk alleen maar van hectische periode naar nieuwe hectische periode te gaan, en ik heb nu niet eens meer tijd om elke dag in te loggen, laat staan effectief te modereren. En dan klopt er iets niet.
Ik zal altijd een positieve bijdrage blijven leveren aan het forum, en zal mijn ervaringen blijven delen. Als iemand een „poster child“ is voor het gebruiken en waarderen van alle kennis op AA, dan ben ik het wel, en daar ben ik dankbaar voor. Mijn hele traject heb ik afgelegd met dit forum: van het winnen van de GC loterij, tot het daadwerkelijk verhuizen en het beginnen van een nieuw leven.
Uiteraard is dit alles in goed overleg met mijn medemods gedaan en ik ben blij met hun positieve instelling en begripvolle reacties. We beschikken over een geweldig team "achter de schermen", en in die zin neem ik daarvan met pijn in het hart afscheid. Maar het forum is en blijft met hen in goede handen. En als "gewoon lid" zal ik met veel plezier een actief lid blijven.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Afscheid als moderator
We gaan je erg missen in ons team, Nico! Dank je wel voor al je inzet!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor al je werk, Nico!
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
We gaan je missen, Nico! Bedankt voor de enorm fijne samenwerking!!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is niet altijd makkelijk om de knoop door te hakken om het moderator zijn op te geven, want uiteindelijk is het een fijn forum en heb je ook als moderator het gevoel dat je daar aan mee kan bouwen. Maar zoals je zegt: soms moet je gewoon eerlijk zijn naar jezelf toe, en besluiten dat je er niet meer in kan steken wat je wilt. Maar he, ook als forumlid kan je positief blijven bijdragen tot dit fijne forum.
Nico, je was een fijne collega toen we nog samen moderators waren. Welkom als 'gewoon' forumlid.
Nico, je was een fijne collega toen we nog samen moderators waren. Welkom als 'gewoon' forumlid.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bedankt voor alle jaren modereren Nico, en succes met je drukke baan. 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bedankt voor al het werk ten behoeve van dit forum.
Ik wens je veel succes in je baan.

Ik wens je veel succes in je baan.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Nogmaals bedankt voor de samenwerking en jouw inzet voor het forum.
Nog heel veel succes met jouw verdere carriere.
Nog heel veel succes met jouw verdere carriere.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Nico, ik had het al gezegd, maar nogmaals ontzettend veel dank voor je inzet de afgelopen jaren. Het was erg fijn om jou als mod in het team te hebben en het is vanzelfsprekend dat de rest van het team en ik je bijzonder gaan missen.
Heel veel succes en plezier met al je promoties en andere drukte!
Heel veel succes en plezier met al je promoties en andere drukte!

Succes met je baan bandido.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Bandido, ik heb lang nog niet zoveel gepost als die zwaargewichten hierboven maar teveel werk in deze tijd is iets wat je moet koesteren! Bedankt en nog steeds tot ziens in de diverse topics..
Never give up!
- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Heel veel succes en plezier in je werk en alle bezigheden! En natuurlijk bedankt voor al het modwerk!!
Veel plezier weer in het zwart op het forum!
Veel plezier weer in het zwart op het forum!

Bedankt Nico en succes met je promotie ... goed te horen dat je het zo goed doet daar! 

Sandy
- DixieChick
- Amerika-expert
Jammer, maar wel begrijpelijk! Bedankt voor al je inzet en goede bijdrages! Ik hoop dat we je nog wel te zien krijgen op het forum:)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bandido, bedankt voor je moderatorschap! En ik wens je heel veel succes in je werk!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Klinkt als een verstandige keuze, al is het natuurlijk wel jammer.
Ik hoop je nog vaak tegen te komen op het forum!
Ik hoop je nog vaak tegen te komen op het forum!
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je promotie en nog veel plezier als gewoon lid
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Bedankt voor al je tijd!