Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschil topics op vervoer
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Verschil topics op vervoer
Ik vraag me al een tijdje af waarom er eigenlijk in het vervoersgedeelte twee sticky topics zijn over vliegtickets.
De ene heet: tickethulp deel .. (Eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
De andere heet: Vliegen naar Amerika vergelijk de ticketprijzen.
In principe snap ik wel dat het uitgangspunt was dat ze een andere inhoud hebben maar in de praktijk komt het er eigenlijk op neer dat het in beide topics vooral over de ticketprijzen gaat. Is het niet handiger om er slechts één verzameltopic van te maken?
De ene heet: tickethulp deel .. (Eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
De andere heet: Vliegen naar Amerika vergelijk de ticketprijzen.
In principe snap ik wel dat het uitgangspunt was dat ze een andere inhoud hebben maar in de praktijk komt het er eigenlijk op neer dat het in beide topics vooral over de ticketprijzen gaat. Is het niet handiger om er slechts één verzameltopic van te maken?
Re: Verschil topics op vervoer
Ha Vito, bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad de insteek ooit was dat er een topic was voor het melden van gevonden ticketprijzen en de andere voor alle overige vragen. Ondertussen is dat allemaal een beetje door elkaar gaan lopen.
De onderwerpen nu samenvoegen is niet handig, aangezien het dan een warboel wordt van onsamenhangende berichten die niet op elkaar aansluiten.
Zodra een van de twee topics 'vol' is of stil ligt zullen we deze sluiten en vervolgens verder gaan met één algemeen topic over vliegtickets.
De onderwerpen nu samenvoegen is niet handig, aangezien het dan een warboel wordt van onsamenhangende berichten die niet op elkaar aansluiten.
Zodra een van de twee topics 'vol' is of stil ligt zullen we deze sluiten en vervolgens verder gaan met één algemeen topic over vliegtickets.
Groetjes,
Daniel
Daniel