Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Performance en reclame.

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Performance en reclame.

Bericht door paulr »

Hi allemaal en hoi moderator,

Kan het zijn dat we er tegenwoordig steeds vaker ''uit gegooid'' worden als we reacties aan het typen zijn. Zowel op laptop als tabblad lijkt dit afgelopen maanden vaker voor te komen dan voorheen. Erg vervelend als je midden in een lange tekst zit ! Hebben meer mensen er last van ?

Zijn er ook meer gebruikers die ervaren dat er veel vaker advertenties weggeklikt moeten worden. Of is het een instelling bij mij. Of is het reclamebeleid bij AA aangepast waardoor vaker advertenties getoond mogen worden...

ben benieuwd...
Paul
mtl
Amerika-expert

Re: performance en reclame

Bericht door mtl »

Af en toe op mijn telefoon. Reclame wordt inderdaad steeds meer. Vaak paginagroot.
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Tijdens typen nog geen problemen ervaren, maar de reklames worden te irritant, zeker op de iPad. Meer weg te klikken en inderdaad nu ook pagina- groot. Het is aanzienlijk minder aantrekkelijk om het forum te bezoeken en te zien of ik een vraag kan beantwoorden.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Er is al een topic over de reclame.

Als je in je browser cookies blokkeert dan kan de oorzaak zijn van je sessie problemen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer