Jullie horen nog van me

rene.jager schreef:Leuk. Ik vroeg me van de week al af, of ik de installatie gemist had. Ik wil graag een filmpje ala Huis & Tuin met het o zo bekende muziekje eronder. En of je dan verkleed gaat als Rob of Nico, dat laat ik dan aan jou over. Jou feest!
Tja.... ik denk dat het voor in mijn appartement met deze temperaturen heel handig kan zijnrene.jager schreef:Nee, ik begrijp dat hij daarna nog afvalvermalers wil verkopen.
Gooi het vanaf je balkon?GPJ73 schreef:Tja.... ik denk dat het voor in mijn appartement met deze temperaturen heel handig kan zijnrene.jager schreef:Nee, ik begrijp dat hij daarna nog afvalvermalers wil verkopen.Nu zit ik maar met mijn groenafval, in de pedaalemmer is niet echt fris... De temperatuur loopt zo op tot 25 graden
vandaag...
jerbia schreef:Dat ziet er cool uit hoor! Je hebt toch niet toevallig met je pink in de vermaler gezeten hè.
BedanktDennis schreef:Ik heb de handleiding gisteren even bekeken en ik kan zeggen dat hij er geweldig goed uitziet. Heel professioneel en overzichtelijk geschreven en met duidelijke foto's. Heel erg bedankt, Gert!![]()
Voor zover ik heb begrepen is het nog steeds illegaal jaCorry schreef:Heb 'm al jaaaaaaaaaren. Toen was het nog illegaal en volgens mij is het nog steeds niet helemaal legaal, maar wat een perfect apparaat. Voor mij geen stinkende bakjes en vliegen en maden.
Ik heb het bijgeleverde knopje (op luchtdruk) in de frontje van de keuken gemonteerd, precies onder de spoelbak. Hiervoor moest ik wel een gat van 30mm boren/frezen in mijn keuken en dat was wel even zweten want die keuken was net nieuw dus dan moet het wel goed gaanMichigan schreef: Wat ik niet op de foto's kan zien trouwens is hoe je hem aanzet? Of moet je dan in het gootsteenkastje zijn? Een knopje boven bij de kraan is natuurlijk ideaal.
Het is erg onduidelijk... ik heb wel wat gevonden op het internet maar er staat dat alles wat door het zeefje heen gaat is toegestaan, aangezien de afvalvermaler de boel vermaalt past het ook door het zeefje. Daarnaast gooien veel mensen ook groenafval weg via het toilet en dat is eigenlijk nog erger...Michigan schreef: Voor zover ik heb begrepen is het nog steeds illegaal ja![]()
Dit forum mag dan wel verslavend zijn, gelukkig zijn we ook nog een beetje 'normaal' en brengen niet 24/7 achter de PC door.JuJules schreef:niemand?