Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Palau

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Palau

Bericht door Neil mcauly »

Zijn 2 weken terug van maand VS en het jeukt al terug om terug op reis te vertrekken!
Voor 1 keer zijn we niet aan het kijken voor de VS :oops: :?
Het zou 1 week liveaboard duiken worden in Palau gecombineerd met enkele dagen citytrip Hong Kong.
Iemand die al in Palau is geweest? Zo ja, bij wie heb je de reis geboekt? Of zelf gedaan?
Alle tips welkom!!

Grtz Neil
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Lowice
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Palau

Bericht door Lowice »

Neil mcauly schreef:Zijn 2 weken terug van maand VS en het jeukt al terug om terug op reis te vertrekken!
Voor 1 keer zijn we niet aan het kijken voor de VS :oops: :?
Hoi! Wat leuk dat je van plan bent naar Palau en Hong Kong te gaan. Het is ook leuk om naar landen te gaan buiten de vs, er is overal zoveel moois te zien!
Ik heb geen ervaring met Palau, maar heb het net even opgezocht. Wat een geweldige plek. Ik kan je daar alleen geen advies geven...
Qua Hong Kong, heb ik echter wel ervaring, alleen ben ik er maar drie dagen geweest. Ik zou wel een beetje plannen wat je wil gaan doen. Maar houd wel rekening met afstanden in China en zo. Dat is niet hetzelfde als de vs, omdat het verkeer ook gewoon heel anders is. Alhoewel hong kong is wel een stad dus minder 'erg' dan de rest van azie.
Vergeet niet om hong kong vanaf het water te bekijken. en gewoon in elke tempel/winkel te kijken die je tegenomt. natuurlijk de man mo, maar ook de onbekendere.
heel veel plezier!
Verre reizen Met kinderen:
Tunesië, Egypte (2x), Sri Lanka, Maleisië (2x), Borneo, Kenia, Indonesië (Sumatra, Java, Bali), Curacao, Thailand (2x) en
USA West
Lowice
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Lowice »

oja, ik had het zelf gepland, zou ik nu weer doen. Waarom weet ik niet. Kan je gewoon doen wat je wil, evt iets overslaan of iets meer doen ofzo.
Verre reizen Met kinderen:
Tunesië, Egypte (2x), Sri Lanka, Maleisië (2x), Borneo, Kenia, Indonesië (Sumatra, Java, Bali), Curacao, Thailand (2x) en
USA West
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Het Hong Kong gedeelte zouden we sowieso zelf doen. Maar heb al via verschillende reisbureau ' s gezien dat het toch (in tegenstelling tot een USA reis) goedkoper is om dit gedeelte met een reisbureau te doen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer