Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Zuid-Afrika met o.a. Krugerpark
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Rondreis Zuid-Afrika met o.a. Krugerpark
Wij vinden september nog steeds een prima maand. Zit je precies aan het begin van de lente. Het is dan nog een droge periode waardoor er nog niet zo veel begroeing is en je de beesten goed kan zien tussen de bosjes. De dieren zoeken dan de waterholes op, zodat daar ook veel te zien is. Ook is het dan nog voorseizoen dus lekker rustig. De temperatuur overdag is heerlijk, de nachten wat koeler.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik zit nu op O Tambo airport te wachten op onze terugreis. Wij hebben 3 weken een geweldige reis gehad. Ik heb geen blog bijgehouden en heb nu ook niet veel zin om te schrijven. Wie wil kan op instagram mijn foto's zien. Mijn gebruikersnaam is leen.tagalong
Ik ben echt helemaal gek op ZA!
Ik ben echt helemaal gek op ZA!
Zuid-Afrika vonden wij ook helemaal geweldig! Wij hebben toen geboekt bij zuidafrikaonline.nl . Waren wij zéér tevreden over. Daar kun je je reis zelf samenstellen door verschillende bouwstenen samen te voegen. We hebben zelf rondgereden met een huurauto en sliepen in hele leuke accommodaties (b&b's en huisjes in natuurparken).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 6183 Weergaves
-
Laatste bericht door sep
-
- 0 Reacties