Leen, ik moest 'm even googlen

in juli heb je inderdaad beter weer in het noordoosten van het land dan in de Kaap. Wij hebben op onze eerste reis Kaapstad en de garden route gedaan en je vindt er ook prachtige dorpjes en natuur. Het is anders dan het noordoosten maar zeker ook de moeite. Google eens op route 62 voor wat afbeeldingen! Langs de route vind je mooie dorpjes in Dutch-Cape style, heerlijke wijngebieden. Op vlak van natuur kom je ook aan je trekken: Swartbergpass, Tsitsikamma NP, je kan op safari in Addo NP, wij zijn ook tot Graaf-reinett geweest om Camdeboo NP te bezoeken, Wilderniss, Knysna, ... op de terugway langs Gordon Bay gereden, prachtige route! Stellenbosch is ook een heel leuk stadje. In juli kan je in Hermanus ook walvissen spotten, enzDivision schreef:Ik volg dit topic even. Net weer terug uit de VS dus is het tijd om de zomervakantie te plannen. Ik zit ook te kijken naar Zuid-Afrika, 3,5 week in juli. Jullie gaan niet naar Kaapstad en de Garden Route zie ik. Is daar bewust voor gekozen?
Heb je al een route? Ben benieuwdMikeAmerika schreef:Ik volg deze ook3 weken naar Zuid-Afrika in September/oktober
![]()
Wij willen ook een stuk van de gardenroute volgen!