Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht geboekt naar Bangkok met kids en nu?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vlucht geboekt naar Bangkok met kids en nu?
Nog even een aanvulling op mijn bericht hiervoor. Het voordeel hiervan is ook tijdswinst. Rechtstreekse vlucht direct naar je bestemming.
Als je naar Trat vliegt moet je overstappen in Bangkok en vervolgens nog naar het eiland reizen.
Dat kost heel veel tijd bij elkaar. En je hebt niet heel erg veel dagen.
De Bath staat ook niet heel gunstig! Toen wij gingen in 2009 kregen we voor 1 euro 46 Bath, nu is dat 36! Dat scheelt nog al!
Groet, Lauren
Als je naar Trat vliegt moet je overstappen in Bangkok en vervolgens nog naar het eiland reizen.
Dat kost heel veel tijd bij elkaar. En je hebt niet heel erg veel dagen.
De Bath staat ook niet heel gunstig! Toen wij gingen in 2009 kregen we voor 1 euro 46 Bath, nu is dat 36! Dat scheelt nog al!
Groet, Lauren
Je kunt ook rechtstreeks naar Krabi vliegen met air asia voor nog geen 200 euro totaal ( ruim 1500 baht pp)
Terug naar Bangkok is 1100 baht pp.
Wij betaalden vorig jaar totaal 200 euro, 2 personen van Bangkok naar Chiang Mai, Van Chiang Mai naar Krabi ( moest toen nog met tussenlanding in Bangkok) En van Krabi terug naar Bangkok.
Terug naar Bangkok is 1100 baht pp.
Wij betaalden vorig jaar totaal 200 euro, 2 personen van Bangkok naar Chiang Mai, Van Chiang Mai naar Krabi ( moest toen nog met tussenlanding in Bangkok) En van Krabi terug naar Bangkok.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Dat vind ik ook nog best prijzigLauren schreef:Kristel, ik vind op Bangkok Airways een rechtstreekse vlucht van Chiang Mai naar Koh Samui voor 997 euro voor 4 pp. op 13 augustus.
Dat scheelt weer!
Succes met puzzelen,
Groet, Lauren

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heb een nieuwe planning. Zonder Chiang Mai jammer genoeg. Maar wellicht is deze voor de kinderen leuker. Zou dit haalbaar zijn, denken jullie? Van Bangkok naar Surat Thani zou ik of de nachttrein nemen of een goedkope vlucht boeken of combinatie van de 2.
Zo. 02/08: Vlucht Brussel - Bangkok
Ma. 03/08:Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (Eerst een beetje rusten, dan River Kwai + brug + erebegraafplaats)
Di. 04/08: Kanchanaburi (Elephants World)
woe. 05/08: Kanchanaburi (Erawan watervallen)
Do. 06/08: Kanchanaburi - Bangkok (Wat Pho en shoppen)
Vr. 07/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Zat. 08/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Zo. 09/08: Bangkok (Chatuchak Market, 's Avonds buffet op Baiyoke-Toren)
Ma. 10/08: Bangkok - Surat Thani
Di. 11/08: Surat Thani (Monkey School)
Woe. 12/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes?)
Do. 13/08: Surat Thani - Koh Samui (Ferry)
Vr. 14/08: Koh Samui (snorkelen)
Zat. 15/08: Koh Samui (snorkelen Koh Tao?)
Zo. 16/08: Koh Samui (snorkelen)
Ma. 17/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry)
Di. 18/08: Surat Than - Bangkok
Woe. 19/08: Bangkok (Siam Water Park eventueel) (Inchecken vlucht 21.30 uur)
Do. 20/08: Terugvlucht Bangkok - Brussel
Ma. 03/08:Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (Eerst een beetje rusten, dan River Kwai + brug + erebegraafplaats)
Do. 06/08: Kanchanaburi - Bangkok (Wat Pho en shoppen)
Vr. 07/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Zat. 08/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Ma. 10/08: Bangkok - Surat Thani
Di. 11/08: Surat Thani (Monkey School)
Woe. 12/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes?)
Do. 13/08: Surat Thani - Koh Samui (Ferry)
Zat. 15/08: Koh Samui (snorkelen Koh Tao?)
Ma. 17/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry)
Di. 18/08: Surat Than - Bangkok
Woe. 19/08: Bangkok (Siam Water Park eventueel) (Inchecken vlucht 21.30 uur)
- sanook
- Amerika-expert
Nu ga je eigenlijk op ma 17/08 al je terugreis beginnen. Ik zou kijken of je op de 19e niet kan vliegen van Samui naar Bangkok en dan meteen door naar je vlucht naar huis ? Dan ben je maar 1 (lange) dag bezig met reizen en niet 3 dagen..., die 2 dagen kun je veel aangenamer doorbrengen. Of in ieder geval het stuk Samui Bangkok in 1 dag doen, geen nacht in Surat blijven.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het is wel erg zonde om niet naar Chiang Mai te gaan. Het is zo'n leuk, gemoedelijk stadje en er is zoveel te doen in de omgeving! Heb je Kanchanaburi en Chiang Mai ten opzichte van elkaar afgewogen en besloten dat Kanchanaburi het dan wint van Chiang Mai? Ik ben er niet geweest dus kan dat niet beoordelen.
Wat ik ook een nadeel vind in je huidige route, is dat je op de dag van aankomst gelijk al vertrekt uit Bangkok. Nu plan je later in je reis genoeg dagen Bangkok, dus jullie hebben zeker genoeg tijd voor die stad, maar het lijkt me zo onrustig om na die lange reis gelijk weer een reis te ondernemen.
Tot slot, waarom maak je het jezelf niet gemakkelijker en kies voor 1 van de dichterbij Bangkok gelegen eilanden, zoals Koh Samet.
Je route zou er zo uit kunnen zien:
Ma. 03/08:Aankomst Bangkok (05.35 uur) (bezoek aan Wat Pho en/of Grand Palace, s' avonds winkelen)
Di. 04/08: Bangkok (Fietstocht + boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
woe. 05/08: Bangkok (Siam Water Park of dagtrip naar Ayutthaya)
Do. 06/08: Vroege ochtendvlucht naar Chiang Mai (bezoek aan de grote tempel + de oude stad verkennen)
Vr. 07/08: Chiang Mai (Kookcursus of boek een dagtocht de bergen in, er zijn volop keuzes in dagtochten vanuit Chiang Mai. Je kunt ook een tweedaagse trip maken naar Chiang Dao, zoals wij deden)
Zat. 08/08: Chiang Mai (Bezoek aan Elephant Nature Park of zelfstandig een fietstocht maken, bijvoorbeeld naar Huai Tueng Thao Lake, vonden wij super leuk!!!)
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagmarkt)
Ma. 10/08: Vroege ochtendvlucht naar Bangkok - bus en boot naar Koh Samet
Di. 11/08: Koh Samet
Woe. 12/08: Koh Samet
Do. 13/08: Koh Samet
Vr. 14/08: Koh Samet
Zat. 15/08: Boot + bus terug naar Bangkok
Zo. 16/08:
Ma. 17/08:
Di. 18/08:
Woe. 19/08: Bangkok (laatste dagje winkelen) - 's avonds terugvlucht
Ik hou in je route nu zelfs nog 3 volle dagen over. Extra dag Bangkok in het begin? Toch een trip met overnachting vanuit Bangkok naar Ayutthaya? Extra dag op het eiland? Of toch een ander eiland en dan de nachttrein nemen? Je hebt genoeg speelruimte. Je hebt ook nog genoeg ruimte in Chiang Mai om een tripje buiten de stad te maken met overnachting.
Je moet gewoon kijken waar je redelijk snel naartoe kunt reizen vanuit Chiang Mai/Bangkok om op een eiland te komen. Er zijn regelmatig vluchten naar Phuket bijvoorbeeld, idem voor Krabi. Koh Chang en Koh Kood zijn lastiger omdat je altijd een overnachting op het vaste land moet incalculeren omdat je het niet op tijd redt vanuit Bangkok om de ferry te halen. Hoe dat zit voor Koh Samui bijvoorbeeld, weet ik niet. Google is your friend!
Wat ik ook een nadeel vind in je huidige route, is dat je op de dag van aankomst gelijk al vertrekt uit Bangkok. Nu plan je later in je reis genoeg dagen Bangkok, dus jullie hebben zeker genoeg tijd voor die stad, maar het lijkt me zo onrustig om na die lange reis gelijk weer een reis te ondernemen.
Tot slot, waarom maak je het jezelf niet gemakkelijker en kies voor 1 van de dichterbij Bangkok gelegen eilanden, zoals Koh Samet.
Je route zou er zo uit kunnen zien:
Ma. 03/08:Aankomst Bangkok (05.35 uur) (bezoek aan Wat Pho en/of Grand Palace, s' avonds winkelen)
Di. 04/08: Bangkok (Fietstocht + boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
woe. 05/08: Bangkok (Siam Water Park of dagtrip naar Ayutthaya)
Do. 06/08: Vroege ochtendvlucht naar Chiang Mai (bezoek aan de grote tempel + de oude stad verkennen)
Vr. 07/08: Chiang Mai (Kookcursus of boek een dagtocht de bergen in, er zijn volop keuzes in dagtochten vanuit Chiang Mai. Je kunt ook een tweedaagse trip maken naar Chiang Dao, zoals wij deden)
Zat. 08/08: Chiang Mai (Bezoek aan Elephant Nature Park of zelfstandig een fietstocht maken, bijvoorbeeld naar Huai Tueng Thao Lake, vonden wij super leuk!!!)
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagmarkt)
Ma. 10/08: Vroege ochtendvlucht naar Bangkok - bus en boot naar Koh Samet
Di. 11/08: Koh Samet
Woe. 12/08: Koh Samet
Do. 13/08: Koh Samet
Vr. 14/08: Koh Samet
Zat. 15/08: Boot + bus terug naar Bangkok
Zo. 16/08:
Ma. 17/08:
Di. 18/08:
Woe. 19/08: Bangkok (laatste dagje winkelen) - 's avonds terugvlucht
Ik hou in je route nu zelfs nog 3 volle dagen over. Extra dag Bangkok in het begin? Toch een trip met overnachting vanuit Bangkok naar Ayutthaya? Extra dag op het eiland? Of toch een ander eiland en dan de nachttrein nemen? Je hebt genoeg speelruimte. Je hebt ook nog genoeg ruimte in Chiang Mai om een tripje buiten de stad te maken met overnachting.
Je moet gewoon kijken waar je redelijk snel naartoe kunt reizen vanuit Chiang Mai/Bangkok om op een eiland te komen. Er zijn regelmatig vluchten naar Phuket bijvoorbeeld, idem voor Krabi. Koh Chang en Koh Kood zijn lastiger omdat je altijd een overnachting op het vaste land moet incalculeren omdat je het niet op tijd redt vanuit Bangkok om de ferry te halen. Hoe dat zit voor Koh Samui bijvoorbeeld, weet ik niet. Google is your friend!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nieuwe poging
Mss kan ik toch nog Chiang Mai of iets anders inpassen. Maar dat kan ik dan mss beter ter plaatse bekijken.
Do. 06/08: Kanchanaburi - Bangkok
Vr. 07/08: Bangkok
Zat. 08/08: Bangkok
Ma. 10/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Di. 11/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Woe. 12/08: Bangkok (Wat Pho + shoppen)- Surat Thani (nachttrein)
Do. 13/08:Surat Thani (Monkey School)
Vr. 14/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes?)
Zat. 15/08: Surat Thani - Koh Samui (Ferry)
Ma. 17/08: Koh Samui (snorkelen Koh Tao)
Di. 18/08: Koh Samui
Woe. 19/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry) + Surat Thani - Bangkok (Vlucht) (Inchecken vlucht 21.30 uur)

Do. 06/08: Kanchanaburi - Bangkok
Vr. 07/08: Bangkok
Zat. 08/08: Bangkok
Ma. 10/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Di. 11/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Woe. 12/08: Bangkok (Wat Pho + shoppen)- Surat Thani (nachttrein)
Do. 13/08:Surat Thani (Monkey School)
Vr. 14/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes?)
Di. 18/08: Koh Samui
Woe. 19/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry) + Surat Thani - Bangkok (Vlucht) (Inchecken vlucht 21.30 uur)
- sanook
- Amerika-expert
Vergeet niet dat de vlucht van Surat naar Bangkok uitkomen op Don Muang dus dat je nog moet reizen om op het andere vliegveld Suvarnabhumi te komen. + de kosten voor de ferry + kosten voor taxi naar vliegveld in Surat + de kosten voor de taxi in Bangkok. Maar goed, vlucht vanuit Surat is maar 14 euro, vanuit Samui 138 dat scheelt wel wat inderdaad.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Waar vind jij dat zo goedkoop? Ik kom op 186 voor ons 4 naar Surat Thani. Koh Samuu zit ik over de 900 voor ons 4.
- sanook
- Amerika-expert
surat-bangkok (don muang): http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... html?rtn=0Kristel De Schryver schreef:Waar vind jij dat zo goedkoop? Ik kom op 186 voor ons 4 naar Surat Thani. Koh Samuu zit ik over de 900 voor ons 4.
samui-bangkok (suvarnabhumi): http://www.skyscanner.nl/transport/vluc ... html?rtn=0
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ah, ik had gekeken bij Momondo en Koh Samui was mijn prijs blijkbaar heen en terug. Zou eventueel kunnen overwegen om toch een enkele vlucht van Koh Samui naar Bangkok te nemen. Heb wel gehoord dat die niet altijd even stipt zijn, dus hoop dat ik mijn aansluiting dan niet mis. De nachttrein + de ferry naar daar zou ik dan kunnen laten zoals nu aangezien ik toch eerst naar de First Monkey school zou gaan. Bespaar ik toch een beetje. 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor de tips alweer! Zal hier dringend beslissingen moeten gaan nemen. Alles gaat niet lukken, jammer genoeg.RiverCola schreef:Het is wel erg zonde om niet naar Chiang Mai te gaan. Het is zo'n leuk, gemoedelijk stadje en er is zoveel te doen in de omgeving! Heb je Kanchanaburi en Chiang Mai ten opzichte van elkaar afgewogen en besloten dat Kanchanaburi het dan wint van Chiang Mai? Ik ben er niet geweest dus kan dat niet beoordelen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar Chiang Mai, maar voor de kinderen zou Kanchanaburi blijkbaar leuker zijn. Als ik Chiang Mai er toch nog zou kunnen inkrijgen, zou ik mss daar naar Elephant Nature Park kunnen gaan i.p.v. Elephants World. Zal het nog eens herbekijken, mss wat minder dagen Bangkok dan.
Wat ik ook een nadeel vind in je huidige route, is dat je op de dag van aankomst gelijk al vertrekt uit Bangkok. Nu plan je later in je reis genoeg dagen Bangkok, dus jullie hebben zeker genoeg tijd voor die stad, maar het lijkt me zo onrustig om na die lange reis gelijk weer een reis te ondernemen. Blijkbaar zijn er nog mensen die zo hun reis starten om tijd te winnen en zou dit goed te doen zijn. Bovendien wou ik een beetje schuiven met de dagen zodat ik zondag in Bangkok kon zijn voor de Chatuchak Market.
Tot slot, waarom maak je het jezelf niet gemakkelijker en kies voor 1 van de dichterbij Bangkok gelegen eilanden, zoals Koh Samet. Koh Samui zou ik kunnen combineren met de apenschool in Surat Thani en ook met de roze dolfijnen en de vuurvliegjes, Koh Samet weer niet. Bovendien wordt Ko Tao en omgeving erg aangeraden voor te snorkelen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nu zie ik wel dat de vluchten van Chiang Mai naar Surat Thani ook redelijk betaalbaar zijn, dus dat is mss een optie dan.
Nog eens puzzelen.

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Leuk hé, als je plannen een beetje goede vorm beginnen te krijgen? Ben nu zelf ook bezig met onze reis naar Singapore en Maleisie komende zomer. Hoeveel dagen Singapore? Wel Borneo, geen Borneo? Welk eiland past het beste bij mijn wensen? Puzzelen, schuiven, ticketprijzen opzoeken. Ti's een hoop 'werk'!
Ik zag net dat Koh Tao best aan te varen is vanuit Samui, voor een dagtrip. Ik dacht dat het veel verder was.
Er staan meerdere eilanden bekend om het goede snorkelen. Alleen let wel op, bij sommige strandjes kun je echt vanaf het strand gewoon de zee inlopen en lekker snorkelen, terwijl je op andere eilanden echt een georganiseerde trip moet maken naar dieper op zee om te kunnen snorkelen. Misschien kan beiden op Koh Samui ook wel? Let wel, Koh Samui is 1 van de meest toeristische eilanden. Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, het is maar net waarnaar je opzoek bent. Wij wilden destijds echt een beetje isolation, geen bars met stampende beats en hele hordes toeristen die 's avonds (dronken) langs winkeltjes lopen te slenteren. Daarom kozen we Koh Kood, en dat was de perfecte keuze. Als je juist wat meer vertier zoekt, zijn Koh Samet, Koh Samui, Koh Pangan enz goede eilanden.
Edit: nog 1 ding, de Chatuchak market is er ook op zaterdagen!
Ik zag net dat Koh Tao best aan te varen is vanuit Samui, voor een dagtrip. Ik dacht dat het veel verder was.
Er staan meerdere eilanden bekend om het goede snorkelen. Alleen let wel op, bij sommige strandjes kun je echt vanaf het strand gewoon de zee inlopen en lekker snorkelen, terwijl je op andere eilanden echt een georganiseerde trip moet maken naar dieper op zee om te kunnen snorkelen. Misschien kan beiden op Koh Samui ook wel? Let wel, Koh Samui is 1 van de meest toeristische eilanden. Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, het is maar net waarnaar je opzoek bent. Wij wilden destijds echt een beetje isolation, geen bars met stampende beats en hele hordes toeristen die 's avonds (dronken) langs winkeltjes lopen te slenteren. Daarom kozen we Koh Kood, en dat was de perfecte keuze. Als je juist wat meer vertier zoekt, zijn Koh Samet, Koh Samui, Koh Pangan enz goede eilanden.
Edit: nog 1 ding, de Chatuchak market is er ook op zaterdagen!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nu moet ik wel zeggen dat ik het gevoel heb dat mijn reis naar Amerika plannen eenvoudiger was.
Alleen die namen van al die plaatsen al! Da klinkt allemaal zo onbekend in de oren. Soms moet ik wel tot 10 keer kijken hoe het weer werd geschreven. 
Nu heb ik een planning gemaakt waar Chiang Mai terug bij inzit. Alleen vraag ik me af of dit haalbaar is voor de kinderen.
Er is pas rust vanaf Surat Thani
Dan bollen we uit tot we terug naar huis kunnen.
Ma. 03/08: Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (uitrusten)
Di. 04/08: Kanchanaburi (Erawan watervallen)
woe. 05/08: Kanchanaburi (River Kwai + brug + erebegraafplaats) - Bangkok ('s Avonds buffet op Baiyoke-Toren)
Do. 06/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Vr. 07/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium?, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Zat. 08/08: Bangkok (Chatuchak Market) - Chiang Mai (nachttrein)
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagsmarkt + kookcursus?)
Ma. 10/08: Chiang Mai (Tempels)
Di. 11/08: Chiang Mai (Elephant Nature Park)
Woe. 12/08: Chiang Mai - Surat Thani (vlucht)
Do. 13/08: Surat Thani (Monkey School)
Vr. 14/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes)
Di. 18/08: Koh Samui (snorkelen)
Woe. 19/08: Koh Samui - Bangkok (Vlucht) (Inchecken terugvlucht 21.30 uur)
Bedankt alweer voor de tips en veel plezier met uw voorbereidingen naar Singapore en Maleisië! Lijkt mij ook wel een mooie reis!

Nu heb ik een planning gemaakt waar Chiang Mai terug bij inzit. Alleen vraag ik me af of dit haalbaar is voor de kinderen.

Ma. 03/08: Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (uitrusten)
woe. 05/08: Kanchanaburi (River Kwai + brug + erebegraafplaats) - Bangkok ('s Avonds buffet op Baiyoke-Toren)
Do. 06/08: Bangkok (Fietstocht en boottocht op de Khlongs met Co Van Kessel)
Vr. 07/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium?, 's Avonds eten bij T&K in Chinatown?)
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagsmarkt + kookcursus?)
Woe. 12/08: Chiang Mai - Surat Thani (vlucht)
Do. 13/08: Surat Thani (Monkey School)
Vr. 14/08: Surat Thani (Roze dolfijnen + vuurvliegjes)
Di. 18/08: Koh Samui (snorkelen)
Woe. 19/08: Koh Samui - Bangkok (Vlucht) (Inchecken terugvlucht 21.30 uur)
Bedankt alweer voor de tips en veel plezier met uw voorbereidingen naar Singapore en Maleisië! Lijkt mij ook wel een mooie reis!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Van Surat Thani zou ik nog een dagje afhalen. De roze dolfijnen kunnen we eventueel van Koh Samui doen als we daar nog zin in hebben dan. Waar zou ik die dag dan beste bijzetten volgens jullie? Bij Bangkok, Chiang Mai of Koh Samui?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zal mijn planning weer mogen wijzigen blijkbaar. Heb net een mailtje gehad van First Monkey School in Surat Thani dat ze voor augustus volledig volboekt zijn! Hoop dat het bij de rest ook niet zo is!
De zoo in Chiang Mai vonden onze pubers geweldig. Je mag daar voor een paar centjes heel veel dieren voederen, ongezien in België en Nederland. Wij hebben olifanten, apen, giraffen, nijlpaarden, flamingo's,... gevoederd.
Ze waren eerst niet zo heel enthousiast over een 'zoo', maar vonden het het heel leuke uitstap, net omdat het zo anders is dan bij ons. Je kan er ook panda's gaan bewonderen.
We hebben ook een fietstocht gemaakt in Chiang Mai met de kids bij deze organisatie met een Belg aan het hoofd: http://www.fietseninthailand.com/index.php
Ze waren eerst niet zo heel enthousiast over een 'zoo', maar vonden het het heel leuke uitstap, net omdat het zo anders is dan bij ons. Je kan er ook panda's gaan bewonderen.
We hebben ook een fietstocht gemaakt in Chiang Mai met de kids bij deze organisatie met een Belg aan het hoofd: http://www.fietseninthailand.com/index.php
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ah, super! Dan plan ik misschien al best een extra dagje Chiang Mai!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Voorlopige update. Bij de First Monkey School was geen plaats meer om te overnachten, dus wij gaan daar waarschijnlijk enkel een bezoekje van ongeveer een uur brengen. Overnachting bij Kanchanaburi en eerste overnachtingen bij Bangkok zijn al geboekt, maar kan ze eventueel nog annuleren. Is via booking.com gereserveerd.
Ma. 03/08: Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (uitrusten) http://www.orientalkwai.com/
woe. 05/08: Kanchanaburi (River Kwai + brug + erebegraafplaats) - Bangkok ('s Avonds buffet op Baiyoke-Toren) http://www.royalivory.com/index.html
Do. 06/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium
Vr. 07/08: Bangkok (Co Combo 5-urige Fiets / Boottocht met Co Van Kessel, eten bij T&K in Chinatown)
http://www.covankessel.com/nl/tour/comb ... boottocht/
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagsmarkt + kookcursus)
Woe. 12/08: Chiang Mai
Do. 13/08: Chiang Mai - Surat Thani (vlucht) + Surat Thani - Koh Samui (Ferry)
Zat. 15/08: Koh Samui (Roze dolfijnen + vuurvliegjes)
Zo. 16/08: Koh Samui (snorkelen Koh Tao)
Ma. 17/08: Koh Samui (snorkelen)
Di. 18/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry) + Surat Thani (http://www.firstmonkeyschool.com/) - Bangkok (Vlucht) http://www.princepalace.co.th/#
Woe. 19/08: Bangkok (Siam WaterPark) (Inchecken terugvlucht 21.30 uur)
Ma. 03/08: Aankomst Bangkok (05.35 uur) - Kanchanaburi (uitrusten) http://www.orientalkwai.com/
woe. 05/08: Kanchanaburi (River Kwai + brug + erebegraafplaats) - Bangkok ('s Avonds buffet op Baiyoke-Toren) http://www.royalivory.com/index.html
Do. 06/08: Bangkok (Groot paleis + What Phra Kaeo in de ochtend, namiddag Siam Aqua World aquarium
Vr. 07/08: Bangkok (Co Combo 5-urige Fiets / Boottocht met Co Van Kessel, eten bij T&K in Chinatown)
http://www.covankessel.com/nl/tour/comb ... boottocht/
Zo. 09/08: Chiang Mai (zondagsmarkt + kookcursus)
Woe. 12/08: Chiang Mai
Do. 13/08: Chiang Mai - Surat Thani (vlucht) + Surat Thani - Koh Samui (Ferry)
Zat. 15/08: Koh Samui (Roze dolfijnen + vuurvliegjes)
Zo. 16/08: Koh Samui (snorkelen Koh Tao)
Ma. 17/08: Koh Samui (snorkelen)
Di. 18/08: Koh Samui - Surat Thani (Ferry) + Surat Thani (http://www.firstmonkeyschool.com/) - Bangkok (Vlucht) http://www.princepalace.co.th/#
Woe. 19/08: Bangkok (Siam WaterPark) (Inchecken terugvlucht 21.30 uur)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht