Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Sri Lanka
Rondreis Sri Lanka
Wij zitten te denken om van de zomer naar Sri Lanka te gaan. Dus vroeg ik me af wie hier goede ervaringen heeft met reizen naar Sri Lanka. Ideetjes? Input? Reisverhalen? 

Re: Rondreis Sri Lanka
Zeker doen! Ik ben een aantal jaar geleden in december in Sri Lanka geweest, met op de terugweg een tussenstop op de Malediven van een paar dagen. Ik vond Sri Lanka echt een heel mooi eiland, erg groen, vriendelijke mensen en veel geschiedenis en mooie tempels. Het lijkt qua cultuur wat op India, maar dan minder heftig. Bezoek zeker wat tempels en we hebben toen ook nog een safari in een natuurpark gemaakt en wilde olifanten van dichtbij gezien. Erg indrukwekkend. Verder zeker de oude stad Kandy niet overslaan.
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
Re: Rondreis Sri Lanka
Leuke tip is ook Gall, een oud Nederlands stadje. Leuk om te zien dat ze een winkel bv. Poepdoos noemen en dat de bevolking soms zelfs nog Nederlands spreekt.
Veel plezier, Sri Lanka is geweldig!
Veel plezier, Sri Lanka is geweldig!
Verre reizen Met kinderen:
Tunesië, Egypte (2x), Sri Lanka, Maleisië (2x), Borneo, Kenia, Indonesië (Sumatra, Java, Bali), Curacao, Thailand (2x) en
USA West
Tunesië, Egypte (2x), Sri Lanka, Maleisië (2x), Borneo, Kenia, Indonesië (Sumatra, Java, Bali), Curacao, Thailand (2x) en
USA West
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 9440 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellen1308
-