Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gent
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Gent
Als je er een beetje van houdt: in Oostende kan je ook een Marvin Gaye-wandeling doen, met een iPod die je ontleent bij de toeristische dienst.
(Dezelfde audiogids als waar Kalaman het over heeft?)
Ik vond dat alleszins erg leuk!
(Dezelfde audiogids als waar Kalaman het over heeft?)
Ik vond dat alleszins erg leuk!
- TwentseGijs
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Pff oostende... Ik zou zeggen: Vraag of je een nachtje in gent kunt slapen.. en anders met een taxi/Uber naar eindhovenmoon29 schreef:Grappig om tips over Gent hier op het Amerika forum tegen te komen![]()
wij vertrekken 29 mei a.s. op concertreis naar Gent Brugge en Oostende.
....
De vrij besteedbare avonden brengen we door in Oostende dus mochten jullie daar nog tips voor hebben. ...

Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Wat bedoel je hiermee? Oostende is een fantastische stad voor iemand die er méér wilt doen dan enkel aan het strand liggen...TwentseGijs schreef: Pff oostende... Ik zou zeggen: Vraag of je een nachtje in gent kunt slapen.. en anders met een taxi/Uber naar eindhoven
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Aan het strand liggen gaat het niet worden in ieder gevalkalaman schreef:TwentseGijs schreef: Oostende is een fantastische stad voor iemand die er méér wilt doen dan enkel aan het strand liggen...

We hebben een druk programma.
En met dat weekend daar ook nog eens 'Oostende voor Anker' hoeven we ons al zeker niet te vervelen denk ik

- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Blij dat jullie een fijn tripje hebben gehad
!

http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's