Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis Europa met stop in Europapark, hulp nodig

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rondreis Europa met stop in Europapark, hulp nodig

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, ik vind die auto meer een last dan een lust, maar ja, we moeten nog verder. We gaan er serieus naar kijken, tot nu toe heb ik nog niet veel aantrekkelijke alternatieven gezien,.

Marianne
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Marianne: Wij zijn twee jaar geleden op camping 'Paris est' geweest, geboekt via Arke, al fresco. Een prima stacaravan met twee slaapkamers en bedlinnen. Ik weet niet wanneer je gaat, maar even buiten het seizoen is het erg goedkoop (wij waren er in de meivakantie en betaalden 25 euro per nacht) en met de bus (die voor de camping stopt) en de metro in 45 minuten in de stad.
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door M&MgoesUSA »

Na enig googlen voor een goede parkeerplek in Parijs kwamen wij uit op Rue du Banquier 25, ligt in arr 13 nabij Place D'Italy. Het is geen grote Q-park oid, maar een (afgesloten) garage midden in de stad, volgens mij 19 euro voor 24 uur.. Erg leuke wijk met heel veel restaurantjes/barretjes op loopafstand, metro is een paar haltes naar het centrum. Maar wij hebben daar in de buurt een mooie wandeling gemaakt, zie ons blog :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer