Ben wel benieuwd wat je route precies was?
En goed bevallen dus?

RiverCola, heb je toevallig een reisverslag van je rondreis door Thailand?RiverCola schreef:Ja, Thailand is zeker budget. De ticketprijzen zijn vergelijkbaar met de VS, of goedkoper, maar het verschil zit 'm in de rest. Wij hebben in prima kamers en bungalows geslapen voor 18 euro per nacht. Soms in luxere hotels voor 45 euro per nacht, of in een bungalow aan het strand op een eiland. Een buskaartje voor een reis van 6/7 uur kostte retour 12 euro! Eten kun je op een hoop plaatsen voor 5 euro met z'n tweetjes en doe je een keer gek dan ben je voor 20 euro met z'n tweetjes klaar. In Bangkok liggen de prijzen wat hoger. En waar kun je je nou een uur laten masseren voor nog geen 5 euro? Of elke dag een verse fruitshake drinken voor 40 cent? Een vlucht van de ene kant van het land naar de andere heb je met een beetje geluk al voor 30-50 euro en als je goedkoper uit wilt zijn neem je de nachttrein.
Namibië in combinatie met Zimbabwe voor de Victoria watervallen. Schitterend! En groot voordeel van Namibië tegenover Zuid Afrika: voor de safaris kan je ZELF met je eigen auto rondrijden zonder al die andere mensen.LeenG schreef: Andere suggesties voor leuke, niet te dure bestemmingen in februari ook welkom!
Bedankt voor je reactie. Ook fijn om te lezen dat je tegenwoordig alles vooraf, ook in die regio, kunt boeken via internet.LeenG schreef:@annet,
ik ben vroeger ook met de rugzak op reis geweest in Afrika, hotelletjes zo goedkoop mogelijk, uuuurenlange busreizen op bussen zonder airco of vering,... en ik zou het nu ook niet meer willen en kunnen.
Ik hoed nog steeds geen grote luxe maar zoals je zegt, wel een eigen kamer met eigen badkamer, comfortabel vervoer,... en dat was in Thailand perfect mogelijk! Ik had vooraf alles via internet al geboekt, nette kamers zoals bv in dit charmante hotelletje, binnenlandse vlucht,...
bedankt voor de link! De Vic falls/Zimbabwe heb ik al gezien, was inderdaad geweldig mooi. Ik heb toen zelfs geraft op de Zambezi, dat zou ik nu ook niet meer durven, denk ik.Lilo schreef:Namibië in combinatie met Zimbabwe voor de Victoria watervallen. Schitterend! En groot voordeel van Namibië tegenover Zuid Afrika: voor de safaris kan je ZELF met je eigen auto rondrijden zonder al die andere mensen.
Nee, geen reisverslag. Ik heb alleen de foto's nogannet2009 schreef:RiverCola schreef: RiverCola, heb je toevallig een reisverslag van je rondreis door Thailand?
Ik zou ook wel weer eens naar Azie willen, maar ben inmiddels zo gewend aan de luxe en het gemak van een huurauto en vooraf geplande hotels in Amerika.
Mijn Azie-reizen (wat betreft Thailand alleen een tussenstop in Bangkok) zijn al weer aardig wat jaartjes geleden. En toen ging ik als backpacker terwijl ik het nu toch wel ietsje luxer zou willen (gewone kamers ipv slaapzaal, trein/evt lokale vlucht i.p.v. alles met lokale bussen etc).