Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Portugal 2016
Portugal 2016
Dit jaar geen reis naar de VS want over een paar maanden ga ik verhuizen. Om me voor te bereiden op het inpakken ga ik eerst 18 dagen naar Portugal met als één van de hoogtepunten een bezoek aan een concert van Adele. Wat in Nederland niet lukte, ging in Lissabon wel! Ik ga wel weer een blog bijhouden dus als je het lukt vindt dan kan je me volgen op: https://mirandagoesportugal.wordpress.com/
Miranda
Miranda
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Portugal 2016
Gaaf, veel plezier! Mij is het ook niet gelukt om kaartjes voor Adele in de Ziggo Dome te krijgen. Uiteindelijk was ik er wel doorheen voor een concert in Londen, maar dat was zo'n slechte plek dat ik er geen €100+ voor over had. Ik had inderdaad al gelezen dat de kaartverkoop in Portugal en Spanje niet zo hysterisch verliep als in NL. Wel leuk om een concert met een rondreis te combineren. Ik ga je blog volgen 

Reizen 2015: Krakau, Sevilla, Israël, Jordanië, Oekraïne, Moldavië, Kazachstan, Kirgizië en Boedapest
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)
Reizen 2016: Cuba, Bulgarije, Macedonië, Londen
Reizen 2017: München, Salzburgerland, Londen, Libanon
Reizen 2018: Barcelona, Sri Lanka, Madrid, VS (NO)