Rachel, Dan vlieg ik nog steeds vanuit een andere stad niet? Chicago -> Miami round trip, Miami -> Amsterdam Round trip. Vaak genoeg naar gekeken en soms komt dat duurder uit zelfs dan rechtstreeks vanuit Chicago naar Amsterdam met een layover in Dublin of Londen Heathrow. Vorig jaar nog gekeken, Chicago New York - New York Amsterdam. Waarom ik op Amsterdam vlieg, mijn "thuis" is 20 minuten van Schiphol dan heb ik echt geen zin om nog eens een heel stuk vanaf Brussel met de trein te gaan.
Zelfs wel eens overwogen om naar Indianapolis te rijden en vanaf daar naar huis te vliegen. Het verschil in ticket prijs was zo minimaal dat het mijn 3 en half uur reizen gewoon niet waard was.
@Hemmie,
Maakt niet uit! Ik voel me altijd alleen zo belazerd door vliegtuig maatschappijen. Het is elke keer maar gokken weer wanneer je de beste prijzen van vinden. $400 is veel geld en had ik iets leuks mee kunnen doen (Jeep parts kopen

) maar ik heb mijn tickets via Iceland air al en er is weinig aan te doen! Lekker vooruit kijken naar anderhalve week naar familie