Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eigen auto van vrienden in Colombia.
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Eigen auto van vrienden in Colombia.
Ik denk dat dit de juiste plaats is voor mijn vraagje: mijn zoon gaat naar vrienden in Colombia en zij hebben daar zelf een auto, is hij verzekerd als hij deze auto bestuurd? Misschien dat iemand dit zo weet?
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: eigen auto van vrienden in Colombia
Normaal gesproken is een auto verzekering in Amerika op de persoon en niet (zoals bij ons) op de auto.
Je zoon zal dus zelf moeten regelen dat hij verzekerd is.
Je zoon zal dus zelf moeten regelen dat hij verzekerd is.
Re: Eigen auto van vrienden in Colombia.
Geen idee hoe de regels hierover zijn in Colombia. Wellicht vragen aan de instantie waar je verzekerd bent?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Geldt dat ook voor zuid amerikaanse landen is de vraag.Normaal gesproken is een auto verzekering in Amerika op de persoon en niet (zoals bij ons) op de auto.
Gewoon bij de verzekering navragen lijkt me het makkelijkst of anders evt. een mailtje naar de ambassade daar sturen denk ik.
- sunnyrojo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: eigen auto van vrienden in Colombia
ja het gaat om het land Colombia.eoms schreef:Het land Colombia?
bedankt alvast voor de reacties, op internet kon ik ook niet echt terugvinden dus inderdaad misschien navragen bij mijn verzekering.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Laat de vrienden in Colombia navragen bij hun verzekering, of een buitenlander/een vreemde verzekerd is, als hij/zij in hun auto rijdt. Laat zij het antwoord op papier vragen, zodat er een bewijs is. Ga daar niet te lichtzinnig mee om. Mochten ze nog naar een ander land dan Colombia rijden (een grens over gaan), vraag dan ook of dat toegestaan is.sunnyrojo schreef:Ik denk dat dit de juiste plaats is voor mijn vraagje: mijn zoon gaat naar vrienden in Colombia en zij hebben daar zelf een auto, is hij verzekerd als hij deze auto bestuurd? Misschien dat iemand dit zo weet?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3978 Weergaves
-
Laatste bericht door groennom
-
- 5 Reacties