Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kerstvakantie, waarheen?

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Kerstvakantie, waarheen?

Bericht door Brigit »

Hallo allemaal,

Omdat ik al eerder veel hulp heb gehad met onze Amerika, Canada en IJsland reizen van dit forum, wil ik hier toch de vraag voorleggen; we hebben besloten met kerst 2 weken op vakantie te willen gaan (ik, man en 1 kind) maar we komen er niet uit waar naartoe.
Wensen zijn: niet te koud, misschien zelfs graag 20+ graden, veel natuur/mogelijkheid om te wandelen en niet meer dan 10-12h vliegen. Veilig is ook een must ;-) ik denk dat we niet naar bv Curaçao of de Canarische/Kaapverdische eilanden willen. Zuid-Afrika werd gesuggereerd door mijn zoon, tickets zijn momenteel alleen zeer prijzig. Ik hoor graag wat jullie een leuke winterbestemming vonden!
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Kerstvakantie

Bericht door ONYX666 »

wij gaan naar florida met de kerst .
Volgens mij heeft het alles wat je zoekt.
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Thailand ?
Qua prijzen vliegtickets: je wilt in de kerstvakantie dus betaal je hoogseizoen prijzen. 1 of 2 weekjes verschuiven levert een veel betere prijs op.
Brigit
Amerikafan

Bericht door Brigit »

Thanks. We hebben geen flexibiliteit in de periode ivm de schoolvakantie van onze zoon dus de duurdere periode zitten we aan vast.
Florida trekt ons op 1 of andere manier niet zo, misschien onterecht. Ik heb het idee dat het vnl druk is en wei if indrukwekkende natuur.
Thailand zal ik eens naar gaan kijken.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
El_guti2
Amerika-ontdekker

Bericht door El_guti2 »

Al eens over Texas nagedacht?

Genoeg natuur en mogelijkheid om te wandelen; zeker in Hill country en Big Bend NP.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Brigit schreef:
30 aug 2019, 11:36
Thanks. We hebben geen flexibiliteit in de periode ivm de schoolvakantie van onze zoon dus de duurdere periode zitten we aan vast.
Florida trekt ons op 1 of andere manier niet zo, misschien onterecht. Ik heb het idee dat het vnl druk is en wei if indrukwekkende natuur.
Thailand zal ik eens naar gaan kijken.
Florida heeft zeker wel indrukwekkende natuur. Heel anders als bijvoorbeeld west amerika maar toch ook heel mooi.
Kijk anders eens in dit topic
viewtopic.php?t=65983

Over drukte weet ik niet dit is de eerste keer dat we met de kerst daar zijn.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Cuba? Wel 25+ graden.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Brigit
Amerikafan

Re: Kerstvakantie, waarheen?

Bericht door Brigit »

Dank voor alle tips. Het is toch (een stukje) Zuid-Afrika geworden. We vliegen naar Johannesburg en gaan via 2 tussenstops richting Hoedspruit. In tegenstelling tot wat we meestal doen (rondtrekken) gaan we daar 1.5 week in een huis verblijven en van daaruit de omgeving verkennen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer