Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Japan (sept-okt'25)

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Japan (sept-okt'25)

Bericht door kastelke »

Mid september vertrekken we voor een 3 weken trip naar Japan. Ondanks het feit dat ik 3 weken heb, heb ik snel moeten besluiten dat ik niet kan doen wat ik allemaal zou willen doen. Dus moet ik nog een 2de keer terug voor het zuiden (misschien in combinatie met Korea) en misschien zelfs een 3de keer voor het noorden. :lol:
Maar voor deze trip gaan we de volgende plaatsen bezoeken:
Tokyo, Yokohama, Kamakura, Enoshima, Hakone, Kyoto, Nara, Osaka, Himeji, Kobe, Kanazawa, Takayama, Nikko

Reizen met openbaar vervoer. En we bezoeken natuurlijk ook de World Expo in Osaka! Daar moet ik nog gaan uitzoeken welke paviljoenen we willen bezoeken (en waar we nog tickets voor kunnen krijgen).

Als iemand nog tips heeft, bepaalde dingen die ze bezocht hebben die niet zo bekend zijn voor toeristen, lekkere plaatsjes om te eten, goede hotels (ik wil mijn eigen kamer met badkamer).
Voor het eten kijk ik ook uit naar streetfood. Al die plaatsen hebben lokale specialiteiten en ik wil ze allemaal verkennen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer