Is er toevallig onlangs iemand over een van de bruggen in San Francisco gereden?
We weten dat je tol moet betalen maar hoe moet je deze betalen? Met creditcard of cash? Ik zie ze namelijk op filmpjes niet meer stoppen, zoals voorheen, bij de tolpoortjes of wordt het kenteken geregistreerd dat je achteraf moet betalen. Hoe zit dat dan met een huurauto?
We zullen denk ik over de Oakland Bay Bridge heen moeten vandaar deze vraag.
Over de oakland kan je kiezen direct cash of later betalen. Kies de rijstrook die je wilt. De golden gate bridge is volledig automatisch en dan moet je achteraf betalen via de site.
Edit:
Deze site kan je voor one time payment gebruiken https://www.bayareafastrak.org/en/ggb/o ... ment.shtml
Stad uit is inderdaad vrij. Wij zaten in Berkeley en gingen naar San Francisco. Betalen gebeurde wel via de tolpoortjes en kan alleen cash. In een huurauto zit vaak wel een kastje om automatisch de tol te betalen. Maar ik kreeg bij de verhuur nog een heel verhaal over het abonnement en dat ik meer dagen abonnement moest betalen ondanks dat ik er geen gebruik van zou maken. Dus maar gewoon cash betaald. Voor de Baybridge was dit na 10 uur 's ochtends 4 dollar.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.