Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Moab - cabin of motel?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
eric&japke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Moab - cabin of motel?

Bericht door eric&japke »

Graag wil ik weten wie ervaring heeft met overnachten in een deluxe cabin met airco van KOA in Moab in de maand juli wanneer de temperatuur avonds/nachts nog ruim boven de 20 graden is.
Mijn vraag is of je de cabin wel genoeg kunt koelen of dat je voor een goede nachtrust toch beter in een motel kunt overnachten.
We reizen met 2 kinderen waarvan de jongste 2 jaar is.
Groetjes, Eric
2008 - CA-NV-UT-AZ
2009 - OR-WA-BC-AB-MT-WY-ID
2010 - AZ-UT-NV
2012 - CO-SD-MT-WY
2013 - CA-NV-UT
2014 - FL
2018 - CO-UT-ID-WY-SD-NB
2019 - BC-WA-OR-MT-AB
2023 - NV-UT-ID-MT-WY-CA
2024 - CA-AZ-UT-CO-WY
2025 - NV-UT-CO-WY-NM-AZ-CA
Cindysimone
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Moab - cabin of motel?

Bericht door Cindysimone »

Wij hebben afgelopen zomer verschillende nachten in een koa cabin overnacht. Ook in moab. Het is goed te doen snachts. Ze hebben naast de airco nog een extra ventilator voor de andere ruimte. Wij sliepen in de gewone blokhutten en niet in de deluxe met drie kinderen. Ik heb ze niet gehoord
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Wij hebben een paar jaar geleden in een cabin overnacht op een campground net ten noorden van het stadje (weet de naam niet meer, maar was net de brug over en dan rechts van de weg). Kleine cabin, niet luxe, maar prima te koelen met de airco. Sterker nog: wij zetten hem aan in de avond en dan weer uit als we gingen slapen (anders vonden we het te koud, ben niet zo gek op airco).
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Volgens mij bedoel jij Moab Valley RV Resort. Daar sliepen wij verleden jaar ook. Als je kiest voor de 'cottage' dan heb je ook eigen sanitaire voorzieningen. De anderen hebben dat niet. Fijne locatie, niet al te duur en de cabins zijn inderdaad klein maar fijn.
Groetjes,
Daniel
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Klopt, die was het. En ik bedoelde natuurlijk links, en niet rechts, van de weg. Wij hadden inderdaad een cabin met sanitair.

Vond het erg leuk, lekker 's avonds op de piepkleine porch of aan de picknicktafel hangen met een boekje. We hebben zelfs een soort van gekookt in dat ienie-minie keukentje. Ook nog gebruik gemaakt van het zwembad (incl hot tub!).

Overigens: toen wij er waren was het bloedje heet, richting de 40 graden overdag. En toch geen last van gehad in de cabin.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Als het net na de brug is, is het volgens mij ook rechts van de weg. Alleen kom je dan niet van Moab maar van de andere kant. :wink:
Groet,

Old Faithful
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Om het even helemaal duidelijk te maken :wink:
moabrv.JPG
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Old Faithful schreef:Als het net na de brug is, is het volgens mij ook rechts van de weg. Alleen kom je dan niet van Moab maar van de andere kant. :wink:
Hahaha, je hebt gelijk! Maar blijkbaar had ik het verkeerd in mn hoofd. Ik dacht dat als je vanuit Moab aan kwam rijden, je éérst de brug over moest en dat het dan links was (alleen schreef ik per ongeluk rechts). Maar zo te zien ligt de camping toch echt voor de brug. :lol:

Anyway.....ik vond dat een fijne camping op een heerlijk rustige plek met een prima cabin! :thumbup:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij hebben wel eens op de KOA in Moab een cabin gehad. Die is prima koel te houden. De locatie is echter niet zo denderend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer