Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sportwedstrijden

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Timb
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Sportwedstrijden

Bericht door Timb »

Hoi,

Wij zitten van 11 t/m 14 maart in SF en van 16 maart t/m 19 maart in LA. Van 23 t/m 26 maart in LV.

We zouden graag een sportwedstrijd willen bezoeken. Ik zat zelf aan Rugby of Baseball te denken, maar die seizoenen beginnen pas in April. :?

Hebben jullie tips wat misschien leuk is om te zien?
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Sportwedstrijden

Bericht door thebruins »

Basketbal en ijshockey zijn in volle gang dan, al zul je dat in LV niet vinden. Is maar net wat je leuker lijkt...
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Wellicht een college football wedstrijd bijwonen? Soms heb je ook een off team voor Hockey zoals hier in Chicago de Wolves. Je kan dat tickets krijgen voor vele malen goedkoper.
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Ijshockey lijkt mij ook wel erg gaaf en ook Basketball lijkt me niet verkeerd. Zal daar eens even naar kijken. Thanx. Enig voorkeur qua team?
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Basketbal volg ik niet zo meer, maar ijshockey wel. Ik zou voor LA gaan als je moet kiezen tussen Anaheim, LA en San Jose. En als LA niet handig is qua wedstrijden op dat moment, dan San Jose.
Gast

Bericht door Gast »

Big_Mo schreef:Wellicht een college football wedstrijd bijwonen? Soms heb je ook een off team voor Hockey zoals hier in Chicago de Wolves. Je kan dat tickets krijgen voor vele malen goedkoper.
Het college football seizoen eindigt rond nieuwjaar, dus dat gaat niet lukken. :)

College basketbal is dan bijna klaar met het reguliere seizen voor de playoffs starten ("March Madness").
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij zijn alleen NBA en NHL een optie. Los Angeles Kings, Anaheim Ducks en San Jose Sharks voor ijshockey. Golden State Warriors, Los Angeles Lakers en Los Angeles Clippers voor basketbal. Las Vegas heeft geen professionele teams.
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

Bedankt voor deze tips. Ik ga even kijken of er een wedstrijd is op het moment dat wij er zijn! :thumbup:
Timb
Amerikakenner

Bericht door Timb »

De La Lakers spelen 18 maart in het Stapples centre. Dat lijkt ons gaaf om te zien. Snel tickets boeken.
Gast

Bericht door Gast »

Goeie keuze :thumbup:
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Hoewel LA Lakers al een even niets meer presteren is het natuurlijk een topteam. Je zit ook vlak voor de playoffs dus misschien hebben ze dan ook nog echt iets om voor te spelen. En je bent een van de laatste die de legendarische Kobe Bryant nog zou kunnen zien spelen. Zijn afscheid komt met de maand dichterbij.
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als hij dan nog speelt....
Pauwke99
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Sportwedstrijden

Bericht door Pauwke99 »

Hallo,
In juli-augustus staat er een rondtrip door het zuidwesten van Amerika op de planning. We zouden graag een typische Amerikaanse sportwedstrijd bijwonen, (we hebben geen specifieke voorkeur). We zijn van 22-24 juli in Los angeles en van 7-10 augustus in San Fransisco. Heeft iemand tips en leuke ideeën ?
Groetjes Michiel :)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Volgens mij is in die periode alleen het baseball seizoen, dus je zou kunnen kijken of er MLB wedstrijden in Anaheim, LA, SF of Oakland zijn.
Pauwke99
Amerika-ontdekker

Bericht door Pauwke99 »

Heb het even opgezocht , inderdaad baseball seizoen. Helaas zijn er op de dagen dat we in LA of San Fransisco zijn geen thuiswedstrijden :cry:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Van 22-24 juli spelen zowel de Dodgers als de Angels inderdaad uit. Maar van 7-10 augustus spelen de Oakland Athletics thuis.
Pauwke99
Amerika-ontdekker

Bericht door Pauwke99 »

leuk :) ! We komen de 7de aan in San Fransisco (uit yosemite) maar leveren de 7de ook onze auto al in , is er misschien openbaar vervoer dat naar het stadion rijdt ?
Gast

Bericht door Gast »

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer