Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuwe website yosemite (problemen)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
xxkiwi88
Amerika-ontdekker

nieuwe website yosemite (problemen)

Bericht door xxkiwi88 »

Hoi,

Hebben jullie gezien dat er een nieuwe website is voor Yosemite?
Je moet nu boeken via www.travelyosemite.com.
Helaas werkt deze site nog niet helemaal.
Ik heb al een mail gestuurd maar nog niets gehoord helaas.

De oude site ligt er al even uit (qua boeken) en de nieuwe site ging per 01-03 pas werken (hier pas erg laat op 01-03).
En nu werkt de site qua boeken nog niet. De data bij bijvoorbeeld Housekeeping Camp staan allemaal op vol.
Ook in de maanden februari e.d. van 2017. Dit klopt niet want toen ik de laatste keer op de oude site keek was er zelfs nog plek voor september a.s.

Anyway... Weet er iemand meer?
En ik zie geen Curry Village op de nieuwe site staan.
Iemand hier informatie over?

Alvast bedankt!
Kim
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Bericht door PSVwally »

Ik krijg de melding 'The system is currently down for scheduled maintenance' dus ik denk dat je geeoon even geduld moet hebben. Hou er ook rekenening mee dat als er onderhoud aan de site wordt gepleegd het vaak in Amerika in de avond/nacht zal zijn, dus 9u later dan hier.

http://www.yosemitepark.com/lodging.aspx Werkt deze site ook niet meer?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Vanaf 1 maart moet je via de nieuwe site reserveren. Ze zullen wel wat aanloopproblemen hebben.
Curry Village heeft een nieuwe naam gekregen: heet nu Half Dome Village. Zie ook dit topic.

Marianne
xxkiwi88
Amerika-ontdekker

Bericht door xxkiwi88 »

Wat moet ik toch zonder jullie? :clap:
Bedankt!

ps: ik zie nu ook history staan bij de twee locaties met een nieuwe naam ;)
LennartMart
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door LennartMart »

Ik heb nu een bevestiging gehad voor ons verblijf van de nieuwe concessiehouder, maar er zit geen Itinary number bij. En met dat nummer kan je nog eventueel cancellen... Iemand een e-mailadres gevonden voor boekingen? 'k Vind enkel een telefoonnummer.

Edit: Contact gezocht via social media kanaal - ik zie dat ze daar redelijk actief zijn.

Edit2: Ik heb nog kunnen kijken in't reservatiesysteem (nu "system maintenance"). Als ik nu dezelfde boeking zou doen, dan is dat 40 dollar minder :!: Toch ook daarover even informeren.
IsabelleV
Amerika-ontdekker

Bericht door IsabelleV »

Ik volg even mee, heb ook vrijdag een herbevestiging gekregen van onze reservatie in Half Dome Village (ex Curry Village). Toen ik net op de site even ging kijken wat de huidige prijzen zijn zie ik dat als ik nu dezelfde data boek, dit 80 dollar minder is! Maar het is me niet duidelijk hoe ik mijn boeking moet tevoorschijn halen om die eventueel te cancellen en een nieuwe boeking te doen, de vroeger doorgestuurde links werken niet meer...
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Heb je ze al geprobeert te bellen/mailen?

Heb je bij die links of in een mail een confirmation nummer of dergelijke en kan je die ook nergens ingeven dan zou ik gewoon een belletje eraan wagen. Dat kost de minste tijd en het kost ook niet zo heel veel qua geld, let alleen wel op het tijdsverschil :wink:
LennartMart
Amerika-newbie

Bericht door LennartMart »

IsabelleV schreef:Ik volg even mee, heb ook vrijdag een herbevestiging gekregen van onze reservatie in Half Dome Village (ex Curry Village). Toen ik net op de site even ging kijken wat de huidige prijzen zijn zie ik dat als ik nu dezelfde data boek, dit 80 dollar minder is! Maar het is me niet duidelijk hoe ik mijn boeking moet tevoorschijn halen om die eventueel te cancellen en een nieuwe boeking te doen, de vroeger doorgestuurde links werken niet meer...
Ik heb een berichtje gestuurd via Facebook. Daarop kreeg ik een e-mail van hen, waarbij ze m'n oude reservatie annuleerden en onmiddellijk een nieuwe aanmaakten. Uitstekende customer service daar! :thumbup:
IsabelleV
Amerika-ontdekker

Bericht door IsabelleV »

Ik heb ook een bericht via Facebook gestuurd, kreeg een reactie dat ze me gingen mailen maar we zijn nu enkele dagen ver en ik heb nog niets ontvangen. Ik zie enkel een telefoonnummer op de site, is er een specifiek mailadres ?
Dedert
Amerika-ontdekker

Bericht door Dedert »

Ik had 6 maart via het contactformulier http://www.travelyosemite.com/contact-us/ op de website een mail verstuurd en kreeg op 9 maart reactie via APDReservations@aramark.com. In de mail gaven ze aan dat als ik nog meer vragen had gewoon kon reageren op die mail. Het duurt dus wel een paar dagen voor je reactie krijgt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer