Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Uitgaan in Los Angeles
- Daisy16
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Uitgaan in Los Angeles
Hallo allemaal,
Ik had een vraag over het uitgaan in Los Angeles.
Mijn vriend en ik verblijven na onze rondreis nog een paar dagen in Los Angeles en wij zouden graag een avondje opstap willen in een club.
Nu had ik al gelezen dat het niet gemakkelijk is om een club binnen te komen, of dat je in hele lange rijen moet wachten voordat je naar binnen kunt.
Heeft iemand misschien tips hier over? En misschien tips voor stellen die een club willen bezoeken, want vrouwen komen makkelijker binnen dan mannen.
Alvast bedankt
Liefs Daisy16
Ik had een vraag over het uitgaan in Los Angeles.
Mijn vriend en ik verblijven na onze rondreis nog een paar dagen in Los Angeles en wij zouden graag een avondje opstap willen in een club.
Nu had ik al gelezen dat het niet gemakkelijk is om een club binnen te komen, of dat je in hele lange rijen moet wachten voordat je naar binnen kunt.
Heeft iemand misschien tips hier over? En misschien tips voor stellen die een club willen bezoeken, want vrouwen komen makkelijker binnen dan mannen.
Alvast bedankt
Liefs Daisy16
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Uitgaan in Los Angeles
Iemand kennen is altijd de beste manier om er in te geraken.
In de regio Hollywood / West Hollywood zijn best wel wat clubs te vinden.
Maar waarom niet in Vegas, keuze zat !!!!!
In de regio Hollywood / West Hollywood zijn best wel wat clubs te vinden.
Maar waarom niet in Vegas, keuze zat !!!!!
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Daisy16
- Amerika-ontdekker
In Los Angeles kennen we helaas niemand.
En als wij in Las Vegas zijn gaan wij zeker wat clubs bezoeken.
Wij komen in meerdere grote steden en het leek ons wel leuk als we op sommige plekken ook de clubs/nachtleven mee maken
En als wij in Las Vegas zijn gaan wij zeker wat clubs bezoeken.
Wij komen in meerdere grote steden en het leek ons wel leuk als we op sommige plekken ook de clubs/nachtleven mee maken
- Max Kool
- Amerikakenner
Kijk even op de websites van de Viper Room en Whiskey a gogo, daar is vaak wel wat te doen. Zitten beide op Sunset in West Hollywood.
Als je van rock houdt
Als je van rock houdt
LA, LA, LA....
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In Santa Monica heb je wel wat leuke cafés. Persoonlijk vond ik de viper room (vlakbij de whiskey) er maar cheesy uitzien, maar dat waren achteraf inderdaad meer rocktenten net als die max kool noemt. Zo zien overigens veel tenten er van buiten wat shady uit. De viper room was een grote zwarte vlek langs de straat eigenlijk.
Op Hollywood blvd als je uitstapt op metrostation hollywood & Vine heb jeLA Epic Club Crawls als je dan richting het dolby theater loopt aan de rechterkant een bioscoop liggen, cinespace.. daar is ook een club binnen.
Verder heb je natuurlijk ook in LA een Omnia club, al heet die Ohm. Hier geldt wel een strikte dresscode en reken op een prijzige entree. Deze zit ergens boven in het dolby theater complex (waar de Oscars worden uitgereikt) http://ohmnightclubla.com/ Maar dit is wel een dikke tent volgens mij
Op Hollywood blvd als je uitstapt op metrostation hollywood & Vine heb jeLA Epic Club Crawls als je dan richting het dolby theater loopt aan de rechterkant een bioscoop liggen, cinespace.. daar is ook een club binnen.
Verder heb je natuurlijk ook in LA een Omnia club, al heet die Ohm. Hier geldt wel een strikte dresscode en reken op een prijzige entree. Deze zit ergens boven in het dolby theater complex (waar de Oscars worden uitgereikt) http://ohmnightclubla.com/ Maar dit is wel een dikke tent volgens mij
- Daisy16
- Amerika-ontdekker
Mijn vriend zou het wel leuk vinden om naar de Viper room of Whiskey a go go te gaan.
Ik ga graag met hem mee om daar een drankje te doen, maar ik hoef daar niet een hele avond te zitten.
PSVWally bedankt voor je tips, ik hab even op de site van LA Epic Club Crawls gekeken en dit vond ik wel een leuk/goed idee.
Ik ga graag met hem mee om daar een drankje te doen, maar ik hoef daar niet een hele avond te zitten.
PSVWally bedankt voor je tips, ik hab even op de site van LA Epic Club Crawls gekeken en dit vond ik wel een leuk/goed idee.
- Max Kool
- Amerikakenner
Staan bedoel je, zitten is voor de mensen die een tafeltje gereserveerd hebben 
Ik hou van tenten als de Viper Room en de Whiskey. Het is klein, en wanneer er een band is sta je er bovenop. Bovendien treden er in deze tenten met regelmaat echt goede bands op, voor weinig geld.
(Gisteren nog naar K's Choice geweest, was supergoed en zelfs als je achterin de zaal staat ben je nog steeds maar 10 meter van het podium verwijderd)

Ik hou van tenten als de Viper Room en de Whiskey. Het is klein, en wanneer er een band is sta je er bovenop. Bovendien treden er in deze tenten met regelmaat echt goede bands op, voor weinig geld.
(Gisteren nog naar K's Choice geweest, was supergoed en zelfs als je achterin de zaal staat ben je nog steeds maar 10 meter van het podium verwijderd)
LA, LA, LA....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1853 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW
-