Voor de show raad ik je Le Reve aan in Wynn, al 3 keer gezien en nog steeds overweldigend.

Aria is top.Kurt10 schreef:Een paar vraagjes ?
Ik wil de Aria boeken op de Strip. Wie heeft hier al geslapen en wat vond je ervan ?
Dan wil ik Downtown in de Downtown Grand slapen, is dit de moeite ? In de Golden Nugget heb ik al geslapen en vond ik goed dus ik twijfel een beetje.
Qua shows van Cirque de Soleil welke raden jullie aan ? Ka , Zarkana , Zumanity ?
Heel vaak staat de naam van het hotel er of gewoon bij of het is te herleiden via betterbidding.com.SuzieQ schreef:Misschien omdat je dan niet weet waar je terechtkomt?
Er staat wel eens: The last person got, en dan de naam van een hotel.RCRD schreef:Heel vaak staat de naam van het hotel er of gewoon bijSuzieQ schreef:Misschien omdat je dan niet weet waar je terechtkomt?
Vito schreef:Voor mij is het heel simpel, ik wil hotels die tot kort van tevoren gratis te annuleren zijn. En dat heb je niet met Priceline / Hotwire.
My 2 cents: hoop dat je er iets aan hebtDamien010 schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over hotels in Vegas. We zijn met zn drieen en hebben ongeveer een budget in gedachten van €45-65 per nacht.
Heb na aardig wat research 5 hotels geselecteerd:
- The Golden Nugget: (is de oude strip een aanrader?)
- Treasure Island (heeft tot nu toe mijn voorkeur op basis van recensies)
- Excalibur
- Hard Rock Hotel: (ligt dit ver buiten de strip?)
- Circus Circus: (las op internet verhalen over dat het hotel oud en vies was + veel kakkerlakkenKlopt dit?
Wat zijn jullie ervaringen met deze hotels? En wat vinden jullie van deze 5 hotels de beste?
Hoor het graag van jullie![]()
-