Beste allen,
Bedankt voor de reacties. Ik had zelf inderdaad ook al even zitten Googlen, maar zag weinig campers e.d. staan. Ik ben in de tussentijd zelf ook nog op het internet aan het zoeken geweest en ben de volgende pdf tegen gekomen:
https://www.nps.gov/goga/learn/manageme ... access.pdf. Op basis van pag. 28 (VEHICLE LOAD, WEIGHT and SIZE LIMITS) ga ik er vanuit dat we op Conzelman Road zelfs tot aan Hawk Hill zouden mogen met onze camper, maar dat parkeren in de omgeving van het West Bluff Amphitheater (Crissy Field) niet is toegestaan.
Marianne, bedankt en dank voor de tip. Te ver van de brug parkeren is helaas geen optie, we gaan die dag namelijk onderweg naar Yosemite en zat te denken aan enkele korte stops in de directe omgeving van de brug om wat foto's te kunnen nemen.
Ingrid, ik neem aan dat je Fort Point bedoeld in plaats van Fort Mason. Ik zie in Streetview aan het begin van Long Avenue (die over gaat in Marine Drive) echter een waarschuwing staan voor "narrow road", dus ik weet niet of dat een goed idee is met een camper, alhoewel ik in de bovenstaande pdf verder geen restricties tegen kom voor deze weg.
Niekie, ik zou t.z.t. graag jouw ervaringen lezen over het parkeren van een camper in de directe omgeving van de Golden Gate Bridge. Aangezien wij pas in augustus gaan kunnen jouw ervaringen voor ons wellicht goed van pas komen.
Nogmaals dank voor jullie reacties!
Groetjes,
Jan