Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yosemite-El Portal Indian Flat RV Park - Tent Cabins

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Rick.petra
Amerika-ontdekker

Yosemite-El Portal Indian Flat RV Park - Tent Cabins

Bericht door Rick.petra »

Hallo,

Heeft iemand ervaring op campground Indian Flat RV Park in El Portal (Yosemite) we willen er 2 nachten in een tent/cabine overnachten.
Graag jullie reactie/meningen

Gr Rick
Gerg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Yosemite-El Portal Indian Flat RV Park - Tent Cabins

Bericht door Gerg »

Hallo Rick,

Hebben afgelopen jaar in augustus 2 jaar op de camping gestaan met onze gehuurde RV.
Alhoewel we zelf een redelijk goede plek hadden (wel moeilijk inparkeren) is het een camping die ik als de slechtste heb ervaren van onze 5 weken durende reis.
De sanitaire voorzieningen zijn zeer matig tot slecht, de camping loopt later op de dag helemaal vol en je hebt vervolgens zelf weinig tot geen privacy, alles staat dicht op elkaar.
Omdat het moeilijk is iets te reserveren in het park kozen we voor deze camping.

We hebben alle campings ervaren als uiterst schoon en netjes, was echt een eyeopener voor ons maar deze viel er echt negatief uit.
Helaas zul je moeten kiezen als je niks in het park vindt.
Gezien mijn eerdere opmerking over het vollopen zou ik dus wel reserveren.

Succes en veel plezier in de mooie VS!

Ger
Rick.petra
Amerika-ontdekker

Re: Yosemite-El Portal Indian Flat RV Park - Tent Cabins

Bericht door Rick.petra »

Hallo Ger,

Bedankt voor je informatie, we gaan dan toch maar in Mariposa overnachten!

Gr Rick
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer