Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visalia-Monterey welke route?
-
- Amerika-ontdekker
Visalia-Monterey welke route?
Hoi.
Op 13 Aug rijden we van Visalia naar Monterey welke route is het mooiste en wat is er eventueel te zien?
Tips en adviezen zijn weer welkom!
Gr Rick
Op 13 Aug rijden we van Visalia naar Monterey welke route is het mooiste en wat is er eventueel te zien?
Tips en adviezen zijn weer welkom!
Gr Rick
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Visalia-Monterey welke route?
Via Big Sur.
Ook hier weer: afhankelijk van wat je daarna gaat doen. Ik neem aan naar SF. Maar als je daarna naar het zuiden gaat kom je nog langs Big Sur en zou ik hier de snelste route nemen en nog tijd in Sequoia doorbrengen. Maar dan is een andere overnachtingsplaats wel handig.
Marianne
Ook hier weer: afhankelijk van wat je daarna gaat doen. Ik neem aan naar SF. Maar als je daarna naar het zuiden gaat kom je nog langs Big Sur en zou ik hier de snelste route nemen en nog tijd in Sequoia doorbrengen. Maar dan is een andere overnachtingsplaats wel handig.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5805 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-