Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upper Pines Yosemite / Kamperen zonder full hookup
Upper Pines Yosemite / Kamperen zonder full hookup
Heeft er iemand ervaring met overnachtingen in de zomermaanden (juli) op campground Upper Pines in Yosemite NP.
Is het niet enorm warm zonder airco en erg donker zonder verlichting (lees electriciteit)?
En zo ja, heeft er iemand een tip voor een full hookup camground dichtbij Yosemite NP
Alvast bedankt voor de moeite!
Is het niet enorm warm zonder airco en erg donker zonder verlichting (lees electriciteit)?
En zo ja, heeft er iemand een tip voor een full hookup camground dichtbij Yosemite NP
Alvast bedankt voor de moeite!
Laatst gewijzigd door Dorothy op 08 feb 2007, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Dorothy
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi Dorothy,
Dichtbij Universal is er de Walnut RV... http://www.walnutrvpark.com/ namelijk maar 28,2 km vanaf Universal verwijdert.
Wat wij gezien hebben is er in de omgeving helemaal niets te zien.... dit is een échte stadscamping. Maar dus wel gunstig t.o.v. Universal.
MAS
Dichtbij Universal is er de Walnut RV... http://www.walnutrvpark.com/ namelijk maar 28,2 km vanaf Universal verwijdert.
Wat wij gezien hebben is er in de omgeving helemaal niets te zien.... dit is een échte stadscamping. Maar dus wel gunstig t.o.v. Universal.
MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Malibu RV Park is inderdaad duur, maar verder? Personeel was gewoon heel vriendelijk en de plaatsen zijn 'normaal'. Wij hebben wel aan de oceaankant gestaan, geweldig uitzicht. Ik vind het nog steeds een geweldige ervaring om wakker te worden en uit je bed zo over de oceaan uit te kijken.
Ik zou er geen week willen staan, maar voor een dag of twee, prima ervaring gehad!
Ik zou er geen week willen staan, maar voor een dag of twee, prima ervaring gehad!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is de campground in L.A. niet sowieso alleen maar nuttig om te kunnen overnachten. Ik bedoel, je gaat er toch niet staan om je op de camping te kunnen vermaken. Je bent neem ik aan de hele dag op pad en komt alleen maar terug om je hut te parkeren, te slapen en de volgende dag weer te vertrekken om verder te kijken.
...Of zie ik dat nu verkeerd? :dunno:
Wij stonden recht tegenover Disneyland op dezecampground. Ennuh, ja.. er lag alleen maar asfalt. Duhhh, lekker belangrijk i n L.A. Maar wel 's avonds een life-vuurwerkshow. Kijk, now you're talking.
...Of zie ik dat nu verkeerd? :dunno:
Wij stonden recht tegenover Disneyland op dezecampground. Ennuh, ja.. er lag alleen maar asfalt. Duhhh, lekker belangrijk i n L.A. Maar wel 's avonds een life-vuurwerkshow. Kijk, now you're talking.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, wij hebben op Malibu RV Park gestaan op de dag dat we de camper opgehaald hebben. We vinden het heerlijk om zo'n dag gewoon lekker boodschappen te kunnen doen, camper inrichten, koffers uitpakken, hapje eten en verder nog niks.rene.jager schreef:Is de campground in L.A. niet sowieso alleen maar nuttig om te kunnen overnachten. Ik bedoel, je gaat er toch niet staan om je op de camping te kunnen vermaken. Je bent neem ik aan de hele dag op pad en komt alleen maar terug om je hut te parkeren, te slapen en de volgende dag weer te vertrekken om verder te kijken.
En op de dag voor vertrek hebben we er weer gestaan, gewoon omdat hij lekker dicht bij de camperverhuurder (Road Bear RV) zat. Was lachen, 's morgens zag je bij het tankstation even verder een hele rij Road Bears aftanken en gas bijvullen

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog even terug over Malibu RV park: ik heb het er net nog even met Albert over gehad en ja, de plaatsen waren breed genoeg, maar erg kort. Nu hadden wij een 31 ft. camper, de meeste huurcampers zullen niet veel langer zijn. Wij pasten er net op, maar de achterkant hing wel een beetje over de rand.
Personeel was niet echt chagerijnig, maar liep inderdaad niet over van vriendelijkheid, zegt hij nu. Ik heb er weinig van gemerkt. Wat wel jammer was, was dat het zwembadje maar zelden open schijnt te zijn.
Kortom: het plekkie is prachtig, de mensen en de ruimte wat minder. Maar toch, zeker als het gaat om huren bij Road Bear, zou ik er weer direct gaan staan.
Zo stonden wij dus:

Personeel was niet echt chagerijnig, maar liep inderdaad niet over van vriendelijkheid, zegt hij nu. Ik heb er weinig van gemerkt. Wat wel jammer was, was dat het zwembadje maar zelden open schijnt te zijn.
Kortom: het plekkie is prachtig, de mensen en de ruimte wat minder. Maar toch, zeker als het gaat om huren bij Road Bear, zou ik er weer direct gaan staan.
Zo stonden wij dus:

Ook wij stonden vorig jaar op Malibu Beach RV Resort. Vanwege het prachtige uitzicht, vol over de oceaan hebben wij hier geweldige herinneringen aan. Van hieruit ook naar Universal Studio's gegaan. Circa 30 tot 45 minuten rijden met een RV via een leuke route (door de Canyon).
De mensen daar waren erg vriendelijk bij ons. Behalve ééntje maar dat was onze eigen schuld. We kwamen te hard de heuvel oprijden die naar de entree leidde en dat kregen we te horen.
De prijs is wel behoorlijk maar zeker de moeite waard voor 2 dagen. Het is namelijk aan het strand (wel een 4 baans weg oversteken) op 5 minuten lopen. Heerlijk.
Kortom wat ons betreft van harte aan te bevelen.
De mensen daar waren erg vriendelijk bij ons. Behalve ééntje maar dat was onze eigen schuld. We kwamen te hard de heuvel oprijden die naar de entree leidde en dat kregen we te horen.
De prijs is wel behoorlijk maar zeker de moeite waard voor 2 dagen. Het is namelijk aan het strand (wel een 4 baans weg oversteken) op 5 minuten lopen. Heerlijk.
Kortom wat ons betreft van harte aan te bevelen.
Onze vakantie was helemaal tegek. We willen absoluut terug en dan veel langer.
RV Campgrounds in Los Angeles
Op de eerste plaats bedankt voor jullie reaktie.
Het klopt wel dat we een campground alleen nodig hebben voor de nacht.
Maar we hebben 2 jongens bij van 13 en 15 en die willen natuurlijk ook wel een keertje voetballen of een duikje nemen, na een dag in de RV.
Dus daarom kijk ik ook een beetje naar de omgeving.
Nu heb ik het volgende bedacht:
We komen vanaf San Diego, dus rond de middag zijn we wel in LA. Als we daar dan "dagrecreeren"op bijv. Huntingtonbeach.
Rond de avond rijden we naar Walnut RV Park, overnachten daar en gaan 's morgens naar Universal Studios.
's Avonds of 's middags rijden we naar Malibu RV park, via Hollywood, en overnachten daar 1 nacht en dan kunnen we genieten van het strand daar.
Dus we verblijven 1 nacht op Walnut RV park en 1 nacht op Malibu RV park.
ALvast bedankt voor het meedenken!
Het klopt wel dat we een campground alleen nodig hebben voor de nacht.
Maar we hebben 2 jongens bij van 13 en 15 en die willen natuurlijk ook wel een keertje voetballen of een duikje nemen, na een dag in de RV.
Dus daarom kijk ik ook een beetje naar de omgeving.
Nu heb ik het volgende bedacht:
We komen vanaf San Diego, dus rond de middag zijn we wel in LA. Als we daar dan "dagrecreeren"op bijv. Huntingtonbeach.
Rond de avond rijden we naar Walnut RV Park, overnachten daar en gaan 's morgens naar Universal Studios.
's Avonds of 's middags rijden we naar Malibu RV park, via Hollywood, en overnachten daar 1 nacht en dan kunnen we genieten van het strand daar.
Dus we verblijven 1 nacht op Walnut RV park en 1 nacht op Malibu RV park.
ALvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes, Dorothy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1203 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa