Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke tour in Monument Valley?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
rosao
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke tour in Monument Valley?

Bericht door rosao »

Iedereen was hier zo enthousiast over Daniels Tour voor monument Valley dat wij nu ook een tour aan het boeken zijn daar. :thumbup: We doen niet een hele lange tour, we nemen die van 2,5 a 3 uur. Ik verheug me er erg op :)

@Kalaman, ik heb de groetjes van jullie gedaan :) :)

Hoe zit het trouwens met de tijdzones als je vanaf de grand canyon komt? Wil natuurlijk niet te laat komen!
Els#4
Amerika-ontdekker

Bericht door Els#4 »

Ondertussen hebben we de Monument Valley + Mystery Valley Tour geboekt.
We vertrekken in de namiddag en komen met zonsondergang terug.
Alleen al door hun enthousiaste mailtjes kan ik niet wachten tot het zover is! :D

@Kalaman, door jouw website krijgen we er alleen nog maar meer zin in! Zo'n prachtige inspirerende foto's. Mijn vriend is als hobby ook veel met fotografie bezig en is steeds weer enorm onder de indruk! :D

's Ochtends doen we dan inderdaad nog zo vroeg mogelijk Lower Antelope Canyon.

Ivm de tijdszones: het is een uur later in MV dan in Page/Grand Canyon dus je verliest een uur.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Leuk dat jullie ook met Daniel Tours op pad gaan, hopelijk is het hij zelf die zal rijden :thumbup: .
Els#4 schreef:@Kalaman, door jouw website krijgen we er alleen nog maar meer zin in! Zo'n prachtige inspirerende foto's. Mijn vriend is als hobby ook veel met fotografie bezig en is steeds weer enorm onder de indruk!
Bedankt :wink: .
SuperFieke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuperFieke »

Biedt die tour met Daniel een meerwaarde tot de andere touren?
Ik heb Daniël ook gemaild om prijs te vragen voor een tour van 2,5 uur. Als ik de prijs vergelijk met de anderen is hij toch een stuk duurder. Vooral omdat wij met 2 kinderen reizen van 11 en 13 jaar en we daarvoor de volle pot van 85 dollar betalen, tov de rest die korting geeft voor kinderen tot 17 jaar. Nu, we zijn wel bereid om een stuk meer te betalen indien het die meerkost waard zou zijn. Ik zie bvb dat hij een bezoek brengt aan navajo village en dat vind ik dan bij de anderen niet terug.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Ik zou echt niet weten of Daniel iets extra doet tov de anderen. We kennen Daniel inmiddels al enkele jaren en zijn ondertussen zowat vrienden geworden. Ik weet dat hij heel correct is, maar ik mag/kan geen oordeel geven over andere aanbieders. Weinigen onder ons zullen waarschijnlijk een tour gedaan hebben met meerdere organisaties.
Ik hoor echter wel van de meeste forumleden die, een beetje door ons, bij Daniel terecht komen, dat ze heel tevreden waren over de tour.
Maar nogmaals, ik kan geen vergelijking maken met anderen...
Zoals altijd zeg ik dan ook "doe hem de groeten van Rudi en Tomas uit België, je weet nooit waar het goed voor is" :wink: .
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Wij hebben de tour gedaan met Daniel Tours, niet met hemzelf (hij zat op een feest), maar met een van zijn medewerkers. We waren erg tevreden, maar ik had niet de indruk dat we een heel andere tour maakten dan andere aanbieders deden. Je komt hoe dan ook in een stuk waar mensen die het park zonder tour bezichtigen, niet mogen komen, maar ik denk dat elke organisatie daar min of meer hetzelfde traject volgt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer